|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub geeft zijn ongezouten mening over Natasia
Huub is terug van Jensen en heeft daar Natasia weer eens ontmoet en dat vond hij op z'n zachts gezegd niet leuk. Hij geeft bij terugkomst in de villa z'n ongezouten mening over Natasie, en die liegt er niet om!
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Die uitlatingen van Huub zijn gewoon strafbaar. Hier kan hij zich ook niet beroepen op "de hitte van de strijd", want hij zit gewoon frites te eten. Echt hoor, als je dit leuk vindt is er een steekje aan je los. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
HIJ DURFT!!! Zulke mensen kunnen echt niet bestaan??????? Jij bent iemand die niet had moeten bestaan, smerig vuil kikkertje! |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
- niet alleen caps -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
goldenchick
|
|
|
ik wil over huub nie veel kwijt alleen walgelijk misselijk mannetje bah bah |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Bedankt dat jullie Huub weer zo in de schijnwerpers zetten. Nu Brian graag ... met zijn doucheincident. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
hoezo die Natasia is toch helemaal gek debiel wijf hoord in een tbs kliniek thuis ga zo huub |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
- niet alleen caps -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
lekker intresant kijk liever ergens anders naar |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
SORRYzal het niet meer doen had het in de hitte van de strijd niet door,zal niet meer gebeuren |
|
|
|
|
devil
|
|
|
tjonge jonge,iets anders dan het douche incident kunnen ze niet verzinnen brian heeft zich in de kooi leren beheersen,huub was al erg ,maar t,word ook steeds erger.wat z.n uitlatingen betreft is hij de ongekroonde koning,wees jullie er maar trots op |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:08 schreef Praatpaal het volgende:Bedankt dat jullie Huub weer zo in de schijnwerpers zetten. Nu Brian graag ... met zijn doucheincident. wij hoeven er niks voor te doen huub doet hetzelf wel |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Mooi ... bedankt voor de link ... maar ik was gisten in de ongelukkige omstandighed dat ik hun spelletje heb gehoord, gekeken heb ik niet want ik had geen zin om te moeten rennen voor een teiltje, hen aanhoren was al erg genoeg. En toch ... ja toch heb ik het geluid niet uitgezet omdat ik nog steeds (voor hen zelf) de hoop heb dat er nu eindelijk eens zinnigs uit de monden van Brian en Amanda komt maar helaas, die twee blijven zich gedragen als grote kinderen. Echt hoor, ze hebben al die tijd in dat opzicht nog niets bijgeleerd. Het enige wat bereikt is, is door Brian te voorzien van de juiste middelen hij rustig gehouden kan worden. En hoe stiller hij is, hoe meer de schreeuwlelijk van Amanda open gaat. Mijn oordopjes zijn zelfs niet tegen het domme geschreeuw van die minkukelin bestand. |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
Nog een keer dan.zien jullie liever die wife beater met zn hoertje dan,nou ik niet.stel viezerikken zijn het.afluisteren ,mishandelen,stiekem in zn eigen taal praten met fam.berichtjes in zn zak gestopt krijgen van fam.jaja.nee hoor huub doet alles gewoon zelf.ik zeg ik hou dr van , |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Wat een vuile vieze hondekop zeg,oh die mag straks buiten de kooi wel een hoop beveiligingsmensen gaan huren,die is niet meer veilig straks buiten de kooi. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:17 schreef jhon het volgende:dragon op je pik getrapt rustig aan jongen anders word je net zo als brian helemaal para gekkkkkkkk kijk eens wat vaker de streams of de tv-uitzendingen er is maar een iemand para |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou praatpaal,ook grappig dat heb ik nou met huub en claire |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wat ik niet begrijp is dat de Huubsekte het altijd over Huubs intelligentie heeft. Als hij zo vreselijk slim is, waarom is hij dan telefoonverkoper? Misschien toch ook niet zo´n goede opleiding gehad? Het lijkt er meer op dat deze bromtol met ADHD overal geweerd werd, zelfs voor de kooi. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:18 schreef lijntje het volgende:Nog een keer dan.zien jullie liever die wife beater met zn hoertje dan,nou ik niet.stel viezerikken zijn het.afluisteren ,mishandelen,stiekem in zn eigen taal praten met fam.berichtjes in zn zak gestopt krijgen van fam.jaja.nee hoor huub doet alles gewoon zelf.ik zeg ik hou dr van , gisteren niet de tv-uitzending niet gezien en vraag eens aan hedda hoe het voelt om klappen te krijgen van huub |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou slimme mensen geven niet hun ongezouten mening in het openbaar daar krijg je namelijk een hoop vijanden van |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
