|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: 'Ik blijf me niet verontschuldigen"
Ook al wil Claire en niet meer over praten en vindt ze het wel goed zo, praten de twee alsnog een tijd over hun akkefietje van daarnet. "Ik kan er gewoon niet tegen dat het zo is gelopen en dat we er weer over moeten praten", moppert Claire. "Het gaat hier altijd incident na incident. Het dat heeft ook met de waan van de dag te maken. Deze week is het huwelijk, Jensen! en de krant, en alles er omheen en volgende week is weer de halve finale waar alles om gaat. En dan is dat de waan van de dag. Ik ben niet de beroerdste om mijn verontschuldiging te maken. Maar ik blijf het niet doen, dat doe ik gewoon niet", maakt Huub zijn liefje duidelijk. "Je hoeft je ook niet te blijven verontschuldigen, dat is nergens voor nodig. Maar ik word gewoon geïrriteerd als ik jou zo hoor praten", fluistert Claire toch nog even. "Ik hou van je. Jij bent mijn kleine held", zegt Huub dan. Knuffelen is het resultaat van deze bijpraatsessie.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
aniet
|
|
|
Wat een hufter die Huub ... en..wat een doos die Claire. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Heilige Claire, het kan gewoon niet...Het is gewoon onmogelijk...Iemand kan bij het leven niet zo heilig zijn...Zou ze een zombie zijn??.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Zitten ze nog film te kijken? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ja draakje en Huub zit zijn kant van het verhaal te vertellen over de ruzie met de moeder van Claire aan Tommy de butler, even ter verduidelijking zijn verhaal. hihihi |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dus hij kletst door de film heen. Irritant! Ik wou dat ze weer eens een beetje gingen kibbelen. (Om het netjes te zeggen.) |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
|
|
|
Kim
|
|
|
en de rest zit boven tv te kijken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 00:17 schreef Kim het volgende:Ja draakje en Huub zit zijn kant van het verhaal te vertellen over de ruzie met de moeder van Claire aan Tommy de butler, even ter verduidelijking zijn verhaal. hihihi En hoe gaat dat verhaal? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Het verhaal dat de Brian lelijk over Hedda had gesproken en Hedda hem 'gewoon'behandelde en toen Huub rotopmerkingen over Nettie had gezegd, reageerde nettie niet netjes tegen Huub. Kenmerkend voor de familie van Brian. De familie van Claire is heeeel anders, gelukkig zegt Huub... |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Draakje, ik zal eerlijk zijn, ik ben gauw afgehaakt, want ik kan er soms heel moeiljk tegen hoe hij iets zo kan verdraaien met kleine nuances, dat ik er naar van wordt. Sorry, ik ben niet de juiste persoon. hihihi |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Claire zou gezegd hebben, dat zij vind dat Huub het verhaal éénzijdig vertelt. Nou dat is mijn mening ook. Maar volgens Tommy komt dat omdat vrouwen zo zijn... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Uh iemand in zijn waarde laten en toch zeggen, dat hij/zij ongelijk heeft. Huub meent dat hij volgens retoriek discusieerd, argumentatie en wikken en afwegen. Huub heeft alle begrip voor Claire, maar er blijft frictie..Er suddert wat bij Claire. Volgens Tommy is Claire van haar roze wolk af en heeft ze beelden bij Jensen gezien, die bij haar vragen oproept. Huub vindt dat er concessies moeten worden gedaan. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Vrouwen werken niet volgens het begrip van de retoriek, maar volgens gevoel.Ach dat zijn vrouwen zegt Tommy. Huub vindt het een voorbeeld van verbaalonvermogen. Volgens Tommy moet huub zich verdiepen tot het emotionele niveau van Claire. Volgens de heren moet Claire nu de ruimte krijgen en als ze komt, dan verplaatsen op haar niveau. Ach mannen van Mars en vrouwen van Venus?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|