BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Lieke belt! Oud zeer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 14:00   quote  deeplink  
DGK Talpa Video: Lieke belt! Oud zeer

bron: tien.tv
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 14:27   quote  deeplink  
zie je hoe zielig dat ie is vies ventje ..hij kan het niet winnen en bang voor zijn leugens op stream om dan niet normaal een gesprek te eindigen maar donder hem er maar op jonge en ga met je eigen wijf inderdaad aan de gang met je nep liefde
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 14:29   quote  deeplink  
ach djen.. lieke vraagt hem hoe en wat, maar hij kon gewoon niets zeggen, lieke viel hem constant in de rede, dus kan me wel indenken dat hij de hoorn erop gooit, en dat gebeurde ook omdat een ieder in de ((((privat))) kwam, weet niet waarvoor die naam bestaat overigens
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 14:31   quote  deeplink  
Ja, dit is wel heel zielig. Als Huubje merkt dat hij het onderspit gaat delven, gooit ie gauw de hoorn erop.
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 14:37   quote  deeplink  
wat een zielig ventje is dat ...toen niemnand in de private waas wilde hij haar nog uitleggen en het goedpraten komt iedereen binnen is het weer 1 en al ego .....hoe je hier nou fan van kan zijn kan ik dus niet begrijpen
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 14:42   quote  deeplink  
en zo zie ik het ook ..kijk er niet na wie er belt maar naar zijn houding en leugens die kop zegt al genoeg van hem ,voor mijn part belt de koningin
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 14:50   quote  deeplink  
hoor hem nu zelfs nu zit hij kei hart te liegen ...wat een viezerik leg nu de filmpjes eens bij elkaar ..hij doet net dat lieke heel veel lelijks over clair heeft gezegd ..ze zei alleen hou je met je vrouwtje bezig dadelijk kom je buiten zei lieke enz hoor die aroggante kop zeg gadveerdammme en wat is tie lelijk zeg
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 14:53   quote  deeplink  
heel het sex leven heeft hij onderhand over over internet gegooid nu weer is ze een snol en is amanda de juiste vriendin en tante clair zegt dat ze hoogmoedswanzin heeft ..nee wat heb je tilburgse matras daar is er niet 1 die zo erg is als jouw ..maar goed daar komt die huubert buiten wel achter..maar broer bram vind het top als je in je string voor hem danst viezerikke jullie verdienen echt elkaar plus een hoop ellende die je gaat krijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door djen --
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 14:54   quote  deeplink  
Huub ging pas op zo een toon praten toen hij zag dat de andere binnen kwamen, hij wist zich geen houding aan te nemen en gaat hij heel stoer de haak er op gooien. Zo is hij weer het mannetje wat hij graag wil zijn, tegen over de buitenwereld en zijn mede bewoners. Dus walgelijk en ik kan het niet anders zien. Lieke wilde het ontkrachten wat hij aan tafel vertelde, zij heeft de beelden terug gezien en ziet donders goed dat Huub via de streams haar zeart blijft maken. Hij is ook niet dom en weet dat hij met dit soort uitspraken de forums het nog erger maken als hij dat zegt. En dan de opmerking dat ze het doet voor aandacht, dan had ze de kooi wel in gegaan en daar past ze voor.
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 14:55   quote  deeplink  
og en nu stukje verder verteld hij t juiste stukje wat is daar erg aandat je aan je vrouwtje moet denken en verder gaan na de kooi arogante bal
ciska
 ciska - vrijdag 02 mei 2008 - 14:56   quote  deeplink  
nou zit paul weer hier kom onder je eigen naam toon eens ballen
frans-06
 frans-06 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
huubje zielig?ik denk eerder dat lieke zielig is om verhaal te halen bij huub, nu ik dit lees de reacties van personen, die zelfde personen hebben lieke of zitten zeiken,en de grond ingeboort allemaal vergeten natuurlijk
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 15:06   quote  deeplink  
Nee hoor, Frans, dat ben ik helemaal niet vergeten. Kort gezegd komt het hierop neer. Toen Lieke zich dgk in neukte en nog wel met Huub ook, vielen mensen over haar heen. Toen ze eindelijk zag wat een kwal Huub was en voor zichzelf opkwam, kregen de mensen respect voor haar.
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 15:08   quote  deeplink  
Frans, kan je ook een keer inhoudelijk ergens op in gaan, zonder weer te gaan katten naar andere en dingen terug te halen uit het verleden. Wij reageren op wat er nu gebeurd en jij spuit weer over personen en reacties. Dan is het gewoon niet mogelijk om normaal te discussieren met je.
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
nou nee hoor frans er is maar 1 persoon die ik de grond in boor en das huubert,

