|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Neergeploft en uitgeteld...
Claire en Huub hebben eerder al hun zonminuutjes gehad onder de zonnebank en nu is het de beurt aan Amanda en Brian. Het stel ligt over elkaar heen heerlijk te genieten van de warme stralen. Claire en Huub zijn neergeploft op de bank en vermaken zich met wat tijdschriften. Jaap is iets meer in beweging, want die besluit om in bad te gaan. Hij baddert er dus lekker op los. De Miljonairs lijken wel uitgeteld, zullen ze na de drukke dag gisteren en zo'n drukke ochtend, nog wat gaan ondernemen deze avond? We zullen het wel gaan merken...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Is wel lachen eigenlijk die zonnebank, want ze mogen niet slapen overdag, de enige manier is onder de zonnebank te gaan. Het is het nuttige met het aangename verenigen. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
heerlijk zo toch om zo van elkaar te kunnen genieten en slapen. even alles om je heen vergeten. ik zou zeggen pik die 5 minuten van je baas |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
OO mensen wat geniet ik hiervan, gewoon alles kunnen zeggen en lezen, wat echt over de kooi gaat. Zonder elkaar aan te vallen of de miljonairs in de kooi, als het niet nodig is. Nu hoef ik niet te lezen Brian & Amanda mogen alles en liggen weer te slapen, nee gewoon zoals het is, Huub en Claire hebben net een uiltje geknapt onder het mom van de zonnebak en nu liggen hun even lekker uit te rusten, Top kanjers, neem het er even lekker van. |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
Dat is welverdiend na de drukte v gisteren en vanmorgen . |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik hoor net dat Huub weer mag drinken. Wisten jullie dat? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 18:53 schreef Kim het volgende:OO mensen wat geniet ik hiervan, gewoon alles kunnen zeggen en lezen, wat echt over de kooi gaat. Zonder elkaar aan te vallen of de miljonairs in de kooi, als het niet nodig is. Nu hoef ik niet te lezen Brian & Amanda mogen alles en liggen weer te slapen, nee gewoon zoals het is, Huub en Claire hebben net een uiltje geknapt onder het mom van de zonnebak en nu liggen hun even lekker uit te rusten, Top kanjers, neem het er even lekker van. Hoi Kim, hier kan je echt voor je mening uitkomen. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die het niet met je eens zijn en je zullen aanvallen. Maar er zullen ook wel mensen zijn die het voor je opnemen en steunen. Het maakt niet uit van wie je fan bent. En mocht het echt uit de hand dreigen te lopen, dan hebben we Boudewijn die de zooi met zijn zweep weet te temmen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: oh,oh als het inderdaad zo is "vrees" ik dat een exit voor iemand nabij is. Waar heb je het gelezen ? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 19:07 schreef Mrs.B het volgende:[..] oh,oh als het inderdaad zo is "vrees" ik dat een exit voor iemand nabij is. Waar heb je het gelezen ? Net tien minuten geleden op het forum van Tien. Daar zaten ze ook al te speculeren hoe lang het zou duren voor Huub eruit vliegt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 19:08 schreef draakje het volgende:[..] Net tien minuten geleden op het forum van Tien. Daar zaten ze ook al te speculeren hoe lang het zou duren voor Huub eruit vliegt. Ik heb het ook gelezen. Ik moet zeggen dat ik het niet echt geloof. Zijn drankverbod opheffen is precies hetzelfde als hem buiten te zetten. Ik denk niet dat het de bedoeling is. Zou wel goede show zijn natuurlijk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 19:18 schreef Mrs.B het volgende:[..] Ik heb het ook gelezen. Ik moet zeggen dat ik het niet echt geloof. Zijn drankverbod opheffen is precies hetzelfde als hem buiten te zetten. Ik denk niet dat het de bedoeling is. Zou wel goede show zijn natuurlijk. Nou, ik moet zeggen dat ik me er wel op verheug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
Als hij mag drinken ...dan wordt het weer spraakmakend voor de buren ... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als Brian, Amanda of Jaap daar niet de dupe van worden. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ach, dat zullen ze er graag voor over hebben als het Huubs exit betekent, denk je niet? |
|
|
|
|
Jacqueline1969
|
|
|
laat huub maar drinken dan kom alles goed |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 19:26 schreef draakje het volgende:[..] Ach, dat zullen ze er graag voor over hebben als het Huubs exit betekent, denk je niet? Ik moet er niet aan denken dar Amanda of Brian Huub een hoek geven. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik denk niet dat dat gaat gebeuren, maarja.. we worden mocht Huub echt weer mag drinken de komende avonden en nachten vast vaak getrakteerd op streamlocks! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
MAg Huub weer drinken?? Dan is het einde nabij voor die jongen.....dan kan hij naar huis 15 mei!!! |
|
|
|