BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap belt Cora

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Jaap belt Cora en waarschuwt Cora voor Joop en Hanna van Nowlive, duidelijk zegt Jaap hierin, Kijk uit voor Hajo (Hanna en joop), Cora zegt joop nog gesproken te hebben van nowlive afgelopen zaterdag, Jaap vraagt voor alle duidelijkheid, Hanna of Joop, Cora antwoord duidelijk Joop. ( Joop wil niet gebruikt worden door het programma, en verteld aan Cora, ik kom wel na de kooi, kofie drinken in jullie huisje, Aan Huub en Claire worden duidelijk andere dingen geschreven) Cora zegt dat zij dit weet en het zelfs begrijpt van Hajo. ze verteld ook te weten van de Touwen en het in een dwangbuis op te laten sluiten, Cora klinkt alsof zij in tranen is. en verteld dat zij zich kapot schrikt van het telefoontje.Jaap verteld van het backstabben van HaJo, kijk uit met wat je vertel, dat ze je niet gaan bedreigen. ook Jaap weet nu wat Nowlive kan doen. de dubbele brief, 1 aan hem, we komen een keer koffie drinken, en 1 aan Huub. hij moet in een dwangbuis, refererent naar Jaap.Verder zegt hij Cora: vergeet niet dat ik onwijs veel van je hou, Cora zegt: dat weet ik, stelt hem gerust en de verbinding word verbroken, fucking teringleiers zegt Jaap nog een keer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Joseba@headliner --
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 00:40   quote  deeplink  
Huub is geen psychopaat, dat zijn die lui van Geen Leven. Het loopt ze echt dun door de broek daar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door draakje --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:40 schreef draakje het volgende:
Huub is geen psychopaat, dat zijn die lui van Geen Leven. Het loopt ze echt dun door de broek daar.
Ik hoop dat ze in hun broek schijten wie zijn ze dan wel niet, Jaap bedreigen omdat hij een tafel omzwiept, hij heeft wel meer gedaan, Huub heeft zich uitgesproken, hij wil Jaap dumpen, dus nu dit? wat een fijne fans toch van nowlive, als je niet doe wat wij willen, ben je dood. dus dat Jaap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 00:45 schreef Xanne het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze in hun broek schijten wie zijn ze dan wel niet, Jaap bedreigen omdat hij een tafel omzwiept, hij heeft wel meer gedaan, Huub heeft zich uitgesproken, hij wil Jaap dumpen, dus nu dit? wat een fijne fans toch van nowlive, als je niet doe wat wij willen, ben je dood. dus dat Jaap.
Ja en het niet uitstaan dat hun fan getrouwd is dat ze zo maf in hoofd zijn geworden dat ze barbie niet kunnnen uitstaan en maar een condoleance register openen en dan de schuld aan iemand ander willen geven dat is ziek ja zo ver gaan ze
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 01:08   quote  deeplink  
vind het een domme uitspraak ( nu weet jaap ook wat nowlive kan doen) zijn 2 fans van nowlive, maar je zet het er nu zo neer dat alle 19000 leden er aan mee hebben gedaan.zet er dan neer, 2 leden van nowlive.
johan13
 johan13 - donderdag 01 mei 2008 - 01:11   quote  deeplink  
ben je de laatste tijd wel op nowlive geweest, ik denk het niet want een groot gedeelte is anti-jaap op dit moment
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 01:08 schreef pluto het volgende:
vind het een domme uitspraak ( nu weet jaap ook wat nowlive kan doen) zijn 2 fans van nowlive, maar je zet het er nu zo neer dat alle 19000 leden er aan mee hebben gedaan.zet er dan neer, 2 leden van nowlive.
Ik dacht dat jullie een grote familie waren?
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 02:48   quote  deeplink  
alsjeblieft bewijsstuk 458739 dat die nolivers denken recht hebben zich met dit programma te bemoeien ....nou hajo piss jaap maar af en vergeet neit dat hij de beslissende stem heeft....zal hij jullie mooi manieren leren ...losers
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 01 mei 2008 - 02:50   quote  deeplink  
Ik vraag me nog steeds af, welke kant Jaap voor kiest...hmmmzzz
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 02:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:21 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie een grote familie waren?
zijn we ook, meer dan 19000 leden, maar dat wil niet zeggen dan ze er allemaal wat mee te maken hebben..ps ik zit overal, ik zit ook op 10
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 02:57   quote  deeplink  
een grote familie ...een grote sekte zou je bedoelen ...mag je alkleen lid van de familie worden als je dezelfde mening deelt als de anderen
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:51 schreef pluto het volgende:

