|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: je vergeet nog wat erbij te zetten, HYPOCRIETEN. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. Maar zoenen onder dwang is ook aanranding. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
Onder dwang zijn alle seksuele handelingen ontuchtig, alle handelingen die gericht zijn op seksueel genot. Ook ontuchtig zijn alle handelingen die tegen het gevoel van zedelijkheid in de maatschappij ingaan. Naast dwang is ook misbruik van omstandigheden (hypnose) of (seksuele) minderjarigheid (onder de 16 jaar in de meeste westerse landen) van het slachtoffer aanleiding om een seksuele handeling tot een misdrijf te maken.
========================================================== wie zijn hier nu hypocriet? een aanrander als winnaar van de kooi neer zetten? |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
jonge jonge wat zoeken we het weer ver he.en toen lieke aangerand werd en huub haar wilde beschermen hebbenjullie toen ook zo genotenxanne???nou ik niet,maar ja das brain zn kant dus daar vallen jullie dan niet over he,maar ja geluk er mee ,ik ben voor huub en de rest ....fuck them all. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 16:04 schreef lijntje het volgende:jonge jonge wat zoeken we het weer ver he.en toen lieke aangerand werd en huub haar wilde beschermen hebbenjullie toen ook zo genotenxanne???nou ik niet,maar ja das brain zn kant dus daar vallen jullie dan niet over he,maar ja geluk er mee ,ik ben voor huub en de rest ....fuck them all. Nou jij volgt echt geen streams daar had je duidelijk kunnen horen wat KIKKER zei dat het geeen aanrandig was van Lieke maar ja lekker leven in je fantasie ga zo door lijntje je kan het |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Slaat gewoon nergens op. Hij is doelloos aan het worden. Wilt aandacht, net als die huub. En blijkbaar is hun eigen forum niet zo gezellig als hier. ;-) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 16:04 schreef lijntje het volgende:jonge jonge wat zoeken we het weer ver he.en toen lieke aangerand werd en huub haar wilde beschermen hebbenjullie toen ook zo genotenxanne???nou ik niet,maar ja das brain zn kant dus daar vallen jullie dan niet over he,maar ja geluk er mee ,ik ben voor huub en de rest ....fuck them all. ik ben niet voor huub en niet voor brain maar voor lieke en jaap en ga nou lieke niet bij deze discussie betrekken want hebben jullie allemaal over haar geschreven en om in jouw woorden te reageren fuck your!!!! |
|
|
|
|
opperbas
|
|
|
Heerlijk hoe huub dit zegt. die natasia spoort voor geen meter en huub is nog veel te mild voor natasia. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
exact Praatpaal, er is vrijheid van meningsuiting! Waarom kunnen Hubisten dan niet een ander in hun waarde laten? Heeft alles te maken met respect! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Mooie ogen??? kikker ogen zal je bedoelen. Claire denkt nog steeds dat hij in een Prins zal veranderen. Hoezo dom. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Ja als je niet van groen houd. maar geen noot soms is Huub rood, soms groen en heel af entoe zelfs net een echte blanke, maar dat is heel sporadisch, dat is wanneer men achter vind dat hij menselijker moet worden.kijk want een mooie donkere man zal hij nooit niet worden, al bakt hij nog zolang onder die zonnebank. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ik las zojuist een antwoord van iemand die ik hierbij een koekje van eigen deeg aanbiedt. Wel delen met Amanda en Brian hoor, want zij laten anderen ook altijd in hun waarde ... niet dus ... en nu zal ik hen even nadoen, want zij moeten ook altijd het laatste woord hebben. Ach ja, ik zou zeggen ... met dat slag, sla je slag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
vlak dat viswijf natasia ook niet uit ,die durft niet zeker?ik zeg maar zo ik hou er van |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 15:23 schreef lijntje het volgende:ik kijk alleen maar naar de streams.en jij bijdehand,jij kijkt zeker alleen tv .met je vertekende beeld van die misselijkmakende brrrrren zn hoerrrrrrr je kan wel zien van welke site je komt. er stond daar net een aanval naar een fan. Ga naar headliners daar vind je uitschot met nog veel ergere taal dan huub.