en juist respect moet je verdienen en daar is lieke er 1 van ,
frans-06
 frans-06 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:14   quote  deeplink  
kim ik neem aan dat ik inhoudelijk genoeg ben,maar welkom bij de club
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 15:17   quote  deeplink  
dit filmpje is maar een klein gedeelte van alles, dus een behoorlijk verknipt beeld, ik denk dat Boudewijn straks met de hele versie komt. Dan pas kunnen we echt oordelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Kim --
pluto
 pluto - vrijdag 02 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
lieke wou gewoon haar momentje weer hebben.huub mag wel de goede dingen over haar zeggen, maar de slechte dingen niet. wat heeft lieke allemaal niet gezeg over natasia, is psies het zelfde. lieke is uit het spel dus kan en mag ze er niet mee bemoeien.
Anne
 Anne - vrijdag 02 mei 2008 - 15:19   quote  deeplink  
Nou ik weet wel dat als iemand zulke leugens over mij durft te verkondigen ik ook verhaal zou halen...
frans-06
 frans-06 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:20   quote  deeplink  
djen ik vind dat lieke genoeg de afgrond ingetrapt is ,de periode dat zij daar aanwezig was, is ook uitgemaakt voor alles en noch wat,ik ben geen huub fan maar het komt er nu op neer dat huub alleen de schuldige is waar twee kijven hebben twee schuld
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:18 schreef pluto het volgende:
lieke wou gewoon haar momentje weer hebben.huub mag wel de goede dingen over haar zeggen, maar de slechte dingen niet. wat heeft lieke allemaal niet gezeg over natasia, is psies het zelfde. lieke is uit het spel dus kan en mag ze er niet mee bemoeien.
wat een waardeloze vergelijking ....het een heeft niks met het ander te maken .....lieke en natasia praten nog steeds niet met elkaar ...en huub is haar ex ...die haalt lieke weer in het programma door het constant over haar te hebben ...dus laat hij zich niet met haar bemoeien
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:20 schreef frans-06 het volgende:
djen ik vind dat lieke genoeg de afgrond ingetrapt is ,de periode dat zij daar aanwezig was, is ook uitgemaakt voor alles en noch wat,ik ben geen huub fan maar het komt er nu op neer dat huub alleen de schuldige is waar twee kijven hebben twee schuld
maar wie is degene die de afgelopen dagen lieke in degrond heeft getrapt ....en dat is laf want leike kan zichzelf neit verdedigen het enige wat huub kan is een monoloog voeren ..... en dat ze heeft gebeld om verhaal te halen over iets dat over haar gaat ...toont alleen maar karakter...
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Frans klopt in hun relatie zijn er door beide fouten gemaakt. Maar het is toch van de zotte dat Huub maar door blijft gaan, het over Lieke te hebben, vooral na zijn huwelijk komt ze wel dagelijks een keer bij hem voorbij. En dan op een manier die erg negatief is. Wat wil hij hiermee bereiken dan, zij kan niet meer aan zijn miljoen komen hoor, dus hij is nog meer met haar bezig als zij met hem, geloof me.
pluto
 pluto - vrijdag 02 mei 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:21 schreef tg3 het volgende:

[..]

wat een waardeloze vergelijking ....het een heeft niks met het ander te maken .....lieke en natasia praten nog steeds niet met elkaar ...en huub is haar ex ...die haalt lieke weer in het programma door het constant over haar te hebben ...dus laat hij zich niet met haar bemoeien
dis is zeker geen waardeloze vergelijking. het telefoongesprek ging over dat huub haar zwart maak, heeft lieke dat niet gedaan over natasia of over dennis of over nadia, ja dus.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:27   quote  deeplink  
tg3 dan begrijp ik niet waarom zij huub belt
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:25 schreef pluto het volgende:

[..]

