|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Geweldig dit echt die gezicht van Jaapioooooooooooooooooooo ga helemaal stuk hier echt goed van hem |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ooh super laat hij vandaag die kikker gek maken zodat hij lekker naar huis mag hihihih |
|
|
|
|
blog
|
|
|
Huub heeft een oogafwijking vanwaar zijn ogen enigzins bol gaan staan. Het is een ziekte wat een vervelend gevolg kan hebben voor je zicht later.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ja ik leg in een deuk om jaap hij mist dennis |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 19:29 schreef blog het volgende:Huub heeft een oogafwijking vanwaar zijn ogen enigzins bol gaan staan. Het is een ziekte wat een vervelend gevolg kan hebben voor je zicht later. En daarmee wil je zeggen? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 19:29 schreef blog het volgende:Huub heeft een oogafwijking vanwaar zijn ogen enigzins bol gaan staan. Het is een ziekte wat een vervelend gevolg kan hebben voor je zicht later. Als Huub inderdaad een oogafwijking heeft, is dat erg vervelend. Juist Huub zou dan beter moeten weten dan anderen allerlei ziektes en zelfs de dood toe te wensen. Hij kan toch geen sympathie verwachten na zijn uitspraken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 19:29 schreef blog het volgende:Huub heeft een oogafwijking vanwaar zijn ogen enigzins bol gaan staan. Het is een ziekte wat een vervelend gevolg kan hebben voor je zicht later. Zelfs voor zijn ogen wordt een excuus gezocht door zijn fans. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 19:29 schreef blog het volgende:Huub heeft een oogafwijking vanwaar zijn ogen enigzins bol gaan staan. Het is een ziekte wat een vervelend gevolg kan hebben voor je zicht later. bullshit heb je met zijn dokter gesproken ...en als het zo was had hij het al lang aangehaald om sympathie te krijgen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hoi tg3! Heb je nog leuke mopjes? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik had vanacht nog een mop bij de topic gezet. Moest zelf om lachen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey draakje zoek nog wel een paar leuke dan zet ik hem erbij ...leuke koninginnedag gehad? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Topic: Moppen over onze miljonairs |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd vind ik Koninginnedag verschrikkelijk. Ik kom dan uit principe mijn huis niet uit. Dus ja, ik heb een heerlijke Koninginnedag gehad. Lekker de hele dag in mijn pyjama rondgelopen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Oké Dragon, ik ga even kijken. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Hier noemt men dat korsakof |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Krijg je bolle ogen van drank? Dan laat ik dat wijntje nog maar even staan. |
|
|
|