nou degene die net die post hieboven schreef is komt van die site die wil beweren dat hier uitschot zit.nou daar zie je binnen 3 posten lezen al waar het uitschot zit. ja abn is mielijk hoor voor huub fans om te lezen en schrijven dat blijkt hier maar weer |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 16:00 schreef Xanne het volgende:[..] Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. Maar zoenen onder dwang is ook aanranding. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid". Onder dwang zijn alle seksuele handelingen ontuchtig, alle handelingen die gericht zijn op seksueel genot. Ook ontuchtig zijn alle handelingen die tegen het gevoel van zedelijkheid in de maatschappij ingaan. Naast dwang is ook misbruik van omstandigheden (hypnose) of (seksuele) minderjarigheid (onder de 16 jaar in de meeste westerse landen) van het slachtoffer aanleiding om een seksuele handeling tot een misdrijf te maken. ========================================================== wie zijn hier nu hypocriet? een aanrander als winnaar van de kooi neer zetten? dan heeft huub veel misbruik van hedda gemaakt. hedda was 15 en huub 23. nog meer bewijzen dan? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Heb jij ff pech Praatpaal, waar jij graag alles deelt met Huub, heb ik de miljonairs niet eens nodig, mijn favoriet is allang vertrokken :-)
Maar geeft niet hoor, stop je koekje maar daar waar je er zelf de meeste lol van hebt, je hebt net zoveel respect als je favorietje, je wil misschien zelfs wel iets te veel op hem lijken? |
|
|
|
|
visje
|
|
|
Iemand schreef "Als Jaap wil winnen moet hij juist NIET met Huub en Claire spelen. De beste persoon om mee te spelen is Amanda omdat zij loyaal is, als je haar maar niet dubble crossed. Als er een iemand is wie ik de winst gun is het Amanda wel. Ga maar eens staan op je 19e middenin een wespennest en je ruim een jaar staande houden. Er zijn weinigen die het haar nadoen. Waarom is ze een viswijf ? omdat ze gilt tot je oren zeer doen ? Ik vind Jaap een scheet maar de beste manieren heeft hij absoluut niet. Maakt dat hem minder ? Waarom is Brian een rat ? omdat hij het spel op zijn manier speelt ? Dat maakt hem een speler. Wie ik de winst absoluut niet gun is Huub. Dat beledigen van anderen, met name moeders, kan en mag niet beloond worden" Helemaal waar Helaas denk dat het "Hokje" de winnaar al weet Denk aan de zakelijke overeenkomst met vader van Claire Dus Huub wordt het. Claire gaat niet lukken omdat publiek en medespelers daarin een hand hebben. Trouwen met een deal lukt wel dus Huub en de helft van het geld gaat naar Claire en fam. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Je bent goed Anne ... echt je bent geweldig. En nu weet ik weer waarom jouw naam me al zo bekend voorkwam. Yep ... toen was je ook al zo geweldig. Nog even ... en je haalt Brian en Amanda in. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ahahahah rat kan zich beter inhouden ahahah door de cocaine zeker en een paar dagen geleden toen hij wou sparre grote bulshit, een woord verkeerd en hij word para die word nog voor definale de kooi uitgedragen |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote: zou kunnen john maar dan niet achter hun pc.als je de taal ziet bij de andere topic.s dan huubs topic schrik ik me dood,en denk dan welk niveau hebben die mensen. een en al bagger wat daar geschreven wordt en dat zeggen gewoon hoera. de brian fans hebben we toch lekker allemaal verdreven. nee de brian fans dat zijn juist de aardige mensen.die niet op hun niveau mee willen doen. en die nu een mooiere en betere site gevonden hebben om te discuseren.zonder aangevallen te worden van wie je fan bent dan ook. als je normaal schrijft krijg je hier ook normaal antwoord. TOP hoor |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Goedemorgen. Ja Stacy zo is het en rotte appels hou je altijd en er zijn altijd wel jaloerse figuren dus wij houden het gezellig en op niveau. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
dit is typis huubje maar hij vergeet te vertellen dat hij en claire uitgejouw zijn in amsterdam er vaarde eeb boot naast die van hun en die zonngen huubje meot dood en huubje weet dat hij en schoonfamilie op tv de lachertjes zijn dus praat hij voor het gemak maar over de DIVA |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:43 schreef Praatpaal het volgende:Je bent goed Anne ... echt je bent geweldig. En nu weet ik weer waarom jouw naam me al zo bekend voorkwam. Yep ... toen was je ook al zo geweldig. Nog even ... en je haalt Brian en Amanda in. Klopt, ik ben geweldig. Helaas voor je laat ik mij niet opnaaien door iemand die dan gaat beweren dat hij mij "kent". Jij kent mij niet, zult mij ook nooit kennen.
