BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap naakt op Rembrandtplein!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 01 mei 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap naakt op Rembrandtplein!

Amanda vertelt Ricardo dat ze een topdag heeft gehad op de boot en op het Rembrandtplein. Terwijl ze hossend over de grachten voer, kwam de Amsterdamse een aantal vrienden tegen waar ze heel enthousiast over was. "En Jaap heeft zich in de Escape, in dat café daarboven, al zijn kleren uitgetrokken en toen is hij naakt langs die ramen gaan kruipen. Dus iedereen werd helemaal gek daar", vertelt ze lachend verder. Amanda was echter op een gegeven moment ook een beetje bang. "Op het Rembrandtplein moest ik achter Huub lopen en er werden de meest nare dingen naar hem geroepen. Op een gegeven moment greep iemand naar hem en toen bukte ik, maar doordat er zoveel mensen waren kon dat ook niet echt. Ik werd echt door de beveiliging en Brian opgetild", legt ze uit. Blijkbaar waren er veel negatieve reacties op Huub en was Amanda bang dat ze zelf de dupe hiervan zou worden, omdat ze zo vlak achter hem liep. Gelukkig is alles goed gegaan en hebben alle Miljonairs het overleefd.

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 20:34   quote  deeplink  
Ik vraag mij af of Huub nu Lieke gaat geloven?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 01 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:34 schreef Xanne het volgende:
Ik vraag mij af of Huub nu Lieke gaat geloven?
Weet je wat het probleem is “denk ik” Huub weet dat hij Nolife achter zich heeft en gaat er van uit dat, net zoals op het forum, men hem buiten ook in bescherming neemt.
Hij realiseert zich niet dat de mensen die zijn bloed wel kunnen drinken, de mensen zijn die hij met uitspraken heeft gekwetst dan wel nog kwetst. Hij komt aan het dierbaarste wat iemand naast zijn/haar kinderen heeft, dat is de moeder.
Vermoedelijk gaat hij er van uit dat Lieke hem wil zieken en niet dat het goede bedoeling is.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:55 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is “denk ik” Huub weet dat hij Nolife achter zich heeft en gaat er van uit dat, net zoals op het forum, men hem buiten ook in bescherming neemt.
Hij realiseert zich niet dat de mensen die zijn bloed wel kunnen drinken, de mensen zijn die hij met uitspraken heeft gekwetst dan wel nog kwetst. Hij komt aan het dierbaarste wat iemand naast zijn/haar kinderen heeft, dat is de moeder.
Vermoedelijk gaat hij er van uit dat Lieke hem wil zieken en niet dat het goede bedoeling is.
Wat heeft Lieke dan tegen Huub gezegd? Dat er mensen zijn die een hekel aan hem hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door draakje --
aniet
 aniet - donderdag 01 mei 2008 - 20:58   quote  deeplink  
Ja Mrs B ben ik mee eens.
Huub's geest is zo verknipt en zo verschrikkelijk narcistisch, en een ego van hier tot Tokio en een grote angsthaas daar is geen redding meer voor mogelijk ....2 beveiligers in dienst na 22 mei .
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2008 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 20:58 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat heeft Lieke dan tegen Huub gezegd? Dat er mensen zijn die een hekel aan hem hebben?
ze zei dat ze blij was dat ze Huub niet was want die zou het zwaar krijgen omdat er erg veel mensen zijn die hem echt haten. Huub wilde dat niet geloven.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 21:04   quote  deeplink  
Thanks. Hij kan het maar beter wel geloven. Maar hij moet toch gisteren ook gemerkt hebben dat ze flessen en blikjes naar zijn kop gooiden? En dan op de streams vertellen dat hij zo´n leuke dag heeft gehad. Dat snap ik dan weer niet.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 01 mei 2008 - 21:04   quote  deeplink  
begrijp ik dus ook niet
Nijntje1974
 Nijntje1974 - donderdag 01 mei 2008 - 21:05   quote  deeplink  
nou ik snap er net zo veel van als jullie
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 21:04 schreef draakje het volgende:
Thanks. Hij kan het maar beter wel geloven. Maar hij moet toch gisteren ook gemerkt hebben dat ze flessen en blikjes naar zijn kop gooiden? En dan op de streams vertellen dat hij zo´n leuke dag heeft gehad. Dat snap ik dan weer niet.
Nee hij zal wel wel moeten hij wilt toch niet voorschut staan Barbie zei wel zo wat ze over haar zeiden maar dat zal hij nooit doen nee meneer zal eerst zeggen Brain en Amanda veel negatieve uitspraken ja ja
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 01 mei 2008 - 21:09   quote  deeplink  
Kijk dat snap ik weer wel. Huub verteld zijn streamers net zolang leugens tot zij het geloven, Net als dat hij maandenlang bleef gillen dat Brian Amanda slaat. netzoals hij maandelang Bokito bleef gillen tegen Natasia tot iedereen van ZIJN aanhang haar Bokito gingen noemen, Juist dat soort mensen zijn het gevaarlijkst, dat zij goortste aanhangers zolang ze in je geloven, maar worden je grootste vijanden als door krijgen wat je hen hebt geflikt, Veel suc7 na de kooi Huub!
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
Maar die fans hebben toch ook ogen en oren?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 01 mei 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2008 - 21:11 schreef draakje het volgende:
Maar die fans hebben toch ook ogen en oren?
Dat is juist het gevaarlijke ervan. Huub is hun Idool, in hun ogen kan hij niets verkeerd doen.
Maar, mocht hij al is het maar 1 grove fout naar hun toe begaan, wordt hij genadeloos afgestraft.
Het zijn die hard fans en gaan heel ver voor hun idool. Niet alleen een tegenstander wat aan doen maar hun idool ook en dat alles als bescherming. Ik hou mijn hart vast.
draakje
 draakje - donderdag 01 mei 2008 - 21:32   quote  deeplink  
Griezelig hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap naakt op Rembrandtplein!

0.0045650