|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Oude ruzie opgerakeld
Huub, Claire en Tommie zitten in de woonkamer en bij Claire zit de ruzie op de vrijgezellenavond nog behoorlijk hoog, zo laat ze merken. "Ik vond het gewoon raar hoe jij en je moeder elkaar gek zaten te maken", reageert Huub vinnig. "Ik dacht dat je er bovenop zou springen. Ik heb het verkeerd gezien, dat zeg ik eerlijk", geeft Claire toe. "Luister, ik heb niet gevraagd om die bachelorparty. Ik heb geprobeerd om hem af te zeggen! Ik mocht niet zuipen en mijn maten waren er niet", vindt Huub dan weer. Er is nog veel uit te praten tussen het getrouwde koppel...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja super leuk dit laat het maar knallen jullie kunnen het kwaak kwaak |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Ik denk het niet maar zou het wel geweldig vinden als Claire nog een verborgen agenda heeft. Dan zou ze voor mij top-bitch van dit jaar zijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Volgens mij hebben we hier het laatste nog niet van gezien of gehoord. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Haha, ik denk nog wel meer op dit forum! |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
En ja hoor, Claire valt lekkerlijk weer op haar knieen voor hem, hoe lang blijft ze zo naief en ziet ze niet in dat Huub het top vind voor TV dat hij haar moeder zo uitgescholden heeft en een dag later zij toch met hem is gaan trouwen met goedkeuring van die aandachttrkkende vader, die moeder zei die ochtend helemaal niks meer en stond alleen maar achter de keuze van haar dochter. Omdat ze zo veel om haar kind geeft. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Graag verborgen agenda voor Claire bestellen,of aan de mensen van No life vragen,die hebben toch geld zat over voor hun ''held''?? |
|
|
|