dis is zeker geen waardeloze vergelijking. het telefoongesprek ging over dat huub haar zwart maak, heeft lieke dat niet gedaan over natasia of over dennis of over nadia, ja dus.
toen zaten ze allemaal nog in het programma en waren dennis nadia en natasia haar tegenstanders ...wat haalt huub er op dit moment uit om lieke zijn ex zo zwart te maken ..want dit is geen spel ze is geen bedreiging voor zijn miljoenen .....dis is gewoon pure laster want ze kan zichzelf niet verdedigen
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:27 schreef frans-06 het volgende:
tg3 dan begrijp ik niet waarom zij huub belt
zou je het kunnen quoten want ik weet niet op welke uitspraak je reageert ..thanks
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:20 schreef frans-06 het volgende:
huub is meer schuldig dan lieke en huub moet zich inderdaad is wat meer bezig houden met zijn nep vrouw ..maar hij is jaloers en vanaf dat hij geen grip meer op lieke had bleef hij haar maar de grond in stampen tot nu toe ..hij moet gewoon is verder, nou en dat je dan de intieme momenten over de streams moet gooien en haar maar vuil blijft maken ,zou je aan mij ook een verkeerde hebben dat is vernederen en ik vind dat spychies iemand kapot maken erger is als een pak slag ..en huub is daar de beste in maar hij heeft dan ook net de verkeerde figuren voor zich gehad
pluto
 pluto - vrijdag 02 mei 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:28 schreef tg3 het volgende:

[..]

toen zaten ze allemaal nog in het programma en waren dennis nadia en natasia haar tegenstanders ...wat haalt huub er op dit moment uit om lieke zijn ex zo zwart te maken ..want dit is geen spel ze is geen bedreiging voor zijn miljoenen .....dis is gewoon pure laster want ze kan zichzelf niet verdedigen
toen natasia eruit was heeft lieke haar ook zwart lopen te maken, dus zie ik daar geen verschil in en als jij dat verschil wel zie dan kijk je toch niet helemaal goed, maar tja huub he. van het gesprek tussen huub en Quintin heeft hij niks over gezeg en wat er tussen die 2 verteld is dat weten alleen hun.
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 15:33   quote  deeplink  
en daarbij heeft lieke ook verhaal gehaald bij Quintin dat zei ze en ik geloof dat meteen ..en die heeft bevestigd dat huub zijn verhaal weer grooter maakt en punten noemd waar Quintin het helemaal niet over heeft gehad ..maar goed eens een leugenaar altijd een leugenaar
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:35   quote  deeplink  
en wat ik jammer vindt dat gaat over hier en nu......wat huub over lieke heeft gezegd ....waarom moeten nadia dennis natasia de hele mik mak van maanden geleden aangehaald worden terwijl het over een gebeurtenis van 2 dagen leden ging ...zo blijft iedereen maar in een cirkel doorgaan ..dan kunnen we brian amanda en huub zijn uitspraken van het afegelopen jaar ook erbij halen ....en blijft het een grbroken plaat die zich constant herhaalt
frans-06
 frans-06 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:36   quote  deeplink  
djen was het niet lieke die huub belde en dat huub het over lieke heeft zal ik niet ontkennen ,er is genoeg gesproken over van alles en nog wat ,huub word con stand in een kwaad daglicht gezet,het omgedraaide moet eens gebeuren tegen over brian en amanda, dan heb je de poppen aan het dansen, maar het hele gebeuren kan mij gestolen worden ik ben van niemand een fan
pluto
 pluto - vrijdag 02 mei 2008 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:33 schreef djen het volgende:
en daarbij heeft lieke ook verhaal gehaald bij Quintin dat zei ze en ik geloof dat meteen ..en die heeft bevestigd dat huub zijn verhaal weer grooter maakt en punten noemd waar Quintin het helemaal niet over heeft gehad ..maar goed eens een leugenaar altijd een leugenaar
dat kan je pas beoordelen als huub,Quintin en lieke ineen gesprek zitten. dan weet je pas wie er gelogen heeft of wie wat gezeg heeft.
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 15:38   quote  deeplink  
Lieke zegt niet je mag alleen goed over mij praten, ze heeft liever dat hij het helemaal niet meer over haar heeft. Dan wil Huub duidelijk maken dat hij ook goede dingen over haar zegt, ddan bedoelt Lieke dat het niet rechtvaardigt als hij iets goeds zegt, om daarna maar weer door te gaan met slechte dingen te zeggen. Lieke heeft nog een goed contact met Quintin en hij heeft duidelijk laten merken dat Huub haar door het slijk wilde halen. Zij denkt gewoon waarom blijft hij maar met mij bezig, hou je bezig met het spel en je vrouwtje en ze zei het niet zo denegerend als huub het nu over doet laten komen. Dat is Huub veel dezelfde woorden gebruiken en dan met een paar nuances er zijn draai aan geven. Dat is Huub het manipulernde mannetje.
trapper
 trapper - vrijdag 02 mei 2008 - 15:38   quote  deeplink  
nou is het lieke nog maar geweest, ik denk dat als huub eenmaal de kooi uit is, dat dit zijn dag taak gaat worden.
Er zijn zo ontzettend veel mensen die een hartig woordje met hem wil spreken over dingen die hij gezegd heeft. Tja huub wie zijn billen brand................
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:33 schreef pluto het volgende:

