BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Relatietherapie voor Jaap en Ricardo?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 01 mei 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Relatietherapie voor Jaap en Ricardo?

Nadat Jaap zijn geschenk aan Huub en Claire heeft gegeven, vraagt hij om een onderonsje met Ricardo. "We zijn nu al enige tijd getrouwd, maar ik heb het gevoel dat de vonk een beetje beduusd is. We vieren niet eens Koninginnedag samen. Je hoort gewoon te doen wat ik zeg. Je hebt geen één keer gevraagd: Jaap ga met me mee", vertelt Jaap betreurd. "Als er niets gebeurt, dan zijn we op weg naar relatietherapie", zegt hij angstig. "Nou, we moeten er eerst zelf voor vechten, voordat ik iemand inschakel. Jij zit ergens mee, vind je dat ik meer tijd met je moet doorbrengen?", vraagt Ricardo. "Je brengt meer tijd met Amanda door. Ben je soms lesbisch geworden?", kaatst emo-Jaap een vraag terug. "We zijn gewoon in een sleur beland, daar moeten we iets aan doen. Samen een etentje", stelt de gastspeler voor. "Dennis en Nadia zitten al maanden in een relatie. Zij hebben er wel kaas van gegeten. Als het nou niet lukt, dan kunnen we hun om advies vragen", oppert Jaap. "Of een echte professional", voegt Ricardo hier aan toe. Zullen ex-Miljonairs Dennis en Nadia binnenkort op de stoep staan voor relatietherapie met Jaap en Ricardo?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Relatietherapie voor Jaap en Ricardo?

0.0084140