|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap voert iets in zijn schild
Jaap heeft een groot plat pakket het kantoor binnengesmokkeld. Zo snel als hij kan haalt hij de verpakking los en dan komt er een grote foto tevoorschijn. Het is hetzelfde canvasdoek van Huub en Claire als wat hij op de bruiloft aan flarden heeft gescheurd. De Briellenaar plaatst het tegen de muur en begint een monoloog tegen de foto. Eerst houdt hij een betoog over hoe spijtig hij het vindt dat hij de bruiloft enigszins verstoord heeft. Dan gaat hij verder over de zaken die vooral hem zelf dwars zitten...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap maakt kunst,en ik hoop dat dit zijn betoog wordt aan Huub en Claire om verder te gaan zonder hun,en MET Brian en Amanda!!! |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Er is een hoop gebeurt in Amsterdam vandaag, denk ik. Jaap is helemaal klaar met Huub en Claire zo te zien... Schitterend schilderij Jaap........... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 19:57 schreef Elske het volgende:Er is een hoop gebeurt in Amsterdam vandaag, denk ik. Jaap is helemaal klaar met Huub en Claire zo te zien... Schitterend schilderij Jaap........... Ja hoop dat hij info over die kikker gehad heeft sukkel kikker is niks wordt ook niks |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ik hoop ook dat dit de grote dis wordt naar die kikker,en ik hoop ook dat hij info heeft over het backstabben van Huub naar Jaap toe!!!
Weg met de teringhond Huub!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap zou wel gek zijn om op te trekken bij iemand die al een hoop doodsbedreigingen naar zijn kop heeft geslingerd gekregen vandaag,dan is Jaap ook nit veilig,en als Jaap ergens een hekel aan heeft is het ruzie en agressie!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Volgens mij is het laster verhaal tegen Huub van Lieke de villa in gekomen,want zo gauw als Huub over Lieke begint,snoert Claire hem de mond....het is beter voor Huub als het er niet meer over heeft denk ik..... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 20:09 schreef Nikos het volgende:Volgens mij is het laster verhaal tegen Huub van Lieke de villa in gekomen,want zo gauw als Huub over Lieke begint,snoert Claire hem de mond....het is beter voor Huub als het er niet meer over heeft denk ik..... Is toch niet normaal he dat hij nog steeds over Lieke heeft sjonge jongen zit die kikker behoorlijk hoog |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ik denk dat Jaap moet samenspelen met Huub en Claire, wil hij winnen en vooral niet met rat Brian en viswijf Amanda. Ik ben totaal geen Huubfan maar als er 2 zijn die het echt niet verdienen om te winnen zijn het para Brian en Amanda.. |
|
|
|
|
maatje
|
|
|
Ben van niemand fan bekijk het neutraal, vind wel dat huub niet erg spoort moeten ze na 22 mei maat in een tbs kliniek opsluiten zal claire misschien weer normaal gaan reageren, vind brian een gluiperd durft uit zichzelf weinig te doen alleen wat afluisteren en zijn del opdracht geven naar hem te luisteren dus kort samen gevat de winnaar moet jaap worden heeft in zijn eentje meer in zijn mars als het hele zooitje bij elkaar, slaat ook niemand en weet alles goed en vermakelijk te verworden. groetjes maatje |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Maatje verstandige taal, helemaal met je eens. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub denkt weer alleen maar aan slapen/neuken!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 20:16 schreef Jaapfan het volgende:Ik denk dat Jaap moet samenspelen met Huub en Claire, wil hij winnen en vooral niet met rat Brian en viswijf Amanda. Ik ben totaal geen Huubfan maar als er 2 zijn die het echt niet verdienen om te winnen zijn het para Brian en Amanda.. Als Jaap wil winnen moet hij juist NIET met Huub en Claire spelen. De beste persoon om mee te spelen is Amanda omdat zij loyaal is, als je haar maar niet dubble crossed. Als er een iemand is wie ik de winst gun is het Amanda wel. Ga maar eens staan op je 19e middenin een wespennest en je ruim een jaar staande houden. Er zijn weinigen die het haar nadoen. Waarom is ze een viswijf ? omdat ze gilt tot je oren zeer doen ? Ik vind Jaap een scheet maar de beste manieren heeft hij absoluut niet. Maakt dat hem minder ? Waarom is Brian een rat ? omdat hij het spel op zijn manier speelt ? Dat maakt hem een speler. Wie ik de winst absoluut niet gun is Huub. Dat beledigen van anderen, met name moeders, kan en mag niet beloond worden. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ja dat gillen dan noem ik iemand een viswijf zo ordi, als vent zou ik daarop afknappen. ze is inmiddels wel 20 maar ze lijkt wel 30 ook Jaap doet vieze dingen, maar dat doet hij bewust. Bovendien Amanda luistert niet naar Nadia en Lieke die haar goed hebben ingelicht over sneaky Brian. Dus verdient ze het niet om te winnen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ze verdient het niet te winnen omdat ze loyaal is? Dat is wel de vreemdste redenering die ik ooit heb gehoord. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Loyaal aan wie denk je nou echt dat als Brian wint hij verder met Amanda gaat. Ik heb al eerder gezegd dan pakt hij het 1e vliegtuig naar Bonaire en gaat met moeder en broer daar wonen en echt niet met Amanda, Erg naif hoor draakje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 21:52 schreef Jaapfan het volgende:Loyaal aan wie denk je nou echt dat als Brian wint hij verder met Amanda gaat. Ik heb al eerder gezegd dan pakt hij het 1e vliegtuig naar Bonaire en gaat met moeder en broer daar wonen en echt niet met Amanda, Erg naif hoor draakje We hadden het over Amanda, sukkel! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 21:48 schreef Jaapfan het volgende:Ja dat gillen dan noem ik iemand een viswijf zo ordi, als vent zou ik daarop afknappen. ze is inmiddels wel 20 maar ze lijkt wel 30 ook Jaap doet vieze dingen, maar dat doet hij bewust. Bovendien Amanda luistert niet naar Nadia en Lieke die haar goed hebben ingelicht over sneaky Brian. Dus verdient ze het niet om te winnen. Ik kan je verzekeren dat ze in het echt stukken jonger oogt dan op streams of tv. De ene knapt af door haar gegil en de andere raakt er verliefd op (om het netjes te houden). Ze heeft in haar jonge leven heel veel meegemaakt en wat dat betreft zou ze makkelijk 30 kunnen zijn. Ze moet zeker nu NIET naar Lieke en Nadia luisteren. Als ze Brian nu dumpt heeft ze speltechnisch een probleem. Stel; Amanda wint DGK en dumpt Brian zo snel dat hij niet weet wat hem overkomt en dan ook nog met de mededeling dat zij hem getolereerd heeft omdat zij wilde winnen. Wat Jaap betreft; al is het het grootste varken die er bestaat, voor mij is en blijft hij een lieverd. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jaapfan; je moet wel goed lezen wat er staat. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
sms amanda 3040 kom op doen |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
jaap laat via het canvasdoek zien aan huub en claire dat hij met hun samen verder wil, ik zou zeggen een verstandige keus, met hun 3e kunnen ze brian eruit werken en dan gaat de finale tussen jaap en huub, want amanda en claire maken geen schijn van kans om te winnen.... stem op huub en jaap |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Het is afwachten want met Jaap weet je het nooit. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Draakje en Mrs B ik kan echt wel lezen en begrijp ook wel dat draakje Amanda loyaal vindt. Maar dat ze naar Nadia en Lieke had moeten luisteren omdat Brian niet loyaal is. Dus wie moet er nou leren lezen |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Pluto zo denk ik er ook over maar stem vooral op Jaap |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jaap heeft behoorlijk wat stemmen van mij gehad zo ook Amanda en Brian. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ok Mrs.B dat je op Amanda en Jaap stemt begrijp ik maar dat je op Brian stemt is voor mij onbegrijpelijk. Hij doet niets , luistert alleen maar af en als het hem even niet uitkomt wordt hij agressief tegen Amanda. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
of huub of jaap mag van mij winnen, want die 2 hebben de kooi gemaakt hoe hij nu is.zonder 1 van de 2 was de stekker er bij talpa er al uitgetrokken, want de rest heeft geen tv gemaakt. als ik verder in de toekomst kijk dan gun ik het jaap meer, want huub kan nog wel een verzoendelijk baan krijgen en jaap kan met het geld zijn plannen waar gaan maken. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 22:56 schreef Jaapfan het volgende:Ok Mrs.B dat je op Amanda en Jaap stemt begrijp ik maar dat je op Brian stemt is voor mij onbegrijpelijk. Hij doet niets , luistert alleen maar af en als het hem even niet uitkomt wordt hij agressief tegen Amanda. Als hij hoger dan Huub blijft scoren is het toch mooi ? daar gaat het mij nu om. Ik moet zeggen dat dit de 2e keer is dat ik sms-jes stuur. Ik lijk wel gek. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:02 schreef Mrs.B het volgende:[..] Als hij hoger dan Huub blijft scoren is het toch mooi ? daar gaat het mij nu om. Ik moet zeggen dat dit de 2e keer is dat ik sms-jes stuur. Ik lijk wel gek. Ik vind het zo jammer dat ik momenteel in between mobiels ben. Nu kan ik niet sms-en, anders deed ik het ook. Dus zo gek is het niet hoor. Alles om te voorkomen dat onze kleine vriend wint, toch? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Als we het hebben over wie show gemaakt heeft??? Huub denkt show te maken met agressie en ruzie,maar hij en Jaap hebben niet samen de kooi gemaakt,de kooi is gemaakt door Jaap,en Huub heeft altijd,tot op de dag van vandaag alleen maar achter Jaap aan gehuppelt,en geprobeerd mee te varen op Jaap's succes....en met neuken en ruzie maken,maak je jezelf alleen maar belachelijk!!! Dan maar niks te zeggen over heel dat gestagede huwelijk,dat over is na de kooi!!! Jaap praat nu alweer over ZIJN internet show,en niet over die van hun beide!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zo is het maar net Draakje |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:09 schreef Nikos het volgende:Als we het hebben over wie show gemaakt heeft??? Huub denkt show te maken met agressie en ruzie,maar hij en Jaap hebben niet samen de kooi gemaakt,de kooi is gemaakt door Jaap,en Huub heeft altijd,tot op de dag van vandaag alleen maar achter Jaap aan gehuppelt,en geprobeerd mee te varen op Jaap's succes....en met neuken en ruzie maken,maak je jezelf alleen maar belachelijk!!! Dan maar niks te zeggen over heel dat gestagede huwelijk,dat over is na de kooi!!! Jaap praat nu alweer over ZIJN internet show,en niet over die van hun beide!! Af en toe begrijp i Jaap ook niet, ik weet zeker dat Jaap hoger scoort dan Huub zonder Huub dan met Huub, Huub fans steunen Jaap heus niet. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub fans keren zich tegen Jaap,dus Jaap,je moet toch tegen Huub spelen,dat MOET!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ja Groep Jaap is ijzersterk, vooral sinds die pissebed erbij gekomen is. Hij heeft Huub absoluut niet nodig. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
whaaaaa, Hayo zaait onrust in de tent. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
zonder jaap had huub zich anders neer gezet. zonder huub had jaap zich anders neer gezet,zijn hun eigen woorden. brian heeft geen tv gemaakt om deuren kapot te maken of met ze`n haar te spelen.amanda heeft geen tv gemaakt om er als bunny rond te lopen of met een stijltang te spelen.over claire zullen we het maar niet hebben want die speeld voor spek en bonen mee. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub probeert weer Jaap gek te krijgen, als Jaap slim is, luistert hij naar zijn eigen gevoel, want dan wint Jaap met gemak van Huub juist ook met smsjes, Jaap kreeg schouderklopjes en Huub een fles op zijn kanus, nou Mooi toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
het zou toch mooi zijn als Huub 15 mei de kooi verlaat? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Dank nikos, als ik een vrouw zou zijn was ik de gelukkigste vrouw ter wereld, ik geef hem door aan mijn vrouw mag wel he? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dan geef ik mijn laatste geld uit aan zo´n kaart met een zwart randje. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:18 schreef pluto het volgende:zonder jaap had huub zich anders neer gezet. zonder huub had jaap zich anders neer gezet,zijn hun eigen woorden. brian heeft geen tv gemaakt om deuren kapot te maken of met ze`n haar te spelen.amanda heeft geen tv gemaakt om er als bunny rond te lopen of met een stijltang te spelen.over claire zullen we het maar niet hebben want die speeld voor spek en bonen mee. Claire speelt voor Sex en neuken mee!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hé Xanne, hoe is het afgelopen met je ongewenste post? Heb je dat nog kunnen terug-draaien? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zegt Huub tegen Jaap dat hij met gemak van Jaap wint, van Brian weet hij niet. Hoe arrogant kan je zijn. Hij onderschat de kijkers. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:22 schreef Mrs.B het volgende:Zegt Huub tegen Jaap dat hij met gemak van Jaap wint, van Brian weet hij niet. Hoe arrogant kan je zijn. Hij onderschat de kijkers. Mensenkennis heeft hij ook al niet. Je kunt toch op je tien vingers natellen dat je niet zomaar een fles naar je kop krijgt? Maar Huub beschouwt dat blijkbaar als teken van zijn populariteit. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
claire of brian gaat op 15 mei naar huis, verder blijf iedereen zitten. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Het ligt in Jaap z'n handen wie er naar huis gaat, denk ik. Ik denk dat Huub of Claire naar huis gaan. Ik kan mij niet voorstellen dat Jaap Huub erin wil houden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Waar heeft Jaap nou weer last van? |
|
|
|