ik kijk alleen maar naar de streams.en jij bijdehand,jij kijkt zeker alleen tv .met je vertekende beeld van die misselijkmakende brrrrren zn hoerrrrrrr |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:17 schreef Praatpaal het volgende:Mooi ... bedankt voor de link ... maar ik was gisten in de ongelukkige omstandighed dat ik hun spelletje heb gehoord, gekeken heb ik niet want ik had geen zin om te moeten rennen voor een teiltje, hen aanhoren was al erg genoeg. En toch ... ja toch heb ik het geluid niet uitgezet omdat ik nog steeds (voor hen zelf) de hoop heb dat er nu eindelijk eens zinnigs uit de monden van Brian en Amanda komt maar helaas, die twee blijven zich gedragen als grote kinderen. Echt hoor, ze hebben al die tijd in dat opzicht nog niets bijgeleerd. Het enige wat bereikt is, is door Brian te voorzien van de juiste middelen hij rustig gehouden kan worden. En hoe stiller hij is, hoe meer de schreeuwlelijk van Amanda open gaat. Mijn oordopjes zijn zelfs niet tegen het domme geschreeuw van die minkukelin bestand. Je hebt gelijk. Wat er uit Claires mond komt is een stuk slimmer. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hahahaha Jhon, ik kan me wel beheersen hoor. Para gekkkk word ik zeker niet. Vooral niet als Huub, die helemaal door de rooie gaat, als hij aan het bekvechten is en zijn handjes niet thuis kan laten. Dat is pas para. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
ach fuck jullie allemaal wat kan mij het ook schelen ik heb mijn mening en daar blijf ik bij.en ik heb ook geen hoge opleidingmaar verdien wel een goed salaris en laat me door niemand onderhouden,en wat is er mis met telefoonverkoper.en nog wat slijmbal,om vakken te vullen bij albert heijn heb je ook al een diploma nodig ,dus....ouwehoer niet zo en val mensen niet aan op hun opleiding.hoewel er aan de opleiding niks mankeert van huub.nee brain is opgeleid in de bajes,das mooi.jij zeker ook dan. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:23 schreef lijntje het volgende:ik kijk alleen maar naar de streams.en jij bijdehand,jij kijkt zeker alleen tv .met je vertekende beeld van die misselijkmakende brrrrren zn hoerrrrrrr ik kijk ook streams en op de streams zijn de beelden ook duidelijk dat huubje bijna dagelijks para wordt |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
nee stuk beter amanda nou die kan niet lullen alleen maar krijsen en vooral als zij haar zin niet krijgt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Is het jullie wel eens opgevallen hoe hypocriet en onbetrouwbaar die Hubisten zijn? Eric was toppie, tot Huub zich tegen hem keerde, toen deugde er niets meer aan hem. Hetzelfde gold voor Lieke. Nu is Claire opeens helemaal het einde. Ze doen Huub allemaal na. Het lijkt wel alsof ze zelf geen mening hebben. En dat is natuurlijk ook zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Hahaha ... er wordt precies neergezet hoe het op de streams was ... nou mooi niet. En waarom niet ... ach ja ... een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
nee hoor huub is kalm en rustig |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:28 schreef jhon het volgende:nee stuk beter amanda nou die kan niet lullen alleen maar krijsen en vooral als zij haar zin niet krijgt Liever krijsen dan met messen zwaaien of in de kast pissen. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
