|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een hele fijne Koninginnedag!
De Miljonairs zullen rond 19:00 weer terug zijn en zijn vanaf dan weer te volgen!
Gelukkig is Tanner er nog!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
hebben ze eens goed de tijd, de productie om het huis op verboden spullen te controleren:
drugs wapens verborgen brieven?
denk daar maar eens over na
kijk dit staat erop nowlive dat is nou de broer van claire kan je nagaan hoe hij over zijn zus denkt een ding weet ik zeker die gozer spoort niet laar hij zijn eigen met ketshup bezig houden |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
toch de ideale zwager voor huub |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ja passen precies bij elkaar vullen elkaar goed aan getuigt toc ook van de opvoeding he ben ik blij dat mijn kinderen goed tercht zijn gekomen |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
o ja en ze heten amanda en brian niet kaboutertje en blondde dolly |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
cisika,weet je dat zeker dat het de broer van die doos is die dat geschreven heeft.als dat zo is zegt dat meer over hem,kun je zien hoe ziek ze zijn die fam en vooral hij,maar dat wisten we al wel ,dat hebben we wel gezien met dat NEP HUWELIJK |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ja heel zeker bram enjoy heet hij en ben naar zijn profiel gegaan anders zou ik het echt niet neer zetten zo weet ik genoeg ook over die pauline |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach op drugs moeten ze bij huub zijn die zat een dag voor zijn trouw flink onder de rotzooi...hebben ze t over briefjes die de andere krijgen van vrienden ..nee vriendjes van huub zorgen voor zijn cocaine en pilletjes |
|
|
|
|
djen
|
|
|
weet je bram ben zoooooooooo blij dat huub getrouwd is met je sexy geile zus van je hahah iets anders kan ze niet ..en weet je wat ze gisteren zei ze voelde hem niet goed haha ja het werd wijder bij je ..ben je gek of niet en dan heeft ze t erover niet op streams nee wat die clairnix verteld die is echt niet goed snik ..maar bram kijkt er graag na tja konijntje wiebbele hey hahahaha |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
fleur was op de vrijgenzellen avond van claire en die doet hier een beetje popi jope die avond durfde ze niet eens te kijken het is de vriedin van claire |
|
|
|
|
devil
|
|
|
haha dan had ze beter brian kunnen nemen die had ze zeker gevoeld |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
kun je toch wel zien he hoe vies die fam van die doos is en vooral die bram, eerst helemaal niets er mee te maken willen hebben,zelfs niet met huubke praten,dan die doos met geweld uit het huis halen(met een hummer)zijn en haar moeder laten uitschelden voor kuthoer de avond voor het trouwen en dan de volgende dag aap wat heb je mooie jongen.huubke je bent zo goed voor me zus.en dan nog even laten zien hoe die fam werkelijk in elkaar steekt ketjap in het bed van brian en amanda smeren,lachen vies min ventje en nu zegen laten ze de boel maar eens na kijken op drugs,wapens,en verborgen brieven ik denk dat ze er voor in staat waren geweest het er met de NEPHUWELIJK er zelf neer neer te leggen.waarom zegt hij dat dan.een vies vuil zootje is het |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Je moet maar zo denken, schijnbaar hebben ze dat nodig om zich te handhaven, want ze voelen wel aan dat ze niet gaan winnen, daarom blijven Brian, Amanda en Jaap ook een stuk rustiger ;-) |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
MAAR MOET DAT DAN OP ZOEEN VIEZE ACHTERBAKSE MANIER |
|
|
|