|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire negeert haar man!
Terwijl Tommie, Jaap en Huub zitten te lachen om de foto van Jaap in de NS folder, zit Claire met een chagrijnig gezicht toe te kijken. Niet veel later vertrekt ze naar de Private Room en Huub komt haar achterna. "Je geeft weer aan dat je het raar vond hoe ik met mijn moeder zat", zegt Claire nukkig tegen haar echtgenoot. Het vrijgezellenfeest van Huub werd in een gesprek met butler Tommie weer opgerakeld waarbij Huub nog steeds weinig begrip voor Claires situatie opbracht. "Je hoort mij toch ook de verantwoordelijkheid nemen voor de fouten die ik maak? Ik merk gewoon irritatie bij jou", roept Huub. "Dat is wederzijds. Ik vind het ook jammer dat je daarna tijd neemt om met Jaap te praten en niet met mij praat", reageert Claire. Huub begrijpt zijn vrouw nog steeds niet en Claire heeft geen zin meer om met hem te praten dus negeert ze hem simpelweg. Soms is zwijgen goud.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En weer is Claire blind,en lult Huub alles recht,en verschuilt zich WEER achter het hokje/tv!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 21:47 schreef Nikos het volgende:En weer is Claire blind,en lult Huub alles recht,en verschuilt zich WEER achter het hokje/tv!!! Wat bedoel je met hokje/tv? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Dat het niet Huub was,zegt hij,maar omdat het moest voor tv..... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Claire heeft pas een echte vent,met nagelak....wat een wijf is dat zeg!!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Thanks. Was het niet Amanda die die vrijgezellige avond voor Huub had geregeld? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Nee,Susan,de paaldanseres!! En dan dat eeuwige geaai....om doodziek van te worden....nee,geef dan Lieke,die wel tegengas geeft,en niet valt voor Huub zijn slap gelul!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2008 door Nikos@Headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ja, maar toch omdat Amanda het had gevraagd? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub wilde amanda een hak zetten door veel vrouwen uit te nodigen en dan proberen brain te verleiden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2008 - 22:15 schreef johan13 het volgende:huub wilde amanda een hak zetten door veel vrouwen uit te nodigen en dan proberen brain te verleiden O ja, zo zat het. Een prachtig voorbeeld van wie kaatst kan de bal verwachten. Of van wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. |
|
|
|