|
|
Jacqueline1969
|
|
|
huub heeft niet met quintin gesproken . Quintin kwam zelf even op nl vertellen dat hij huub helemaal niet gesproken had. Huub liegt dus weer eens en trekt mensen erin mee nu quintin weer om lieke een hak te willen zetten staat al op vok en vol ook las ik |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou dan weten et toch gekijk hoe hij is geodemorgen trouwens |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
hee ciska alles oke?
ja huub de liar maar zal op de geen leven site hihi wel weer goed gepraat worden of verwijderd zelfs door de master want ja huub he daar die wordt verafgood.
maar huub is een naar ding een manipulator eerste klas hij moet zich schamen hoe hij met lieke om ging brians moeder uitschold claire moeder. hoe hij in het geheel met vrouwen om ga bangt alles wat los en vast zit en nu nog ontmaskert met leugens en het mooie is quintin kwam echt zelf ff vermelden
zou quintin nu een ban hebben op geen leven? het zou me niet eens verbazen |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
jaja meid het gaat wel allemaal dit is allemaal nieuw voor mij ik ben door die paulina hebben ze mij er af gegeooit maar het geeft niet hoor ik vind het hie stukken beter |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
dank je wel mop dit vind ik nou leuk |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ach kijk jaap dan ik leg echt in een deuk |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
yw maatje ja jaap is ook gaaf haha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ach dit verbaasd me niet als Barbie al tegen hem zegt dat hij zo goed kan liegen dat zegt dat genoeg |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
maak mij verder ook niet uit ben daar van af en vind het heerlijk relaxt , maar laat dan ook anderen met rust die dat hoofd stuk allang hebben afgesloten en hun eigen ding gewoon doen.
laat elkaar in de waarde zou hoop schelen |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Jacqueline, het lag niet in mijn bedoeling om die andere site af te kraken..ik gaf alleen maar weer wat er bij Nowlive over gezegd werd.
Ik heb het hele verhaal nooit geloofd |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
anne weet ik
maar is het niet zo gegaan huub had jaardag daarvoor was nl oke met de regie maar huub had jaardag en toen belde de master naar joris over lieke wil je eruit stemmen. toen was de toon duidelijk gezet naar de regie toe was curciale info daarna was lieke huubs target en hoe ze toen werd behandeld niet te kort
en alles wordt toch stuk gemaild gebeld in het spel elke gast of wat dan ook die in de kooi komt wordt plat gemaild het inmengen van het spel zijn meestal de huub fans en geen leven .
neem nu stichting aap neem de party neem gewoon alle programmas wat in de kooi komt
ook mailen ze naar peter r alles de regering.
alles om zo huub te laten winnen of ben ik nu gek?????? wie het weet mag het zeggen |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Eindelijk kunnen de ouders hun kinderen met een gerust hart laten kijken naar DGK, Jaap en Brian ... super geschikt voor de kids. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
helemaal met je eens jaqueline1969 is allemaal waar maar wie zijn wij |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
amanda heeft Quintin ook gezien en volgens amanda heeft huub wel met Quintin staan te praten. |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
Hee maatje ..je komt op het juiste moment |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
Johan zit de heks nog op haar bezemsteel ofzo ?....lach |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
klopt helemaal xanne. denk erom als je iets plaatst dat het je eigen mening is en niemand kan jou verplichten om die mening aan te passen |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
haha ik kreeg wat anders dus als een stukje taart voor zijn verjaardag . |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Weet iemand het telnr van Sjoerd (van KingJaap.nl)?
(niet hier posten gewoon even zeggen dan mail ik je) |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
daar hebt die sly dus contact mee he |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Boudewijn ik heb begrepen dat Sjoerd niet veel meer doet op King Jaap, dat mister D dat nu doet. In ieder geval zei Cora dat tegen Jaap vorige week. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 16:11 schreef Kim het volgende:Boudewijn ik heb begrepen dat Sjoerd niet veel meer doet op King Jaap, dat mister D dat nu doet. In ieder geval zei Cora dat tegen Jaap vorige week. Ik wil graag wat banners oid van de site en ik denk dat ik daar Sjoerd voor moet hebben maar als je het e-mail adres van mister D ofzo hebt geef dan ook maar een gil. |
|
|
|