[..]

toen natasia eruit was heeft lieke haar ook zwart lopen te maken, dus zie ik daar geen verschil in en als jij dat verschil wel zie dan kijk je toch niet helemaal goed, maar tja huub he. van het gesprek tussen huub en Quintin heeft hij niks over gezeg en wat er tussen die 2 verteld is dat weten alleen hun.
want natasia had haar geslagen en deed buiten uitspraken over haar bij jensen daar reageerde lieke op ....natasia kwam weer op bezoek en schold lieke uit daar reageerde ze op ...ze had het niet haar taak gemaakt om natasia elke dag af te zeiken op de streams ..ze reageerde op acties die natas uithaalde bij haar........

en er moet duidelijk verschil zijn tussen het gedrag van een tegenspeler en een ex vriend ....want aan de mening van een ex hecht je meer waarde dan van een tegenstander ...en als je dit normaal gedrag vindt en dit kan rechtvaardigen .....dan weet je klaarblijkelijk niet met hoe je recpectabel met een ex kan omgaan ...

en wat betreft het gesprek tussen huub en quinten...kijk het ff na en reageer dan nog es ...want hij deed alle uitspraken ...de beelden liegen er niet om

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door tg3 --
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 15:43   quote  deeplink  
tg3 helemaal mee eens.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 02 mei 2008 - 15:43   quote  deeplink  
Het gaat hier om het gesprek tussen Huub en Lieke.
Laat andere bewoners erbuiten.

Kijk naar zijn gezicht na het gesprek...zegt toch al genoeg!
Glaasje wijn in zijn hand, een wegwerp gebaar.
Ja huub, heb je je zelf aan je te danken.
Nu zit je met je gedachten van: "shit, heb ik dat weer"
Ja, dat heb je weer he huub, en wat nu.
Dan maar weer een leuk lief leugen verhaaltje aan de bewoners vertellen he.
Want zo zit je in elkaar, om alles te verdraaien.
Hij moet niet denken dat hij met een verdraaide leugen verhaal ver zal komen.
Want als hij daarop aangesproken wordt, zie je hem weer bibberen en dat hij geen houding heeft.
En niet Lieke die telkens onderbrak, maar huub die dat doet.
Wanneer huub voelt, dat de waarheid erboven komt, dan is gauw geneigd om te onderbreken met een verdraaide verhaal.
Zo zit huub in elkaar.
Wel leuk, dat lieke hem gewaarschuwd heeft: "realiseer je als je buiten de kooi bent, er komt HOOP op je af"
Oeeeeeeh spannend! hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
pluto
 pluto - vrijdag 02 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
toen lieke nog in de kooi zat en naast jaap lag, heeft ze huub toch ook zwart lopen te maken, maar jij wil een verschil zien tussen je ex of ex-bewooners, nou ik zie het verschil niet. lieke heeft huub wel een spiegel gegeven, maar ze moet er zelf nog maar eens goed in kijken.
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:36 schreef frans-06 het volgende:
djen was het niet lieke die huub belde en dat huub het over lieke heeft zal ik niet ontkennen ,er is genoeg gesproken over van alles en nog wat ,huub word con stand in een kwaad daglicht gezet,het omgedraaide moet eens gebeuren tegen over brian en amanda, dan heb je de poppen aan het dansen, maar het hele gebeuren kan mij gestolen worden ik ben van niemand een fan
ach dat gedoe over brain en amanda daar trap ik dus niet in en poppen aan t dansen zal ook wel mee vallen dat maken ze alleen bij nowlive iedereen wijs ..en gelukkig heb ik ook geen fan ..maar zie toch liever 1 van de andere 3 winnen ..en van mijn mogen de stekkers er nu nog uit ..dit programmma heeft er voor gezorgd dat haat belangrijker werd !!

