BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De miljonairs zijn erop uit vandaag - filmpjes van omstanders

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 april 2008 - 17:57   quote  deeplink  
De miljonairs zijn erop uit vandaag - filmpjes van omstanders

Hantekeningen uitdelen:

En Jaap op het springkussen:

ciska
 ciska - woensdag 30 april 2008 - 18:14   quote  deeplink  
wat een zielig figuur die huub om hoestend te zeggen brian is een sukkel maar nowlive kan nog veel leren van jullie want die zaten maar te gissen waar ze naartoe gingen toppie boudewijn
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 30 april 2008 - 18:27   quote  deeplink  
Die jongen wou gewoon aandacht.
Maar diep in zijn hart, was hij wel bang om daar gepakt te worden.
yvon23
 yvon23 - woensdag 30 april 2008 - 18:33   quote  deeplink  
de enige reden dat huub zei dat brian een sukkel is, is omdat hij de aandacht wil die brian krijgt. alleen jammer voor huub dat brian die aandacht krijgt zonder zulke uitspraken te doen.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 19:00   quote  deeplink  
Ja en als er iemand geroepen werd ging Huub er gauw bijlopen.De stakker.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 19:03   quote  deeplink  
Huub heeft het duidelijk niet naar zijn zin gehad anders zou hij wel honders uitspreken maar hij ploft met dommie op bed.
ciska
 ciska - woensdag 30 april 2008 - 19:04   quote  deeplink  
ze zijn alweer terug amanda en brian zijn aan het eten huub en claire liggen in bed
lisbeth
 lisbeth - woensdag 30 april 2008 - 19:09   quote  deeplink  
Ik dacht dat je overdag niet mocht slapen.
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 19:09 schreef lisbeth het volgende:
Ik dacht dat je overdag niet mocht slapen.
Nee, maar wel wiebelen.
ciska
 ciska - woensdag 30 april 2008 - 20:59   quote  deeplink  
ja hahahahahahah
mc-bjorn
 mc-bjorn - woensdag 30 april 2008 - 22:17   quote  deeplink  
wat is die stoer zeg die huub om te zeggen brain is een sukkel tegen een stel buitelanders wat nog niet eens de camara recht kunnen houden
Lieve
 Lieve - woensdag 30 april 2008 - 23:51   quote  deeplink  
Dat die supergluub Brainless brian nog met zijn levende boksbal Amanda ( amanmoes over een paar weekjes) op straat durft te lopen .... ongelofelijk! Dat die supergluub (die iemand die op de grond ligt nog natrapt in zijn gezicht en die het op een janken zet bij het ienieminietrapje van een 19 jarig poppetje Nena) niet tegen een Amsterdammertje aan heeft mogen kijken -3d om zo'n stoer paaltje xxx- dat snap ik dan weer niet.
Misschien kennen teveel mensen zijn onbetrouwbare inborst? Gluubs die hun vrouw sorry vriendin sorry boksbal in elkaar trimmen in de wc? Stoere brainlees brian hoor.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 01 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2008 - 23:51 schreef Lieve het volgende:
Dat die supergluub Brainless brian nog met zijn levende boksbal Amanda ( amanmoes over een paar weekjes) op straat durft te lopen .... ongelofelijk! Dat die supergluub (die iemand die op de grond ligt nog natrapt in zijn gezicht en die het op een janken zet bij het ienieminietrapje van een 19 jarig poppetje Nena) niet tegen een Amsterdammertje aan heeft mogen kijken -3d om zo'n stoer paaltje xxx- dat snap ik dan weer niet.
Misschien kennen teveel mensen zijn onbetrouwbare inborst? Gluubs die hun vrouw sorry vriendin sorry boksbal in elkaar trimmen in de wc? Stoere brainlees brian hoor.
Denk eerder dat Huub na de kooi, niet meer over de straat durft te lopen. Hij werd zelfs vandaag bedreigd door iemand, die zat te zingen van "dood aan huub".
Ja vind je het gek, iemand die geen respect heeft, die telkens maar met ziektes zit te schelden en met de dood zit te wensen naar anderen, en zelfs zijn schoonmoeder voor stinkwijf/hoer had uit gescholden.
En dan kom jij hier zeggen van, dat brain met amanda over de straat durft te lopen??? Tuurlijk wel...flikker toch op. Denk eerder dat, wanneer zij buiten kooi zijn, dat jij dan als eerst te horen zal krijgen van, dat er wat met huub is gebeurdt. Kom niet dom lullen over Brain of amanda, kijk zelf eens naar huub, die de hele nacht claire probeert te beweren dat hij niks verkeerds had gedaan in de jacuzzi, terwijl het allemaal op beeld staat, en dan nog van haar hou en wilt trouwen. En dan nog NEP zit te huilen ook nog, kwam er geen spatje traan eruit hahaha.
Komediant kikker met zijn mooie praatjes.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 01 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Dragon. Mooie afsluiting voor vandaag. Welterusten allemaal en tot morgen.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 01 mei 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:23 schreef lisbeth het volgende:
Helemaal mee eens Dragon. Mooie afsluiting voor vandaag. Welterusten allemaal en tot morgen.
Dank je.
Daar zijn ze ff stil van ;-)

