|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Bloemkoolsoep...
"Ga jij je ding doen keukenprinses?", vraagt Brian liefjes. En Amanda geeft hier daadwerkelijk gehoor aan en gaat in de keuken op zoek naar eetbare dingen. Ze besluit een heerlijke bloemkoolsoep te maken. "Heb je de bloemkool wel schoongemaakt?", vraagt Palma verbaasd als ze Amanda in een pan met water en bloemkool ziet roeren. "Nee, ik kook 'm toch", vindt Amanda. "Ja, maar er zit allemaal zand op, dat moet je er eerst af wassen", raadt het hoofd huishouding aan. "Dan was ik 'm straks wel, als ik 'm gekookt heb of ik kook 'm nog een keer...", kijkt Amanda vertwijfeld. Palma besluit de benjamin maar even te helpen. "Schat, we eten bloemkoolsoep met worteltjes!", roept de Amsterdamse enthousiast naar haar vriendje. Hij lijkt het allemaal prima te vinden, of zou dat zijn omdat zijn Mac Donalds elk moment kan arriveren?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Amanda,altijd eerst de bloemkool wassen en dan koken.Je kan beter kookles nemen ipv autorijles meid. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Zij benadert het in ieder geval nog positief hahaha, ze gaat wel eten maken, de rest is te lam om ook maar wat te doen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Daar geef ik je helemaal gelijk in Anne. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ach ze probeerd het tenminste;-) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach ze doet ook eens wat, je moet maar zo denken zand schuurt de maag,,lekker soeppie inclusief wormen en zand dombo |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Kan je van die barbie niet zeggen,die doet geen ene moer. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
dat truitje wat ze aan heeft is echt lelijk, ziet er niet uit |
|
|
|
|
devil
|
|
|
in ieder geval een kleurtje en staat vrolijk en weet je waarom claire altijd zwart aan heeft!!!1 hoeft ze het niet zo vaak te wassen t,blijft een smaakloos en kleurloos meisje |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
als amanda straks op haar zelf zit dan geef ik haar een jaar dan past ze niet meer door een deur, want koken kan ze niet dus moet iedere dag wat gehaald worden. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pluto wat kan zij nou wel?hahahaha haar benen spreiden is het enigste,voor de rest o,o |
|
|
|