|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De man met de sleutel...
Terwijl iedereen langzaam wakker wordt, is Jaap natuurlijk al klaarwakker. Binnen elk moment kunnen de eerste Miljonairs de keuken binnenkomen en de gevolgen van Jaaps actie ondervinden. Zelf staat de oorzaak van dat alles in zijn Master Bedroom voor de spiegel. Uiteraard met hoed en bril... "Niemand maar dan ook helemaal niemand zit zonder mijn toestemming in mijn koelkast. Er is maar één man met de sleutel, en dat ben ik. Niemand komt ongestoord in mijn koelkast om mijn spareribs op te eten. Want groep Jaap is de hoed de bril en de buik waar mijn spareribs in horen. Niemand komt in mijn koelkast!", horen we hem met dreigende stem zeggen om vervolgens op de bank in de woonkamer een krantje te gaan lezen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
helemaal geweldig dit hahahaha |
|
|
|
|
djen
|
|
|
inderdaad top jaapidoo en laat die hajo de moord stikke .. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Hahaha,Jaap naait Huub en Palma,de Hajo fans!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Hajo verpest het spel,of niet??? |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
idd waar bemeid hajo zich mee |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub doet alsof hij het leuk vind....kijken aan het eind van de dag of hij het nog zo leuk vind....ik hoop dat Jaap het volhoudt,en Huub keihard naait 15 mei!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Graag een post verbod voor HAJO!!! Get a life!!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Geweldig weer Jaap,terror Jaap is terug.Volhouden he,laat maar eens zien wie de miljonair is. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
ik hoop TERROR tegen HUUB!!!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Als dit naar aanleiding van Hajo is, dan mogen de Huubfans op Nowlive hem hartelijk danken hahahahaha |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
dit kan niet anders dan na aanleiding van de brief van Hajo zijn,en nu straft Jaap iedereen!!! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach met jaap moet e gewoon bl;ijven lachen ..ik hou der van haahaa.. en heel hajo is ook al mediageil hoop dat die een hoop stront over zich heen krijgt met heel nowlive erbij ..ze gaan steeds verder achter uit daar en dan durfen die t te hebben over assio,s denk dat ze eerst naar zich zelf moeten kijken |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
en nu nog ff die achterlijke pianoles,(die zogenaamd niet verstoord mag worden) verstoren,dan heeft hij Huub ook op de kast!!! |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Top Japio en Nikos dat je Huub niet mag weten we nu wel. Je lijkt wel een gefrusteerde kip. Jaap is top en de rest hangt er maar een beetje bij vooral Brian. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jaapfan, dat jij Brian niet mag weten we nu ook wel. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ik mag jaap amanda en brian dussssssssss |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
HaJo betekend niets hoor, het zijn slechts twee oude mensjes met een 24/7 obsessie voor Huub en NL. Het zijn eigenlijk trieste mensjes, ze schrijven veel en sturen presentjes van hun schamele inkomentje. Jaap tilt daar ook veel te zwaar aan. |
|
|
|