|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Miljonairs vieren Koninginnedag!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Kijk die Claire doen alsof ze er zin in heeft. Wat een farce is het toch. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nou geef mij Jaap maar hoor,die heeft er echt zin zin. Go Jaap Go,maak er een terrordag van voor huub en Claire wahahahaha |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
volgens mij hadden ze voor jaap beter een bestel busje kunnen bestellen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
wahahaha,die heeft nog wat in petto hoor. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
bloemenfee
|
|
|
Ja ze hebben er zin in. En wat is ons Huubke weer lief voor de streamers he (NOT) want ja ze moeten nu zelf maar koninginnedag vieren. Zoals hij het zegt blijkt wel weer dat hij schijt aan de streamers heeft terwijl de streamers er toch voor hebben gezorgt dat hij er nog inzit!! Maar ja de hubisten zullen het wel weer goed praten LOL En Jaap heeft het meest plezier, dat kan je wel zien en van hem is het tenminste echt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door bloemenfee -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja want hij stond zeker niet in de picture vandaar sukkeltje |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Whuhahahaha kijk hier dan: http://nl.youtube.com/watch?v=xDD5mvGoTGc
De bodyguards moesten gewoon achter hem lopen. Ooh ooh, dat zeg al genoeg, laat staan buiten de kooi. hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Hij kreeg gewoon geen aandacht. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Jaap was wel mooi met die oranje pruik op. In de jaren zestig had mijn moeder zo´n badmuts. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
die gozer heeft dus echt geen vrienden gemaakt, die anderen kunnen wel gewoon "loslopen".. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 16:57 schreef Anne het volgende:die gozer heeft dus echt geen vrienden gemaakt, die anderen kunnen wel gewoon "loslopen".. Dus dat wat een leven zeg bah je zou maar met angst moeten leven ja hij doet het zelf he |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 16:57 schreef Anne het volgende:die gozer heeft dus echt geen vrienden gemaakt, die anderen kunnen wel gewoon "loslopen".. Dus dat wat een leven zeg bah je zou maar met angst moeten leven ja hij doet het zelf he |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Hij heeft het inderdaad alleen aan zichzelf te danken..en ook een beetje aan zijn fijne fans denk ik.. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
was Claire ochtendziek, de hele dag? die zag ik niet |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 17:03 schreef Anne het volgende:Hij heeft het inderdaad alleen aan zichzelf te danken..en ook een beetje aan zijn fijne fans denk ik.. HIj heeft zelf zijn fans gemaakt toch, door bepaalde uitspraken, door zijn handelen. dus laat hij nu niet zeggen dat zijn fans asoos zijn. Hij heeft door al zijn oproepen tot geweld ( kijk naar het Palma incident, en Tilly) zijn fans tot dit aangezet, dus ga nu niet roepen dat zijn fans schuldig zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Kijken wat hij nu vanavond weer gaat brullen, over hoeveel Haatdragend mensen naar Brian en Amanda deden, want ik zag de bewaking bij Huub, en dit is heus niet omdat ze zoveel van hem houden. Huub geeft altijd iedereen een hugg, die binnenkomt, waarmee hij de indruk wekt de favoriet te zijn. Hallo, het is je schoonvader niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 17:03 schreef Anne het volgende:Hij heeft het inderdaad alleen aan zichzelf te danken..en ook een beetje aan zijn fijne fans denk ik.. beetje veel die hebben zich overal mee bemoeid iedereen gebeld ..stalken noem je dat overal mee bemoeien daar op nowlive ( = dat trouwens betekenis van geen leven hahaah )en denken dat ze winnaars zijn ..kijk wat er van huubje overblijft ..wauw wat een leven als pop ster hey huubje haahaa dit wilde je toch |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik zie barbie niet in die film voorkomen....hmmmmzzzzz |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Die had een onderonsje cq kilootje met Pappa achter de schermen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja vreemd he maar ja we horen het wel van Amanda , Brain en Jaapio vanavond |
|
|
|
|
berec
|
|
|
ik zag haar wel hoor, ze heb een oranje cowboy hoed op, stond naast haar "man" |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja klopt, ze was er bij. Ik zie het nu pas. Achhhh boeiuuuuuuh. hahahahaha |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
het schaap stond met een oranje hoed en een zwarte jas naast huubje |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
en dat bedoel ik maar nowlive gooit iedereen er maar uit als je tegen huub bent maar huub doet het ballemaal zelf boeie |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ohw dus ik heb toch gelijk dat als je tegen huub bent en je komt voor een ander op omdat ze die zo afzeiken, dan krijg je idd meteen een ban aan je broek bij nowlive zegt ook wat over die moderators he |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
ze had toch niemand nodig om op haar te passen de bitch |
|
|
|