|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Dat pik je toch niet!"
Brian ziet de bloemkoolsoep van zijn meisje toch niet zo zitten en besluit zijn charmes bij Palma in de strijd te gooien maar ze is onverbiddelijk. "Ik wil hier niets mee te maken hebben", houdt ze vol. "Jullie zitten hier opgesloten, het is jullie spel niet het mijne", vervolgt ze. "Maar je houdt toch van ons?", piept Brian. "Kijk nou hoe uitgemergeld ik eruit zie...", probeert hij vervolgens. "Jullie moeten degene aanpakken die dit gedaan heeft! Dat pik je toch niet, gewoon de koelkast op slot zetten", vindt Palma. "Ja, we moeten Carlos aanpakken!", roept Jaap vanaf de bank. Zo komen ze er natuurlijk nooit uit...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Wahahahaah prachtig,lekker palma stangen Jaap. |
|
|
|
|
annie
|
|
|
ik wil even zeggen dat ik dit een fantastische site vind. ik kom net van nl en mijn walging jegens deze site is erg groot. weet iemand hoe je daar jezelf kan verwijderen, ik gun ze niet meer mijn lidschap aan. En ik denk vele met mij.... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 11:27 schreef annie het volgende:ik wil even zeggen dat ik dit een fantastische site vind. ik kom net van nl en mijn walging jegens deze site is erg groot. weet iemand hoe je daar jezelf kan verwijderen, ik gun ze niet meer mijn lidschap aan. En ik denk vele met mij.... OOh gewoon iets negatiefs zeggen over Kabouter dan krijg je een ban |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
of gewoon niet meer opkomen! |
|
|
|