BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Complot tegen Jaap?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 01 mei 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Complot tegen Jaap?

Om zijn goede wil te tonen, wil Jaap Palma wel even helpen de onwillige Miljonairs uit hun bed te krijgen. "Attentie! Attentie! Wil degene die mijn spareribs achter slot en grendel in de koelkast heeft gelegd deze verwijderen?", roept Jaap door de megafoon. We horen Huub van onder zijn dekens gniffelen. "Alles is leeg, er is niets te kanen niets te snoepen... Alles is weg", laat Palma weten die inmiddels ook naar de slaapkamer is gekomen. "Japie... Heb jij dat gedaan?", vraagt Claire met een lief stemmetje. "Nee, heb jij dat gedaan?", kaatst hij terug. "Ik zie dit als complot van jullie, omdat jullie mij op dieet willen hebben", vindt Jaap. "Dus jouw idee is dat Jaap het heeft gedaan?", vraagt Brian zich ook vanonder de dekens af. "Ik wil me er niet mee bemoeien, maar hij loopt met hoed 's ochtends vroeg op", uit ze haar vermoedens. "Waar slaat dat nou op?", vraagt Jaap zich af. "Ik wil dat slot van de koelkast af hebben!", vervolgt hij quasi boos. "Alle winkels zijn dicht, dus het wordt hongerstaking vandaag", zegt Palma nog voordat ze de slaapkamer uitloopt. Nou dat wordt wat!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Complot tegen Jaap?

0.0046751