|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Claire is lief (maar dan wel zonder Huub) (King Jaap)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Het mag duidelijk zijn dat Claire veel leuker en liever is zonder de manipulatie van Huub.
Claire speelt mee en dat alles zonder aardsvijand Huub.
Wie mist Huub nog na vandaag, als je de beelden hebt gevolgd??? Wie kan het er beste uit op 15 mei? Zodat de kooi is zoals vandaag?
Daar heeft hij wel een punt... ineens doet Claire leuk mee! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Duidelijk is dat Claire een lief meisje is, maar nu zonder Huubis ze en lief en gezellig. Who needs a husband ? Claire ? NOT |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja,ze kan haar zelf zijn een teken aan de wand!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik ben erg benieuwd als Huub terug is. Zal het gezellig blijven ? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 15:17 schreef Mrs.B het volgende:Duidelijk is dat Claire een lief meisje is, maar nu zonder Huubis ze en lief en gezellig. Who needs a husband ? Claire ? NOT ben jij de Mr B. die op kingjaap.nl schrijft? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nou reken maar van niet bah |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Nee, ik ben mrS. B Ik schrijf alleen hier en nergens anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik had allang die hunk van de brandweer Barrie hebben gebeld om die ketting weg te halen. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
boudewijn dat is mister D en niet B hihihi |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
@Kim: je post filmpje is klaar.. deel 1 wordt zodadelijk geplaatst |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
dat was tog boudewijn janssen die hier van de week ook iedreeen uit zat te schelden dan heb jij toch zijn ip nummer boudewijn |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 16:26 schreef ciska het volgende:dat was tog boudewijn janssen die hier van de week ook iedreeen uit zat te schelden dan heb jij toch zijn ip nummer boudewijn ja, maar het was alleen schelden dus ik heb alleen zijn account uitgezet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ja jammer he clair dat huub er weer is. wordt weer bankhangen voor je en kijken hoe de andere het weer naar hun zin hebben. dat is de prijs die je moet betalen als je met huub wilt spelen. dan is de rest verboden voor je. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
maar er was van de week ook een dolfje ik noem maar een boom in het bos ik hoop dat je diegene te pakken krijgt ik wens je veel succes liefs ciska |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ja dat is toch apart, ik zag in Claire in het begin ook een vrolijke meid. Ze lachtte en zong dat het een lievelust was. Sommige mensen moeten niet verliefd worden en zeker niet trouwen.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 15:29 schreef Mrs.B het volgende:Ik had allang die hunk van de brandweer Barrie hebben gebeld om die ketting weg te halen. Ja, die hebben we ook nog gehad. Was hem alweer vergeten, maar dat was inderdaad een lekker ding. |
|
|
|