dan maar liever op naar een bb waar ze wat moeten doen om een paar lullige euro,s te winnen
matss3
 matss3 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Weet je wat ik denk, nou .... ik denk dat Huubje nog steeds van Lieke houd.
En dat als ze zou zeggen ik wil je terug maar dan moet je voor me kruipen dat hij dat zou doen.
Zie de beelden hoe hij ging zitten in de hoop dat ze dat zou zeggen haha.
Dom klein body Brindapapje met een echo die ervan af afdruipt.
haha Huubje dat valt vies tegen he
ik zeg ik hou ervan
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Wat een walgelijk wijf is die palma ook zeg, waar bemoeit dat oude wijf zich mee! Enne HUUB? je kon weer eens LIeke niet aan. dus gooi je de hoorn op de haak, wat een stuk zieligheid, is het ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Joseba@headliner --
trapper
 trapper - vrijdag 02 mei 2008 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:46 schreef pluto het volgende:
toen lieke nog in de kooi zat en naast jaap lag, heeft ze huub toch ook zwart lopen te maken, maar jij wil een verschil zien tussen je ex of ex-bewooners, nou ik zie het verschil niet. lieke heeft huub wel een spiegel gegeven, maar ze moet er zelf nog maar eens goed in kijken.
het verschil is dat lieke toen ook nog in de kooi zat, ze waren toen beide op tv en streamer. Nu is het alleen huub en wordt lieke publiekelijk aan de schandpaal genageld. Als lieke nu iets zegt hoort bijna niemand het, daarom zeg ik lieke heeft gelijk. Hij is getrouwd en moet lieke met rust laten.
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 15:51   quote  deeplink  
hoop dat boudewijn 2 filmpjes naast elkaar zet deze en het volgende gesprek met claire naar het sporten ..zie je hoe meneer er weer een draai aan geeft en clair gaat ook over tot negatiefe uitlaatingen over lieke terwijl lieke niks verders over haar zei maar huub doet clair dat weer geloven..en hup huub gooid erachter aan dat lieke een snol is dus datte hij leerd het toch nooit sukkeltje is het
tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:46 schreef pluto het volgende:
ja ze waren in the middel of a break up en dat komt met een heleboel ups and downs en als je op die toer wil gaan
toen lieke nog in het huis zat heeft huub haar ook de huid verrot gescholden en met de anderen over neg over haar gesproken dus staan ze quite in dat opzicht ...

en er is duidelijk een verschil tussen ex en exbewoners ...want je deelt niet met ieder dezelfde band en je betn niet met iedereen intiem en deelt lief en leed
en dat jij het verschil niet ziet ....jammer

en wat huub de afgelopen dagen heeft gedaan blijkt alleen maar weer hoe weinig respect hij heeft voor vrouwen laat staan zijn exen .....je sexleven op straat gooien voor 900.000 kijkers ...ja hoor huub is echt een lot uit de lotterij ....
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
ach en weer hij gaat lieke belle ... en dan zou lieke moeten komen ..ja huub achter elkaar hoop dat lieke nu de hoorn erop knalt
janeke
 janeke - vrijdag 02 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
huubke zal lieke nooit vergeten over hedda maar niet gesproken
dank zij lieke zit hij nog in de kooi
maar lieke was slim genoeg om de eer aan zichzelf te houden
claire heeft haar ziel en haar hele famielie te kijk gezet om nooit meer te vergeten de lachertjes van de gouden kooi
claire en soepsooi familie en vrienden
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:29 schreef tg3 het volgende:

[..]

zou je het kunnen quoten want ik weet niet op welke uitspraak je reageert ..thanks
TG# hij begrijpt zichzelf niet meer. lol
pluto
 pluto - vrijdag 02 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:54 schreef tg3 het volgende:

[..]

ja ze waren in the middel of a break up en dat komt met een heleboel ups and downs en als je op die toer wil gaan
toen lieke nog in het huis zat heeft huub haar ook de huid verrot gescholden en met de anderen over neg over haar gesproken dus staan ze quite in dat opzicht ...

en er is duidelijk een verschil tussen ex en exbewoners ...want je deelt niet met ieder dezelfde band en je betn niet met iedereen intiem en deelt lief en leed
en dat jij het verschil niet ziet ....jammer

en wat huub de afgelopen dagen heeft gedaan blijkt alleen maar weer hoe weinig respect hij heeft voor vrouwen laat staan zijn exen .....je sexleven op straat gooien voor 900.000 kijkers ...ja hoor huub is echt een lot uit de lotterij ....
je kan er wel opdoor gaan maar je krijg geen gelijk van mij. als je iemand zwart loop te maken, 2 dagen geleden 10 dagen geledn of 10 maanden, je maak iemand zwart.PUNT en daar gaat het gesprek over.
trapper
 trapper - vrijdag 02 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Hier nu gaat hij lieke weer terug bellen, nou wie is er hier dan zielig......
Huub laat lieke met rust, je bent getrouwd looser.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Lieke belt! Oud zeer

0.0078730