Welsterusten, slaap lekker.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
Truste Lisbeth.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:16 schreef Dragon het volgende:

[..]

Denk eerder dat Huub na de kooi, niet meer over de straat durft te lopen. Hij werd zelfs vandaag bedreigd door iemand, die zat te zingen van "dood aan huub".
Ja vind je het gek, iemand die geen respect heeft, die telkens maar met ziektes zit te schelden en met de dood zit te wensen naar anderen, en zelfs zijn schoonmoeder voor stinkwijf/hoer had uit gescholden.
En dan kom jij hier zeggen van, dat brain met amanda over de straat durft te lopen??? Tuurlijk wel...flikker toch op. Denk eerder dat, wanneer zij buiten kooi zijn, dat jij dan als eerst te horen zal krijgen van, dat er wat met huub is gebeurdt. Kom niet dom lullen over Brain of amanda, kijk zelf eens naar huub, die de hele nacht claire probeert te beweren dat hij niks verkeerds had gedaan in de jacuzzi, terwijl het allemaal op beeld staat, en dan nog van haar hou en wilt trouwen. En dan nog NEP zit te huilen ook nog, kwam er geen spatje traan eruit hahaha.
Komediant kikker met zijn mooie praatjes.
Huub de hufter voelde zich stoer met zijn bodyguards en ging hem dirigeren, zou huub nu door krijgen dat het leven voor hem na de kooi iets anderes word dan popster? ik denk het niet hij blijft geloven in zijn fans van nowlive, ik denk dat hij beter zo snel en zo ver mogelijk kan emigreren. ik krijg nu wel beetje medelijden ,met Huub. (eerlijk gezegd.) ik weet het hij verdiend een bepaalde vorm van straf, maar niet zoveel dat hij straks van ellende zelfmoord pleegt, en gedoemd is tot de familie recourt!Dat zou pas zielig zijn, de afvallige van de samenleving.Met ome Twannie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Joseba@headliner --
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
Boontje komt om zijn loontje, Xanne. Dat is de wet van karma.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 01 mei 2008 - 00:33   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik geen nekele medelijden met hem heb, als er wat met hem gebeurdt. Ik zou zeggen, God straft meteen. Vooral als je met ziektes gaat schelden! Dat is fokking niet normaal.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 01 mei 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Alsof Huub dat niet eens doet he!? Misschien wel 10x zo erg! DOmbo
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:37   quote  deeplink  
Hé Boudewijn, je had dat stuk van Lieve niet weg hoeven halen hoor.
Lieve
 Lieve - donderdag 01 mei 2008 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:33 schreef Dragon het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik geen nekele medelijden met hem heb, als er wat met hem gebeurdt. Ik zou zeggen, God straft meteen. Vooral als je met ziektes gaat schelden! Dat is fokking niet normaal.
Hoe gilde Brian ook alweer naar Nena? Kankerhoer? Meermaals! Echt!
Nu weet ik niet wat jij een ziekte noemt, maar om dat meermaals te schreeuwen naar een beeldschoon prachtig meisje die de 'misdaad' begaat dat ze zich niet laat bevuilen door hem?
Wat jammer voor dat 'kindje van God' dat hij moet straffen. Jammer dat God wacht tot dat stomme stuk vreten de kooi uit is voor hij met zijn straf komt. Van mij mag die bliksem wel inslaan... in dat door pammetjes lamgelegde brainles koppie van hem.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:41 schreef Lieve het volgende:

