|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Terug uit Amsterdam!
"We zijn weer thuis!", klinkt het opeens door de woonkamer. We horen Amanda en dat betekent dat de Miljonairs weer terug zijn uit Amsterdam! Eén voor één zien we de oranje Miljonairs binnendruppelen en ze zijn in opperbeste stemming, maar wel heel erg moe. Huub en Claire houden het direct voor gezien en gaan slapen, terwijl Jaap zijn vertouwde plek in het kantoor opzoekt. Welkom terug, jongens!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
en ze hebben het leuk gehad zoals ik amanda hoor en huub moet met de dood bedreigd zijn ik weet het niet hoor maae dar staat er bij degoiden kooi en dan nowlive er achter we horen het wel |
|
|
|
|
djen
|
|
|
eigenschuld heb er geen medelijden mee ..huub lacht er ook om als ze wat tegen brain doen dan heeft hij t grootste woord nou clair wen alvast aan je ster haahaa ...moet je kijken hij kan echt niet meer de straat op en dan durfen ze nog te zeggen dat ze brain goed optv neerzetten ..geloof niet dat al die uiitspraken uit brain zijn mond kwamen..zelfde waar huub hem in stak deed hij allemaal zelf ..het schelden op buitelanders ..ziektes..en zo kunnen we nog uuren doorgaan ..ik vind het niet gek ik zou hem ook een knal verkopen |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ik vind het niet zo gek dat Huub bedreigd zou zijn, 2 Amsterdammers die de boel bij elkaar liegen en door DGK de hand boven het hoofd worden gehouden en dan met z'n allen in Amsterdam op stap gaan ik denk dat met Amanda en Brian hetzelfde in Tilburg of Oldenzaal gebeurd zou zijn. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huubje wil in amsterdam wonen, kan gezellig worden over de hand boven het hoofd houden van brain en amanda. ik denk dat de score wel bijna gelijk is na de afgelopen 8 dagen en huubje liegt net zoveel als brain en amanda. trouwens brain woont in almere |
|
|
|
|
devil
|
|
|
voor mij geen nieuws,wist ik al hij is hier echt niet populair |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
deHeb net Quintin aan de telefoon gehad en hij heeft helemaal niet met Huub gesproken, laat staan dat hij wat over Lieke heeft verteld !!!!
Huub is de laatste weken structureel bezig om Lieke af te fikken. Zielig gedrag van een een in zijn ego aangetast jochie zullen we maar denken. ze vond ik net op geen leven topic. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 20:35 schreef stacy1974 het volgende:deHeb net Quintin aan de telefoon gehad en hij heeft helemaal niet met Huub gesproken, laat staan dat hij wat over Lieke heeft verteld !!!! Huub is de laatste weken structureel bezig om Lieke af te fikken. Zielig gedrag van een een in zijn ego aangetast jochie zullen we maar denken. ze vond ik net op geen leven topic. dit stond op een topic bij geen leven |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 20:35 schreef stacy1974 het volgende:deHeb net Quintin aan de telefoon gehad en hij heeft helemaal niet met Huub gesproken, laat staan dat hij wat over Lieke heeft verteld !!!! Huub is de laatste weken structureel bezig om Lieke af te fikken. Zielig gedrag van een een in zijn ego aangetast jochie zullen we maar denken. ze vond ik net op geen leven topic. Ach Barbie zei toch je kanzo goed liegen nou dus dit verbaasd me ook niet |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|