|
|
draakje
|
|
|
quote: Huub heeft hem verteld dat Cora misschien wel niet met hem verder wil. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 20:16 schreef Jaapfan het volgende:Ik denk dat Jaap moet samenspelen met Huub en Claire, wil hij winnen en vooral niet met rat Brian en viswijf Amanda. Ik ben totaal geen Huubfan maar als er 2 zijn die het echt niet verdienen om te winnen zijn het para Brian en Amanda.. Meer dan smeerlap Huub en zijn Barbababy |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Dit, als ik het goed heb: Zowel Huub als Jaap hebben post van een fan gehad. Ik hoorde de naam Hayo vallen. Jaap niets anders dan lof en Huub schrijft hij/zij negatif over Jaap. Natuurlijk laat Huub het aan Jaap lezen en nu is Jaap "overstuur". |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
In 1 van de brieven die Huub en Claire hadden ontvangen, stond er iets raars in over Cora. Dat Cora beters kan krijgen dan Jaap, volgens de schrijver/ster dan he. Zodoende is hij nou pissed off.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
het ligt zeker in jaap ze`n handen, maar jaap weet ook dat als de finale live op tv kom dat er dan een heel veel mensen voor het eerst kijken en ook voor het eerst stemmen en de nieuwkomers stemmen dan toch op de langszittende en als jaap die er op 15 mei kan zetten dan doe hij dat. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 21:52 schreef Jaapfan het volgende:Loyaal aan wie denk je nou echt dat als Brian wint hij verder met Amanda gaat. Ik heb al eerder gezegd dan pakt hij het 1e vliegtuig naar Bonaire en gaat met moeder en broer daar wonen en echt niet met Amanda, Erg naif hoor draakje Ik weet wel zeker dat die 2 samen verder gaan, als er iemand, iemand gaat laten vallen is het vieze Huub.Jaap solo! en Jaap komt er wel, staan ze nog verbaasd van daar. en wat de relatie Brian en Amanda betreft? wie heeft er garantie dat zijn eigen relatie stand houd? juist helemaal niemand. Claire was ook goed over de zeik over Huub zijne scapades met tieten marie op zijn bachelor party die zij te zien kreeg bij Jensen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:35 schreef Dragon het volgende:In 1 van de brieven die Huub en Claire hadden ontvangen, stond er iets raars in over Cora. Dat Cora beters kan krijgen dan Jaap, volgens de schrijver/ster dan he. Zodoende is hij nou pissed off. Wel die 2 van nowlive, Hanna & Joost. die Jaap juist een brief schreven koffie te gaan drinken met Jaap en Cora, corrupt zooitje. stel slijmjurken cq slijmballen van nowlive. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
ik zou er niet zeker van zijn dan die 2 bij elkaar bliven naar de kooi. brian heeft toch al een paar keer laten vallen dat amanda daar gaat wonen en ik hier en we gaan een paar keer in de week samen uit eten en verder zien we wel. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
dat een huubje fan hem in de maling heeft genomen ik hoop dat jaap nu goed beseft hoe het werkt als je afhankelijk bent van een huub fan
als je niet meer met huubje samen werk mag je dood zoals huubje de doodt verzoekt voor anderen jaap is jammer genoeg een les aan het leren van een fan die ook zo tegen lieke deed toen lieke haar eigen weg ging was ze ook niet goed het is een fan van nowlive hajoo ach ja hoe kan het ook anders zo is het altijd geweest alleen nu schijnt er een licht op die duisternis een licht waar geen bierkaai tegen kan ook nowlive niet , |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 22:13 schreef pluto het volgende:jaap laat via het canvasdoek zien aan huub en claire dat hij met hun samen verder wil, ik zou zeggen een verstandige keus, met hun 3e kunnen ze brian eruit werken en dan gaat de finale tussen jaap en huub, want amanda en claire maken geen schijn van kans om te winnen.... stem op huub en jaap en hier bega jij een foutje, als Brian eruit gaat gaan al zijn stemmen gegarandeerd naar Amanda en wint zij zekers |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
