BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Fantasieën over tiet-ogen!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 01 mei 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Fantasieën over tiet-ogen!

Huub en Claire scheuren de vele lagen tape en laken van het pakket. De huwelijksfoto van het stel komt tevoorschijn, maar niet in originele versie. Jaap heeft het grote doek beplakt met foto's van hemzelf en schaars geklede vrouwen. "Ik hoor gewoon tussen jullie in, ook in bed", lacht de grote Miljonair wijzend naar een foto van zijn eigen hoofd tussen die van Huub en Claire in. "Je hebt tieten op je ogen, Claire", giechelt Ricardo. "Claire, ik kan oprecht zeggen, je hebt mooie ogen", lacht Jaap. "Ik fantaseer al jaren over een vrouw met tiet-ogen. Op de dag dat ik een vrouw met tiet-ogen tegenkom, dan trouw ik met haar", legt hij uit. Op Huubs voorhoofd pronken twee naakte vrouwen in de vorm van duivelse hoorntjes. Het echtpaar moet erg lachen om dit presentje en ze plaatsen de foto naast hun bed. "Dankjewel Jaap", roept Claire en een groepsknuffel volgt. Knuffelen als gevolg van terror is nog nooit gebeurd, De Gouden Kooi blijft vol verrassingen zitten.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Fantasieën over tiet-ogen!

0.0045559