|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap in een luier?
Huub zit met zijn lege maag achter de piano als Brian en Jaap samen de tuin inlopen. "Kom, we gaan een parcours doen", roept Brian dan. Hij neemt Jaap mee de tuin in om hem uit te leggen wat hij allemaal moet doen. "Je gaat tijgeren en je moet twee rondjes om de vijver rennen. Ook ga ik voor obstakels zorgen en ik zal wat improviseren. Verder krijg je een soort luier om", grinnikt de Antilliaan. Dat wordt weer spannend...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja ja rat je bent in van alles thuis,jij bent echt krank jorem, dat noem jij inproviseren,het zal voor jou misschien spannend zijn,je hebt een sexuele afwijking, je bent ziek in jou kop |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Haha meteen een haatberichtje erachter, tis toch niet dat Jaap dit MOET doen ofzo? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Wat een gezellige post weer, volgens mij heet hij Brian, dat hij op een andere site zo genoemd word, wil nog niet zo zijn dat hij op heel internet zo omschreven hoeft te worden. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Zie je Johan13, wij willen iedereen helpen, ook als ze niet normaal kunnen reageren, maar hun willen helaas niet.HIHIHI Zegt meer over hun dan over ons, we laten ons niet opfokken door een TV programma. Wij weten te relativeren, kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen lijkt me zo, zoals zo vele hier overigens kunnen. Ik ben hier net een paar dagen en vind het nu al jammer dat ik er zo laat achter gekomen ben. Ik voelde me gelijk thuis hier. Laat die enkeling maar doen, wat ze vinden dat ze moeten doen toch!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Kim -- |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
frans relativeren is echt niet zo moeilijk hoor.en weten dat je naar een spel zit te kijken al helemaal nieten ja eindelijk heb ik ook een leuke en gezellige site gevonden,te laat maar beter te laat dan nooit. hahahaha hier mag men tenminste over zijn fan schrijven en wordt je niet constant aangevallen. Dat isa een verademing een neutrale site .als je tenminste netjes post of je post onderbouwd.krijg je allemaal leuke en eerlijke reactie.s en alleen al het noemen van de bewoners is al helemaal te gek na anderjaar jaar alleen maar te lezen rat en del. heerlijk ik hou der van boudewijn TOP. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 17:57 schreef Kim het volgende:Zie je Johan13, wij willen iedereen helpen, ook als ze niet normaal kunnen reageren, maar hun willen helaas niet.HIHIHI Zegt meer over hun dan over ons, we laten ons niet opfokken door een TV programma. Wij weten te relativeren, kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen lijkt me zo, zoals zo vele hier overigens kunnen. Ik ben hier net een paar dagen en vind het nu al jammer dat ik er zo laat achter gekomen ben. Ik voelde me gelijk thuis hier. Laat die enkeling maar doen, wat ze vinden dat ze moeten doen toch!!!! Geldt voor mij ook, Kim. Ik zit hier ook pas een paar dagen en vond het ook meteen leuk. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
stacy1974 is dat zo? dat je hier niet aangevallen word,dan zou ik als ik jou was maar eens verder kijken dan jou neus lang is |
|
|
|
|
|