[..]

Nu weet ik niet wat jij een ziekte noemt, maar om dat meermaals te schreeuwen naar een beeldschoon prachtig meisje die de 'misdaad' begaat dat ze zich niet laat bevuilen door hem?
Wat jammer voor dat 'kindje van God' dat hij moet straffen. Jammer dat God wacht tot dat stomme stuk vreten de kooi uit is voor hij met zijn straf komt. Van mij mag die bliksem wel inslaan... in dat door pammetjes lamgelegde brainles koppie van hem.
Wat ben jij eng zeg.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:37 schreef draakje het volgende:
Hé Boudewijn, je had dat stuk van Lieve niet weg hoeven halen hoor.
er stonden net iets teveel scheldwoorden in die niet kunnen..
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 00:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik denk dat het met het aantal keer schelden met een ziekte Huub op eenzame (nagatieve) hoogte staat.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
En beste LIEVE, een meisje beeldschoon en prachtig noemen dat alleen maar kan zeggen: "Ik weet het niet", gaat wat ver. Het gaat niet alleen om het koppie, maar ook en vooral om wat erin zit. En dat was niet veel bij Nena. Dus overdrijf niet zo.
Lieve
 Lieve - donderdag 01 mei 2008 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk dat het met het aantal keer schelden met een ziekte Huub op eenzame (nagatieve) hoogte staat.
De intentie Boudewijn. De intentie van waaruit dingen worden geuit. En de capaciteit om je ongelijk te bekennen, sorry te zeggen of iets in te zien. Dat maakt iemand empathisch te behappen.
Mensen die gewetenloos een aanranding mede opzetten en uitvoeren, gewetenloos hun gerief najagen en slachtoffers tot op de grond natrapt in hun gezicht... dat is absoluut een diep menselijk drama. Dat is je held... sneu figuur volgens mij. Zeker geen kindje van God.
Lieve
 Lieve - donderdag 01 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:47 schreef draakje het volgende:
En beste LIEVE, een meisje beeldschoon en prachtig noemen dat alleen maar kan zeggen: "Ik weet het niet", gaat wat ver. Het gaat niet alleen om het koppie, maar ook en vooral om wat erin zit. En dat was niet veel bij Nena. Dus overdrijf niet zo.
Ach, ik weet niet. Je kunt hier... zeggen wat je wil. Het is de vraag... wat er overblijft? Na het knip en plakwerk? Zo was het bij Talpa en zo is het hier. Gewoon de deleteknop gebruiken bij de teksten van een ander? Maak je eigen werkelijkheid. Op basis van? Ach ik weet niet¿
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 01 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hoevaak deed Huub dan niet wel, o.a. tegen Brain, Natasia, Nathanael, Eric, ook meerderemalen!!! En wat dacht je van dit, voor het slapen gaan, bidden om de dood toe te wensen voor Brain en Amanda???? NOU?! Dat vindt jij zeker normaal he!
Of heb je dat nooit gevolgd? Hou dan je klep dicht.
En lees: Huub 10x zo erger!
Einde discussie, daaaaaaaaaaaaaag!
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:51 schreef Lieve het volgende:

[..]

