|
|
johan13
|
|
|
nu wordt het tijd dat we jaap zoveel mogelijk kaarten gaan sturen, na die luizekaart van die andere site. ik roep alle jaapfans op om afzonderlijk van elkaar kaartjes te sturen naar jaap. laat jaap zien dat hij wel wordt gewaardeerd door ons |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:34 schreef johan13 het volgende:nu wordt het tijd dat we jaap zoveel mogelijk kaarten gaan sturen, na die luizekaart van die andere site. ik roep alle jaapfans op om afzonderlijk van elkaar kaartjes te sturen naar jaap. laat jaap zien dat hij wel wordt gewaardeerd door ons Over welke luizenkaart gaat het? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub heeft een negatieve kaart gekregen over jaap van HAJO van geenleven en nu is hij boos en terleurgesteld |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
daar zijn ze goe in om jaap af tekraken mischien was het wel voor hemzelf bedoelthayo is een smiecht hij stuurt iedereen ik snap niet waarom hoort zeker zo anders heb ik er geen verklaring voor stem jaap 3040 |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wa mij opvalt is dat Jaap niet alle post krijgt, dus daar word ik door geraakt, krijg er de tering van Nowlive gaat wel alles vandoor |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2008 - 23:47 schreef Xanne het volgende:wa mij opvalt is dat Jaap niet alle post krijgt, dus daar word ik door geraakt, krijg er de tering van Nowlive gaat wel alles vandoor nou volgens mij zijn ze vaak boos dat niet alles van hun doorkomt... |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
is maar 1 oplossing voor...een kaart aan Jaap sturen, maar met je echte naam, niet de nickname als afzender !!!!!!!!!! kijken of ze dan wel doorkomen |
|
|
|