|
|
Boudewijn
|
|
|
Post Brian en Amanda 2008-04-30 - deel 1
deel 1:
lees daarna: deel 2 deel 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
ZZZOOO, wat top zeg thanks, thanks je bent een kanjer. Ik ga deze alvast kijken xxx |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
hihihi, deel 2 is waar ik nu op wacht, ik denk als je meer post plaatst van hun, dat je heel veel maatjes hier op het forum krijgt. Dan ga ik het overal bekend maken. Want er is heel veel vraag naar. Maar alvast bedankt voor deel 1 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 16:09 schreef Kim het volgende:hihihi, deel 2 is waar ik nu op wacht, ik denk als je meer post plaatst van hun, dat je heel veel maatjes hier op het forum krijgt. Dan ga ik het overal bekend maken. Want er is heel veel vraag naar. Maar alvast bedankt voor deel 1 zegt het voort! zegt het voort!
de laatste 2 delen staan er nu ook... |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ik heb het al op verschillende sites laten weten, dus ik hoop hihihi >> plaats het voort!! plaats het voort!! |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Jammer dat Jaap zo weinig gefilmd wordt met post, want daar balen ook genoeg mensen van. Al is het wel zo dat Jaap altijd zijn post in stilte leest. Maar hier staat ook genoeg van Jaap, dus dat ga ik ook verder door geven. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
oh leuk kunnen we tenminste eindelijk de post van amanda en brian zien.op nl werd dit nooit neergezet/ |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik zal dit forum ook eens even promoten, had ik nog niet aan gedacht, maar het wordt wel tijd! |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
top dat hier filmpjes komen met de post van brian en amanda.heel hartelijk bedankt.vonneke |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Oh Boudewijn super dat je de post van brian en Amanda wil plaatsen, want je bent echt de enige site die dat wil doen, terwijl het ook mensen zijn net als Jaap, maar die sinds gisteren helemaal afgemaakt word :(
Top Boudewijn, en reclame word voor je gemaakt hoor, ik heb het al veel gezien dankzij Kim !!! |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
ook ik ga het doorgeven dat je de post laat zien van amanda en brian.iedereen zal het weten |
|
|
|