Ach, ik weet niet. Je kunt hier... zeggen wat je wil. Het is de vraag... wat er overblijft? Na het knip en plakwerk? Zo was het bij Talpa en zo is het hier. Gewoon de deleteknop gebruiken bij de teksten van een ander? Maak je eigen werkelijkheid. Op basis van? Ach ik weet niet¿
Och, gooi je het nu over die boeg? Wie zou er dan gewist hebben en wat? Volgens mij lijdt jij een beetje aan godsdienstwaanzin.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:48 schreef Lieve het volgende:

[..]

De intentie Boudewijn. De intentie van waaruit dingen worden geuit. En de capaciteit om je ongelijk te bekennen, sorry te zeggen of iets in te zien. Dat maakt iemand empathisch te behappen.
Mensen die gewetenloos een aanranding mede opzetten en uitvoeren, gewetenloos hun gerief najagen en slachtoffers tot op de grond natrapt in hun gezicht... dat is absoluut een diep menselijk drama. Dat is je held... sneu figuur volgens mij. Zeker geen kindje van God.
Ik heb Huub nog nooit iets van excuses horen maken...
Lieve
 Lieve - donderdag 01 mei 2008 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb Huub nog nooit iets van excuses horen maken...
Goh, ik wel. En meerdere malen zelfs. Niet als los gezever, maar inhoudelijk en oprecht. Zelfs vaak met onderbouwing.

En voor de overige vergeetachtigen... kindjes van God. Dat is de term waarmee Natasja en Brian zichzelf tot beter en zuiverder bestempeld hebben. In het eerste jaar. Toen bidden nog tegen Huub werd ingezet als middel :)
Sommige dingen hebben een achtergrond. Een geschiedenis.
Jammer dat geheugen niet collectief blijkt te zijn. Want ik kan het me nog erg goed herinneren. Was benieuwd of God dit soort dingen dan zou straffen? Dan was er in ieder geval een vorm van bewijs over het bestaan van een hogere macht.

Tot op heden is die macht nog steeds een Mol.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:03 schreef Lieve het volgende:

[..]

Goh, ik wel. En meerdere malen zelfs. Niet als los gezever, maar inhoudelijk en oprecht. Zelfs vaak met onderbouwing.

En voor de overige vergeetachtigen... kindjes van God. Dat is de term waarmee Natasja en Brian zichzelf tot beter en zuiverder bestempeld hebben. In het eerste jaar. Toen bidden nog tegen Huub werd ingezet als middel :)
Sommige dingen hebben een achtergrond. Een geschiedenis.
Jammer dat geheugen niet collectief blijkt te zijn. Want ik kan het me nog erg goed herinneren. Was benieuwd of God dit soort dingen dan zou straffen? Dan was er in ieder geval een vorm van bewijs over het bestaan van een hogere macht.

Tot op heden is die macht nog steeds een Mol.
Juist die onderbouwing (bestudeerde onderbouwing) maakt het verdacht. Maar dat is alleen voor de slimmeriken onder ons.
Lieve
 Lieve - donderdag 01 mei 2008 - 01:24   quote  deeplink  
Misschien dat Brian eens een keer zijn excuus moet maken over zijn paarderukkerij? Aan het paard én aan de kijkers? Want dat is behoorlijk walgelijk ( en verdacht! Ik mag hopen op bescherming van de paarden in de wei als die Brainles Brian vrij komt)
Persoonlijk vond ik dat nog aanstootgevender dan de meppartij in de WC waarin Amanda even een 'lesje' kreeg.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:24 schreef Lieve het volgende:
Misschien dat Brian eens een keer zijn excuus moet maken over zijn paarderukkerij? Aan het paard én aan de kijkers? Want dat is behoorlijk walgelijk ( en verdacht! Ik mag hopen op bescherming van de paarden in de wei als die Brainles Brian vrij komt)
Persoonlijk vond ik dat nog aanstootgevender dan de meppartij in de WC waarin Amanda even een 'lesje' kreeg.
Ik ga weer met je in discussie als je eens voor een keer dat Brainless achterwege kunt laten. Want van dat hoofd van jou heb ik ook geen hoge pet op (om in de hoofdsfeer te blijven).
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:24 schreef Lieve het volgende:
als ik zo de paarden forums nazoek (bokt.nl bijvoorbeeld) blijkt dat het normaal is dat het daar schoon gemaakt moet worden en dat het nou eenmaal 'aangeraakt' moet worden om het te kunnen schoonmaken. (zoek op schoonmaken paarden koker)

