|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Scheurende Huub!
Huub is weer terug van zijn motorrijles en gaat meteen naar het zwembad om zijn vrouwlief een dikke kus te geven. "Hoe was het?", vraagt ze liefjes. "Scheurles!", antwoordt hij in één woord. "Alleen maar scheuren?", vraagt Claire lachend. "Ja!", aldus Huub die meteen enthousiast vertelt hoe, waar en vooral hoe hard hij wel niet gescheurd heeft. Amanda kan het allemaal niet zo veel interesseren en zij zucht en vervloekt ondertussen de wolken die voor de zon verschijnen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
hij heb het nooit over lieke wat een smeerlijk |
|
|
|
|
goldenchick
|
|
|
huub heeft het juist constant over lieke |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
hebben jully nu gehoord hoe hij is lieke voor en lieke na en de anderen koomen binnen en meneer doet bijdehand wat een zukel |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Boudewijn ben je er ?/ Zo ja ik heb dit gesprek gemist heb je een filmpje hiervan ???/ |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 13:22 schreef kinderen het volgende:hebben jully nu gehoord hoe hij is lieke voor en lieke na en de anderen koomen binnen en meneer doet bijdehand wat een zukel Waar ging het over dan ? |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ach ja huubje kan alles mag alles gluiperd is hetmerty in principe heb je niks gemist hij zat zijn eigen schoon te praten |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 13:44 schreef ciska het volgende:ach ja huubje kan alles mag alles gluiperd is hetmerty in principe heb je niks gemist hij zat zijn eigen schoon te praten ooh oke thanks |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
huub praat constant over lieke.woensdagavond zelfs nog.Q zou dit en dat hebben gezegd dus huub niet weer liegen maar gewoon eerlijk zijn.is moeilijk voor je maar probeer het eens. |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
ps.huub wel vreemd dat je toon veranderde toen de rest binnen kwam.toen ging je ineens stoer doen ziele piet. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
nou ditis dus huub ten voeten uit alles ontkennen,ik heb het haast nooit over je en ook heb ik niets gezegt van mijn gesprek met quinten.en jaap stond er bij dat we het met wuintin niet over jouw gehad hebben of zoiets.de laatste weken is het lieke dit en dat zelfs tegen clair met lieke had ik zo de finale in kunnen gaan. en ja toen de andere erbij kwamen liet hij ineens lieke niet meer aan het woord.alleen popu jopie geschreeuw om lieke in een verkeerd daglicht te zetten.gelijk vals tegen haar doen en de hoorn erop gooien zo probeerd hij weer punten bij de anderen en clair te scoren hoop dat lieke hun uitnodiging aanneemt en hem dan voor eens en altijd als de grootste huigelaar neer zet. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 13:58 schreef vonneke het volgende:ps.huub wel vreemd dat je toon veranderde toen de rest binnen kwam.toen ging je ineens stoer doen ziele piet. Zo echt wel en hoe ze zenuwachtig hij was in het begin hij werd helemaal rood hahahha |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
zijn kikkerogen veranderen als hij stoer doet.let maar eens op.niet te zuinig en het gebeurt erg vaak.zijn ego laat dat toe want huub is alles.denkt hijzelf.hij gaat zwaar op zijn bek als het over is met de kooi. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Huub gedraagt zich altijd als God´s gift to mankind, maar wat kan hij nou eigenlijk behalve telefoons verkopen, ongelooflijk goed schelden en mensen manipuleren? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
dat is een ding wat zekker is hij heefd het over optredes hoe dan ik zou niet weeten wat hij moet doen zingen hahahhaha |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ja draakje en je zal er toch niet aan moeten denken dat hij wind maar goed als het gebeurt is het helemaal gedaan met hem wand dan denkt hij echt dat die god is maar we zullen het zien de 23 mei |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Optreden stelt ook al geen bal voor, want dat is allemaal geplaybackt. |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
als huub win word ik dronken van ellende met een grote kater s'morgens maaaaaaaaaaaaaaaar als brian win dan word ik dronken van vreugde en dan nog met een kater maar dan met een kater van geluk. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
vonneke ik ook hoor moet er niet aan denken |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
denk vonneke dat je dagen ziek zult zijn..ben bang dat je vanaf 22 mei je ellendig zal voelen |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
nu pauline dan hebben we peg gehad dat wil niet zegen dat we hoopen dat huub niet wind mocht die wel winnen gaat die toch de goot in neem dat maar van mij aan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dat gebeurt zo vaak, dat mensen die ooit even in de publiciteit hebben gestaan helemaal aan lager wal raken als de roem voorbij is. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en vol onder de cocaine en gescheiden en er zal ergens altijd 1 rondlopen die heel zijn rot kop kapot slaat ..dus wij lachen wel paulintje
en dan zegge hij heeft t nooit over lieke ,zijn bek loopt er van over en tegen jaap van de week vertellen hoe hij haar van achteren pakte in geuren en kleuren viezerik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door djen -- |
|
|
|