En wat betreft Brian en Amanda, er moet iemand op de wereld mij nog maar es zien in te halen! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
janeke, het kan je alleen maar raken als je wordt uit gescholden door mensen, waarvan je weet dat ze op een normale manier denken. Vandaar dat huub zich totaal niet aangesproken voelt door dit soort volk..En wat hij zegt over natasia vind ik ook niet helemaal kunnen, maar kan me wel indenken dat hij haar te min voor woorden vind. het is gewoon een afschuwlijk mens. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja, overduidelijk. Je kon het al merken toen ze terug kwamen, hij ging gelijk op zijn bed liggen en anders heeft hij het hoogste woord. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 09:04 schreef pauline@nowlive het volgende:janeke, het kan je alleen maar raken als je wordt uit gescholden door mensen, waarvan je weet dat ze op een normale manier denken. Vandaar dat huub zich totaal niet aangesproken voelt door dit soort volk..En wat hij zegt over natasia vind ik ook niet helemaal kunnen, maar kan me wel indenken dat hij haar te min voor woorden vind. het is gewoon een afschuwlijk mens. HOE AFSCHUWELIJK ENTE MIN IS HUUBJE VOORWOODREN AUB ik ben geen huubje volgeling die jongen die nergens in het bijzonder geen respect voor vrouwen heeft DUS PALINE DOE JE BEST MAAR MIJ KAN JE NIET BRAINWASSEB HUUBJE IS TE MIN VOOR WOORDEN EN IEDER DIE DAAR ANDERS OVER DENKT IS NET ZO MIN ALS HUUBJE HIM SELF . |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
weer caps? kan je dat nu echt niet afleren meisje.. het helpt je echt niet hoor, is eigenlijk een teken van zwakte. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
HUUBJE DENKT GEEN ZINS OP EEN NORMALE MANIER DAT HEEFT HIJ RUIMSCHOOTS BEWEZEN . eigenlijk betsaat hij voor mij neit onderkruipsel huubje |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Bij Huub werkt het zo: Als de wereld niet om Huub draait, draait de wereld gewoonweg niet. (zo iemand noemen ze ook wel een narcist!) |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 09:09 schreef pauline@nowlive het volgende:weer caps? kan je dat nu echt niet afleren meisje.. het helpt je echt niet hoor, is eigenlijk een teken van zwakte. hahah meisje zo praat huubje ook zoals jij doen die onderkruipsels van huubje ik hoop dat huubje zo snel onderde steen kruipt waar hij van daan is schaamtelose zooitje |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 09:10 schreef Anne het volgende:Bij Huub werkt het zo: Als de wereld niet om Huub draait, draait de wereld gewoonweg niet. (zo iemand noemen ze ook wel een narcist!) zo is dat |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
het is nu eenmaal wel zo dat als de kooi niet om huub draait, draait de kooi gewoonweg niet |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nee, hij woont daar ook in zijn eentje..hij maakt het helemaal daar..tot dusver komt er niet veel zinnigs uit die jongen, degeen die de echte show maakt is Jaap, die zorgt ervoor dat de kooi blijft draaien |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
er gaat nu al geen nacht voorbij of hij maakt ruzie met zijn rose wolk die houd ook voor het gemak haar mond dicht want owee als de draak van de kooi boos wodrt gaheen en meen huubje mee ik ben geen berga die na alles wat ze zlefs ziet nog een leugenm van huubje gelooft |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Of zoals Huub zelf zegt: een man is net zo groot als zijn laatste daden..die zijn bij Huub niet veel goeds, dus het zegt een hele hoop over Huub! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hahah meisje zo praat huubje,* ook zoals jij doet * die onderkruipsels van huubje ik hoop dat huubje zo snel onder *de steen kruipt waar hij van* daan is* komt. schaamtelose* schaamteloos zooitje..