messen zwaaien beetje over dreven en in kast pissen een keer gebeurt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Omdat ie een alcoholverbod heeft gekregen en hem dus de hand boven het hoofd wordt gehouden. Even nadenken voor je wat typt. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Zo zeg, zijn er zelfs al Hubisten ontstaan door de gouden kooi, het is toch niet te geloven dat die kleine Huub met zijn mooie grote ogen het voor elkaar heeft gekregen dat er dankzij hem Hubisten zijn ontstaan. Tsjongejonge ... dat heeft die grote Brian met zijn gluupoogjes toch mooi geregeld, want als je hem een beetje leert kennen, krijg je zelfs de kikkers lief. In heb er gelukkig al weer een aantal gesignaleerd in m'n vijver, daar hoef ik niet voor naar de gouden kooi ... alhoewel ... ik heb er tot nu toe nog geen eentje gezien die op Huub lijkt. Nee, ik moet zeggen ... Huub ziet er toch echt een stuk beter uit. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:08 schreef Praatpaal het volgende:Bedankt dat jullie Huub weer zo in de schijnwerpers zetten. Nu Brian graag ... met zijn doucheincident. Moet toegeven, was niet leuk om te zien, maar i.t.t. Huub wel een emotioneel momentje, waar Brian zelf ook niet blij mee is en hier werkt hij hard aan. Dit is ook duidelijk terug te zien. Dit alles i.t.t. Huub die weloverwogen beredeneerd mensen dood wenst en hier nooit spijt van heeft. In '40-'45 liep hier ook zo'n baasje rond die het in de praktijk bracht. Dat is het verschil. Open your eyes!!!!! |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
ja dat klopt alleen huub krijgt boetes bria niet anders word die weer gek ga die weer zelfmoord plegen zielig figuur |
|
|
|
|
opperbas
|
|
|
huub is nog mild voor natasia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja daarom vind ik huub ook zo.n engerd |
|
|
|
|
devil
|
|
|
en zijn volgelingen ook ,die al die uitlatingen goedkeuren |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:40 schreef jhon het volgende:ja dat klopt alleen huub krijgt boetes bria niet anders word die weer gek ga die weer zelfmoord plegen zielig figuur Nou, ik denk dat het iets voor huub is, als hij de kooi verlaat. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
hoezo engerd huub spreekt de waarheid maar die kan niet gehoord worden door die brian fans |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:44 schreef jhon het volgende:hoezo engerd huub spreekt de waarheid maar die kan niet gehoord worden door die brian fans En jullie hadden toch zo veel leden? Huub was toch met afstand de populairste? Waar maak je je dan druk om? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:44 schreef jhon het volgende:hoezo engerd huub spreekt de waarheid maar die kan niet gehoord worden door die brian fans Jajajaaaaaaa waarheid o.a. Claire's moeder is een stinkhoer. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
concentratie kamp!!!!!!!!!als dat de waarheid is dat hij dat natas wenst ben jij net zo ziek als huub en voor alles uitgescholden worden ook de waarheid daarom moet ik dat jong niet.nu niet nooit niet |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Eigenlijk wel vette pech dat ik niet gecharmeerd ben van agressief geweld, sneaky gedrag, roddelaars die lijken op grammofoonplaten, schreeuwlelijkerds en vrouwenonderdrukkers. Ach wat nou vette pech ... ik ben er eigenlijk wel trots op en tevreden mee. En dat ga ik zo houden ook. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:47 schreef Praatpaal het volgende:Eigenlijk wel vette pech dat ik niet gecharmeerd ben van agressief geweld, sneaky gedrag, roddelaars die lijken op grammofoonplaten, schreeuwlelijkerds en vrouwenonderdrukkers. Ach wat nou vette pech ... ik ben er eigenlijk wel trots op en tevreden mee. En dat ga ik zo houden ook. Jij ziet het helemaal goed. Huub is nooit agressief. Huub is ook nooit sneaky, alleen maar superonbeschoft onder het mom van eerlijkheid. Grammofoonplaten zitten op Geen Leven en ik heb Huub toch echt korter geleden horen schreeuwen dan Brian. Maar goed,als jij er gelukkig mee bent ... |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
mensen die aan huub zijn kant staan zijn aardigen mensen |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Hahahahaaaaaaaaaaaaa ... bingo !!! Maar tot slot nog even dit ... hebben kikkers niet een beetje de vorm van draakjes. Dag mensen, het was me een waar genoegen ... en voor iedereen die voor of tegen wie of wat dan ook is, gelukkig hebben we hier in dit land tot nu toe nog vrijheid van meningsuiting, dus volg je gevoel ... prettige dag verder en de mazzel. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
jhon ... wat je doet ... dat doe je goed !!!!!!!!!! Blijf bij je standpunt en laat je door niemand van de leg brengen :-) !!! |
|
|
|