kijk op het topic kaarten voor jaap |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:41 schreef pluto het volgende:ik zou er niet zeker van zijn dan die 2 bij elkaar bliven naar de kooi. brian heeft toch al een paar keer laten vallen dat amanda daar gaat wonen en ik hier en we gaan een paar keer in de week samen uit eten en verder zien we wel. Nou, weet je, dat is ook de normale gang van zaken. Je gaat niet meteen trouwen, tenzij je Huub heet. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jaap is qua popu gestegen en dit sinds zijn terror tegen Huub en Claire. Moet toch helder voor hem zijn. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:41 schreef pluto het volgende:ik zou er niet zeker van zijn dan die 2 bij elkaar bliven naar de kooi. brian heeft toch al een paar keer laten vallen dat amanda daar gaat wonen en ik hier en we gaan een paar keer in de week samen uit eten en verder zien we wel. tig tijd terug zelfs een blinde ziet nu de verliefdheid van Brian naar Amanda toe, zelfs in ruzies blijft hij naar haar kijken. en als jij vind dat te veel is, jouw goed recht, maar dan ken je de liefde van latino's en halfbloeds niet. persoonlijk krijg ik koorts van Brians lachje, maar de onzin die de afvallige blijven rondbazuinen over Brian is absurd, Huub is 65 keer gevaartlijker naar vrouwen dan Brian. laten we wel zijn, Amanda kan goed irritant zijn, als Lieke zo slim is als zij nu claimt te zijn, dan had ze minder naar haar Huub geluisterd. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:42 schreef Xanne het volgende:[..] en hier bega jij een foutje, als Brian eruit gaat gaan al zijn stemmen gegarandeerd naar Amanda en wint zij zekers zo is dat . klaar . |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:42 schreef Xanne het volgende:[..] en hier bega jij een foutje, als Brian eruit gaat gaan al zijn stemmen gegarandeerd naar Amanda en wint zij zekers denk je nou echt dan die 2 hoog in de poll staan, nee geloof me maar,dit hebben ze zo gemaakt dat het lijk dat het spannend wordt in de finale in de hoop dat de huub fans nog meer gaan stemmem want die willen niet hebben dat brian of amanda win en die fans van huub pompen er echt geld in op 22mei |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:45 schreef Xanne het volgende:[..] tig tijd terug zelfs een blinde ziet nu de verliefdheid van Brian naar Amanda toe, zelfs in ruzies blijft hij naar haar kijken. en als jij vind dat te veel is, jouw goed recht, maar dan ken je de liefde van latino's en halfbloeds niet. persoonlijk krijg ik koorts van Brians lachje, maar de onzin die de afvallige blijven rondbazuinen over Brian is absurd, Huub is 65 keer gevaartlijker naar vrouwen dan Brian. laten we wel zijn, Amanda kan goed irritant zijn, als Lieke zo slim is als zij nu claimt te zijn, dan had ze minder naar haar Huub geluisterd. de meeste latino's en halfbloeds zijn dominant en daar is brian er ook 1 van, want als tie boos wordt begin tie gelijk te dreigen met de boel te slopen. als je die 2 zie kussen dan zie je gewoon dat brian vies van amanda is. amanda is gek op brian, brian kan amanda goed gebruiken in het spel en meer is er van brian ze`n kant niet. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:48 schreef pluto het volgende:[..] denk je nou echt dan die 2 hoog in de poll staan, nee geloof me maar,dit hebben ze zo gemaakt dat het lijk dat het spannend wordt in de finale in de hoop dat de huub fans nog meer gaan stemmem want die willen niet hebben dat brian of amanda win en die fans van huub pompen er echt geld in op 22mei ik heb bijna medelijden met Huub... die is nu verplicht na de kooi minimaal 1 keer per maand voor iets van 5 jaar naar Huub-fandagen te gaan! Als hij niet komt dat zal hem dat duur komen te staan... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hé leuk, daar had ik nog niet aan gedacht. En dan moet ie met allerlei bejaarde huisvrouwen op de foto! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:59 schreef pluto het volgende:[..] de meeste latino's en halfbloeds zijn dominant en daar is brian er ook 1 van, want als tie boos wordt begin tie gelijk te dreigen met de boel te slopen. als je die 2 zie kussen dan zie je gewoon dat brian vies van amanda is. amanda is gek op brian, brian kan amanda goed gebruiken in het spel en meer is er van brian ze`n kant niet. De latino¡¦s (om ze maar ook zo te noemen) zijn inderdaad warmbloedig en als ik het mag geloven (LOL) de beste lovers die er zijn. Ik begrijp Amanda dan ook, hell welke vrouw wil niet GOED bemind worden. ( niet dat onze boys dat niet kunnen ƒº ) Daarnaast zijn het ook macho¡¦s. Niet allemaal maar ze zijn dominant en accepteren geen nee van vrouwen en ja als je goed boos zijn is het huis te klein. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
vind huub niet erg geloof me maar, want als er 1 respect voor ze`n fans heeft dan is huub het wel en daarom blijven de trouwe fans ook achter hem staan en dat zijn er veel heeeel veel. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
respect voor zijn fans wel, zolang ze centjes uitgeven voor hem en hem naar de overwinning helpen, anders ook niet. En voor de rest heeft hij geen respect voor vrouwen, mannen en dieren.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:09 schreef Anne het volgende:respect voor zijn fans wel, zolang ze centjes uitgeven voor hem en hem naar de overwinning helpen, anders ook niet. En voor de rest heeft hij geen respect voor vrouwen, mannen en dieren.. Krek! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:08 schreef pluto het volgende:vind huub niet erg geloof me maar, want als er 1 respect voor ze`n fans heeft dan is huub het wel en daarom blijven de trouwe fans ook achter hem staan en dat zijn er veel heeeel veel. Jemig Pluto, ben je het gesprek tussen Huub en zijn vader vergeten ? Pa maakte de fans uit voor wanhopig en Huub was het daar mee eens. Zo heeft hij zich vaker negatief uitgelaten over fans. Toen hij besefte wat het voor consequenties had, maakte hij een omslag en hoe. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: ghe, dan moet ik meteen denken aan: krek wak wou...maar dat heeft dan ook niets met de kooi te maken..
ehh hele dag in pyama gelopen? je lijkt mij wel! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dan maar drie in Pyama. Ik heb ook de heledag in mijn PY rond gelopen en af en toe uit het raam kijken naar de oranje gekte buiten. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
niks lekkerders dan dat vind ik zo! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:12 schreef Anne het volgende:[..] ghe, dan moet ik meteen denken aan: krek wak wou...maar dat heeft dan ook niets met de kooi te maken.. ehh hele dag in pyama gelopen? je lijkt mij wel! Ja joh, terwijl al die mensen met hun kelder- of zolderinhoud in de kou staan, zie ik het allemaal op televisie. Maar hier is het warm, heb ik alle eten en drinken bij de hand, plus nog een leuk forum. Wat wil een mens nog meer? |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:09 schreef Anne het volgende:respect voor zijn fans wel, zolang ze centjes uitgeven voor hem en hem naar de overwinning helpen, anders ook niet. En voor de rest heeft hij geen respect voor vrouwen, mannen en dieren.. je zit daar om te winnen en om de winst binnen te halen heb je fans nodig. op het jaarfeest van huub waren veel fans, heb je bij brian en amanda niet gezien.je bedoel dat brian en amanda geen respect hebben, kijk alleen maar naar gister met amanda en bart en vorige week met fries en brian. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Kan iemand me uitleggen wat er met Jaapio is gebeurd waarom is hij zo van slag ???? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:15 schreef pluto het volgende:[..] je zit daar om te winnen en om de winst binnen te halen heb je fans nodig. op het jaarfeest van huub waren veel fans, heb je bij brian en amanda niet gezien.je bedoel dat brian en amanda geen respect hebben, kijk alleen maar naar gister met amanda en bart en vorige week met fries en brian. En die fout maken jullie nou allemaal bij Geen Leven! Jullie denken dat Brian, Amanda en Japio geen fans hebben omdat er geen fandagen zijn. Maar is het wel eens bij je opgekomen dat die fans gewoon te slim zijn voor al die ongein? Daarom heet jullie forum ook Geen Leven. Dat hebben jullie namelijk ook niet. Jullie hebben dus de tijd om je uitgebreid in dat stuk verdriet te verdiepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:14 schreef draakje het volgende:[..] Ja joh, terwijl al die mensen met hun kelder- of zolderinhoud in de kou staan, zie ik het allemaal op televisie. Maar hier is het warm, heb ik alle eten en drinken bij de hand, plus nog een leuk forum. Wat wil een mens nog meer? Zo is het maar net. Geen verplichte nummer voor mij dit jaar. Had wel stiekem gehoopt dat de “Miljonairs” bij mij in de buurt zouden komen. Wellicht had ik ze vanuit mijn raam kunnen aanschouwen. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:11 schreef Mrs.B het volgende:[..] Jemig Pluto, ben je het gesprek tussen Huub en zijn vader vergeten ? Pa maakte de fans uit voor wanhopig en Huub was het daar mee eens. Zo heeft hij zich vaker negatief uitgelaten over fans. Toen hij besefte wat het voor consequenties had, maakte hij een omslag en hoe. Mrs.B dan moet je het het ook goed vertellen. die uitspraak heeft hij zeker gemaakt,maar dat was naar fans die hele gekke dingen deden en daar stond hij niet achter en die waren kansloos en daar heeft hij wel gelijk in. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ze zijn bij mij in de buurt geweest. Maar geef ik daar mijn pyjama voor op? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Kijk nu de streams. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:19 schreef pluto het volgende:[..] Mrs.B dan moet je het het ook goed vertellen. die uitspraak heeft hij zeker gemaakt,maar dat was naar fans die hele gekke dingen deden en daar stond hij niet achter en die waren kansloos en daar heeft hij wel gelijk in. Hahaha! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:19 schreef pluto het volgende:[..] Mrs.B dan moet je het het ook goed vertellen. die uitspraak heeft hij zeker gemaakt,maar dat was naar fans die hele gekke dingen deden en daar stond hij niet achter en die waren kansloos en daar heeft hij wel gelijk in. fans die hele gekke dingen deden die waren kansloos, hmzz, denk ik nu toch ineens aan Nowlive! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:21 schreef Anne het volgende:[..] fans die hele gekke dingen deden die waren kansloos, hmzz, denk ik nu toch ineens aan Nowlive! Krek! |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
kan je wel lachen draakje maar je weet dat ik gelijk heb. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hahaha! Ben jij de lolligste thuis? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Daarom juist ik begrijp het niet ik ben pas ingeschakeld enigste wat ik hoor is Hajo of zoiets wat is daar mee dan ? |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
ik ben zeker de lolligste thuis ben de joker, maar ben jij de slimste dan????? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Absoluut. Maar dat wist je stiekem toch al? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
pluto
|
|
|
nee dat wist ik nog niet, maar ga er nu extra op letten of het wel zo is en als het niet zo is dan hoor je het nog wel. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 00:27 schreef pluto het volgende:nee dat wist ik nog niet, maar ga er nu extra op letten of het wel zo is en als het niet zo is dan hoor je het nog wel. Doe je best! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Hoe gaat Hajo en Nowlive dit uitleggen? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
check de steams NU! Jaap belt Cora. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik heb geen zin gebruikt te worden voor het spel zegt Hajo...ehh je werkt er zelf aan mee zo |
|
|
|