heb alvast iets voor je verbeterd,, leest iets makkelijker.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Als je het op woorden niet kan redden Pauline, ga je op taal letten?? Kom dan met iets inhoudelijks, dit gaat nergens over. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 09:11 schreef pauline@nowlive het volgende:het is nu eenmaal wel zo dat als de kooi niet om huub draait, draait de kooi gewoonweg niet je bedoelt dat als hij zijn gevoeloosheid niet naar anderen toe laat zien hij zich geen mens voelt ja dat klopt de kooi draait om mensen die leren ik ken ze en heb ze gezien huubje hoort daar zeker niet bij huubje gaat net zoals hij de kooi is ingekomen weer weg jammer want behalve vocabulaire had hij mooie levens lessen kunnen krijgen door te leren nu krijgt hij die levens lessen zonder te wten wat het is hoe slim is hij dan duwssssssss niettt hij is de zieligste |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 09:13 schreef pauline@nowlive het volgende:hahah meisje zo praat huubje,* ook zoals jij doet * die onderkruipsels van huubje ik hoop dat huubje zo snel onder *de steen kruipt waar hij van* daan is* komt. schaamtelose* schaamteloos zooitje.. heb alvast iets voor je verbeterd,, leest iets makkelijker.. verkeerd forum dit wat je doet paula is wat men in het begin probeerde maar lukt niet speel jij maar juf en sluit je ogen voor de hond van de kooi huubje veel plezier met verbeteren heb je wat te doen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiawaaaaaaaaaaa heb jij geen dochter voor huubjre of ben jij zijn groüpie nou ik kan je ook vertellen hgoe hij over zijn groupies praat hoor die ondankbare hond huubje |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
je moet gewoon iets rustiger typen, je haalt jezelf in met typen, daar ligt het probleem, ik reageer zo op je , omdat je in elke zin wel een scheldwoord gebruikt, dat is een teken van zwakte, en dan zeg je tegen mij inhoudelijk?? Dit gaat nergens over?? Er zit bij jou een natuurlijke haat t.o.v. huub en een ieder die hem mag. incl. andere bewoners,, personeel,, etc. En meisje als je tegen mij verklaard dat ik het niet met woorden kan redden, dan heb je ook nog een leesprobleem. Ook al is iemand hier een brian of amanda fan, dat is iemand zijn/haar eigen keus, daar zal ik nooit iemand om beledigen of aanvallen,, Jij doet niet anders.. Het enige wat jij hier typt, is constant een aanval op huub en zijn/haar eventuele achterban en fans. Je kan beter proberen het gedrag van amanda en brian te verdedigen, ipv. huub en claire aanvallen, want dat heb je al zo veel gedaan dat zelfs je medestanders er wel eens moe van worden |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
stacy kijk ff naar jou abn,moeilijk he voor rat en del fans |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Wil je wel goed lezen Pauline? Het is niet Janeke die dat tikte, dat was ik! En helaas voor jou, ik bedien mij niet van scheldwoorden, noch maak ik typfouten of taalfouten. Ook heb ik geen haat naar wie dan ook, ik ken die mensen nl. niet. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
sorry anne, ik bedoelde idd niet jou. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
alleen kan het wel eens vermoeiend zijn anne om altijd die haarberichten te lezen,, nu kan je natuurlijk zehhen,, lees dan niet, maar een mens is van nature nieuwsgierig. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Geaccepteerd! Ik weet dat je mij niet bedoelde, maar val Janeke dan niet aan ;-) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik val haar aan op haar haatdragende berichten. altijd met caps aan, altijd beledigend aan het adres van mensen die huub geen etter vinden.. laat een ander dan ook in zijn/haar waarde. mensen die een andere meing dan mij zijn toegedaan, maar mij op een normale manier benaderen, zal ik hetzelfde behandelen,, ten alle tijde |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne niets anders te melden dan oude koeien uit de sloot te halen?die slettebak amanda was ook pas 15jaar toen zij door een oudere man ontmaagd werd in een hotel,dus waar heb jij het over? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Moet je die kwal (Huub) zien staan onder de douche. Claire moet zijn rug wassen en zijn haar, hij denkt dat hij Cesar is. Slavendrijver. En owee als iemand nee zegt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
gek he als ze iedere dag op huub los gaan dat hij zo reageert,gingen ze maar eens los op die rat met zijn del, kijken hoe er dan gereageert gaat worden, maar dat vergeten de meeste schrijvers |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
lisbeth wat is daar mis mee ?nee het is voor jou leuker natuurlijk als er slagroom van jou lijf gelikt word,wat is het verschil? |
|
|
|