BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ook Nando wordt gebeld...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 01 mei 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ook Nando wordt gebeld...

Na Carlos besluit Jaap dan gewoon Nando te bellen. Brian is er inmiddels bij komen zitten en luistert het geheel aan. "Er is van alles gebeurd. Ik werd vannacht wakker en ik zie buiten Carlos lopen en hij heeft echt al mijn spareribs en chocola meegenomen. Ik bel hem net en hij zegt allemaal gemene dingen over jou. Hij zegt dat jij niet goed genoeg bent en hij wil dat ik bij hem kom wonen, volgens mij is hij een beetje verliefd op mij", raast Jaap aan de telefoon. Nando lacht zich helemaal kapot. "Volgens mij ben jij verliefd op Carlos", schatert hij. "Ik wilde je gewoon laten weten dat Carlos die dingen over jou zegt", besluit Jaap dit onderwerp. Vervolgens probeert hij Nando over te halen voor hem hamburgers te maken maar de trainer weigert dit. "Ik snap dat je als fitnesstrainer geen hamburgers wil bakken, maar kun je misschien een ijzerzaag meenemen om die koelkast open te maken?", vraagt hij dan. "Ik train mensen ik ga niet met zagen rondlopen", vindt Nando. De trainer raadt Jaap aan vooral wat fruit en groente te eten, dan zou hij vast niet verhongeren. En zo is het!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ook Nando wordt gebeld...

0.0052428