[..]

zijn we ook, meer dan 19000 leden, maar dat wil niet zeggen dan ze er allemaal wat mee te maken hebben..ps ik zit overal, ik zit ook op 10
Ja, dat verbaast me niks.
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:57 schreef tg3 het volgende:
een grote familie ...een grote sekte zou je bedoelen ...mag je alkleen lid van de familie worden als je dezelfde mening deelt als de anderen
er zitten nu eenmaal meer fans van huub. als je op 10 iets verkeerds zeg over brian heb je gelijk een ban. hier zitten ook meer fans van brian en amanda en zo heeft iedere site ze`n eigen ding.
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 03:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:58 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, dat verbaast me niks.
zijn er meer hier die ook op nowlive komen, alleen durven er sommige er niet vooruit te komen.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 03:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 03:01 schreef pluto het volgende:

[..]

er zitten nu eenmaal meer fans van huub. als je op 10 iets verkeerds zeg over brian heb je gelijk een ban. hier zitten ook meer fans van brian en amanda en zo heeft iedere site ze`n eigen ding.
Maar wat ik echt oprecht nog steeds niet snap: als je nou toch gezellig met alle Hubisten op Geen Leven kan communiceren, wat kom je hier dan doen?
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 03:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 03:05 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar wat ik echt oprecht nog steeds niet snap: als je nou toch gezellig met alle Hubisten op Geen Leven kan communiceren, wat kom je hier dan doen?
ten 1ste ik kom waar ik wil, ten 2e ik zit tegelijk op nowlive en ten 3e zit ik gelijk op 10, nogmaals ik zit overal en overal geef ik mijn visie op het hele gebeuren van de gouden kooi en overal hebben ze een ander inzicht op de kooi en dat spreek me wel aan, 1000 mensen 1000 meningen
tg3
 tg3 - donderdag 01 mei 2008 - 03:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 03:01 schreef pluto het volgende:

[..]

als dat de waarheid was kon ik je gelijk geven maar op 10 wordt je niet gebanned als je tegen brian en amanda bent pas als je elkaar begint uit te schelden komen de mods in aktie ...is behoorlijk vreemd dat ik elke dag een heleboel anti brian en amanda comments lees ....en deze mensen worden niet gebanned ...want ze zijn er elke dag ...hoe verklaar je dat
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 03:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 03:15 schreef tg3 het volgende:

[..]

als dat de waarheid was kon ik je gelijk geven maar op 10 wordt je niet gebanned als je tegen brian en amanda bent pas als je elkaar begint uit te schelden komen de mods in aktie ...is behoorlijk vreemd dat ik elke dag een heleboel anti brian en amanda comments lees ....en deze mensen worden niet gebanned ...want ze zijn er elke dag ...hoe verklaar je dat
ben het er niet mee eens, als je daar brian zwart loop te maken krijg je een ban,ook al heb je geen waarschuwing gekregen, kan je terug lezen als ze via een andere IP terug koemen, doe je het zelfde tegen amanda dan krijg je wel een waarschuwing. als je op nowlive een bedreiging doe dan wordt het bericht gelijk verwijderd en bij de 2e keer krijg je een ban, en tereg, want door zulke uitspraken kunnen er rare dingen gebeuren. hier is alles wat vrije, maar wil niet zeggen dat dat ten goede kom,begrijp me niet verkeerd maar ik heb vaak genoeg hier gelezen over klappen geven of hij kom er nog wel achter, maar zulke uitspraken kom je ook op 10 tegen en dan kunnen ze wel op nowlive streng zijn, maar onze lieve heer heeft rare kostgangers.
pluto
 pluto - donderdag 01 mei 2008 - 03:37   quote  deeplink  
weltruste allemaal en misschien tot morgen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 03:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 03:37 schreef pluto het volgende:
weltruste allemaal en misschien tot morgen.
weltrusten!
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 04:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 02:48 schreef tg3 het volgende:
alsjeblieft bewijsstuk 458739 dat die nolivers denken recht hebben zich met dit programma te bemoeien ....nou hajo piss jaap maar af en vergeet neit dat hij de beslissende stem heeft....zal hij jullie mooi manieren leren ...losers
Ik mag jou, tg3!
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 04:19   quote  deeplink  
Waar is iedereen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap belt Cora

0.0081939