Dus nee, daar hoeft hij geen excuus voor te maken. op de streams (dus niet in het geripte filmpje) was daarna ook te zien hoe ellen het deed en er uitlag over gaf.

maar ach... nu is er naast het douche incident iets anders om over te zeuren :)
Lieve
 Lieve - donderdag 01 mei 2008 - 01:57   quote  deeplink  
Brian is oke ole ole
brian is oke ole ole
voor een paarderukker dan
want als mens vind ik er niks an
maar voor dit forum blijkt de leugenaar oke
ole!
Brian is oke ole ole
zonder brain leeft hij niet met je mee
een pammetje of twee
daar zit Brian niet mee
doorslaan is een zekerheid, oh wee.

Deze bijdrage zal de tand des tijds wel doorstaan toch? Meer kan ik niet in de hoofdsfeer van dit forum komen, zonder mijn ziel te verkopen.
Persoonlijk ben ik wijs genoeg om een giegelende piemel fotograferende paardenrukker te wantrouwen. Mensen die foto's maken van het geslachtsdeel van een paard en zo gefasineerd zijn dat ze er onwillekeurig naartoe getrokken worden hebben (m.i.) een klap van de molen. Helaas helaas.
Anale seks met een vrouw is ook een raar trekje trouwens. Als je er zelfs niet voor uit wil komen dat je homo bent... dan moet je het maar zo doen. Duidelijk is wel dat hij er zijn delletje niet voor zal trouwen.

Het is de manier waarop Boudewijn. De manier waarop. Giegel giegel.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:57 schreef Lieve het volgende:
Brian is oke ole ole
brian is oke ole ole
voor een paarderukker dan
want als mens vind ik er niks an
maar voor dit forum blijkt de leugenaar oke
ole!
Brian is oke ole ole
zonder brain leeft hij niet met je mee
een pammetje of twee
daar zit Brian niet mee
doorslaan is een zekerheid, oh wee.

Deze bijdrage zal de tand des tijds wel doorstaan toch? Meer kan ik niet in de hoofdsfeer van dit forum komen, zonder mijn ziel te verkopen.
Persoonlijk ben ik wijs genoeg om een giegelende piemel fotograferende paardenrukker te wantrouwen. Mensen die foto's maken van het geslachtsdeel van een paard en zo gefasineerd zijn dat ze er onwillekeurig naartoe getrokken worden hebben (m.i.) een klap van de molen. Helaas helaas.
Anale seks met een vrouw is ook een raar trekje trouwens. Als je er zelfs niet voor uit wil komen dat je homo bent... dan moet je het maar zo doen. Duidelijk is wel dat hij er zijn delletje niet voor zal trouwen.

Het is de manier waarop Boudewijn. De manier waarop. Giegel giegel.
Ja, ik verval in herhalingen, maar ik vind je een heel eng mens.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 02:06   quote  deeplink  
we zullen er vast niet samen uitkomen... ik blijf fan van Jaap! :)
Lieve
 Lieve - donderdag 01 mei 2008 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:04 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, ik verval in herhalingen, maar ik vind je een heel eng mens.
Ik val ook niet op draken. zelfs niet op kleintjes, noch op vervallen draakjes of op repeterende.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:09 schreef Lieve het volgende:

[..]

Ik val ook niet op draken. zelfs niet op kleintjes, noch op vervallen draakjes of op repeterende.
Ik val niet op wezens die lief heten maar griezels zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De miljonairs zijn erop uit vandaag - filmpjes van omstanders

0.0102510