BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gaap

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 30 april 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Gaap

Huub en Claire zijn eindelijk door de berg post heen en ze genieten nog even na van de dag. "Dit was echt een schitterende dag", stelt Huub tevreden, waarna hij een paar keer gigantisch gaapt. Hij wandelt naar de woonkamer, waar hij Brian en Amanda tegenkomt. "Het kickboksen begint zo!", waarschuwt Brian zijn kleine rivaal. "Oké dan!", antwoordt Huub. Straks dus gezellig met z'n allen op de bank kickboksen kijken!

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 30 april 2008 - 23:10   quote  deeplink  
voorlopig zit Huub, Jaap ongerust te maken dat Cora misschien niet met Jaap verder wil
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Waar haalt ie dat nou weer vandaan? Uit die grote duim van hem?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 30 april 2008 - 23:26   quote  deeplink  
nu weten we dat ook weer HAJO van nowlive, dus die zijn de lul very soon. hahahahaha en dit is geen dreigement van mijn kant op, maar dit wordt lachen die worden nu echt afgebrand door Jaap fans.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 30 april 2008 - 23:34   quote  deeplink  
ja jaap dat is nowlive, doe Huub of we branden je af, net als zoveel streamers al hebben ondervonden. Jaapio rules
johan13
 johan13 - woensdag 30 april 2008 - 23:35   quote  deeplink  
kijk op topic kaarten voor jaap
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 23:39   quote  deeplink  
huub heeft jaap een stukje laten lezen uit zijn brief van hajo wat die over jaap schreef.jaapkon dat niet geloven wat daar stond daar hij net ook een lieve en mooie brief van die hajo had gehad.naar huub schreef hij dat jaap erg veranderd was en dat hij niet snapte wat cora nog in jaap zag, die kon toch wel wat beters schrijven.
jaap heeft hajo wel40 brieven geschreven en wilde hem uitnodigen in de vila had hij achter al geregeld
dus jaap voelt nu een groot mes in zijn rug gestoken door hajo.
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 23:44   quote  deeplink  
Dis gaf hajo net als antwoord op nl daarover.

Mijn dag kan niet mme stuk.Ik was ook genaaid toen de regie ons gesprek had meegeluisterd
Ik stuur deze week nog wel een pak zakdoeken voor jaap

zo te zien heeft jaap flink de pest in
Tijdens zijn jaardag heeft hij me gebeld en zonder dat ik het wist werd mijn gesprek meegeluisterd en baalde ik ook van
Ik was door jaap uitgenodigt om een uur in de kooi tekomen.
Ik heb tegen cora gezegt dat ik daar voor bedankt.Vanwege zijn wisselende gedrag.
Hij vind zich zelf erg leuk
Jammer voor jaap
kinderen
 kinderen - woensdag 30 april 2008 - 23:45   quote  deeplink  
dir is ook spel van huub om jaap naar zijn kant te krijgen
ik hoop dat jaap zo verstandig is om het niet te doen geloof mij jaap hep nog nooit zo hoog gestaan ik hoop echt wel dat hij in de poel huub verslaat
Jacoba
 Jacoba - woensdag 30 april 2008 - 23:47   quote  deeplink  
zo wat gaat die HAJO af zeg via de nooduitgang hubs wegwezen
maar het is een N.L. lid en die zal ook wel een hersenspoeling gehad hebben van het opperhoofd aldaar als ik lees dat er 1400 euro gestort is voor die sekte leider vraag ik me echt af wat je daar nog wel mag en niet als je zelfs je post moet gaan aanpassen voor hem dus hajo je heb je baas weer tevreden gesteld
Anne
 Anne - woensdag 30 april 2008 - 23:47   quote  deeplink  
Die gasten van Nowlive denken dat ze meedoen in het spel ofzo...
ciska
 ciska - woensdag 30 april 2008 - 23:51   quote  deeplink  
stacy waar kan ik die topic vinden over qunten en lieke ik weet er niog niet zoveel van kan jij mij mischien die link geven aub bij voorbaat dank alles van nowlive kan ik niet lezen en vind hun ook niet belangrijk liefs ciska
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 30 april 2008 - 23:54   quote  deeplink  
dat was op VOL welke topic weet ik niet kreeg het door van een ander maatje.
djen
 djen - woensdag 30 april 2008 - 23:55   quote  deeplink  
ach die hajo denkt dat ze heel wat is ..wat een afgang!! zegt meer over haar ..goeie reklame en daar gaat ze trots op dit bedoel ik wat zijn ze ziek daar zeg ..die hebben echt geen leven geloof me ..
draakje
 draakje - woensdag 30 april 2008 - 23:57   quote  deeplink  
Wanneer gaan ze nou weer eens een beetje ruzie maken?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 00:01   quote  deeplink  
noi blijf even hangen zou ik zeggen kan nog leuk worden misschien heeft Huub zichzelf een kaart gestuurd, en HaJo staat voor Hanna & Joost, Joost was ziek Jaap maakt zich ongerust, en zie wat er gebeurd!
djen
 djen - donderdag 01 mei 2008 - 00:01   quote  deeplink  
hoop dat jaap heel hajo er door heen haalt is goed voor t,v haahaaa
kom op jaap je kan het laat niet met je fukke ..haal heel nowlive er maar door heen ze worden dat al overal uit gescheete ...kan nog iets meer en dan wel over tv het liefst..kunnen we voor hajo zaddoekjes stuuren ..en wij gaan er met een tegen axtie tegen aan haahaa
kinderen
 kinderen - donderdag 01 mei 2008 - 00:03   quote  deeplink  
ik ook ben er ziek vind
nu echt niet ben een stuk rusterger nu ik niet meer op nowlive lees
al die smeriger dingen over brian en amanda
en nu jaap niet te geloofen dit
jaap dit lees jij niet maar ga er voor ik weet zekker dat je verder met je zelf komt als met zulke mensen die pro huub zijn w
wand alles is voor huub rammer dat je er zo laat achter moetst kommen
je bend een toper zekker als tv maaker
en dat in je eentje knap hoor en met die punten verdeling komt het ook goed lekker met brian en amanda praaten geloof mij dan zit jij in de finalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gaap

0.0085988