|
|
Kim
|
|
|
djen dat is een hele goeie, dat zou Boudewijn zeker moeten doen, misschien dat sommige mensen dan in kunnen zien hie hij in elkaar zit. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
kim dat willen ze niet zien ;-) |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Wat is het toch waardeloos dat er brillen worden verkocht die een vertekend beeld produceren ... echt hoor, dat moesten ze verbieden. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:54 schreef tg3 het volgende:[..] ja ze waren in the middel of a break up en dat komt met een heleboel ups and downs en als je op die toer wil gaan toen lieke nog in het huis zat heeft huub haar ook de huid verrot gescholden en met de anderen over neg over haar gesproken dus staan ze quite in dat opzicht ... en er is duidelijk een verschil tussen ex en exbewoners ...want je deelt niet met ieder dezelfde band en je betn niet met iedereen intiem en deelt lief en leed en dat jij het verschil niet ziet ....jammer en wat huub de afgelopen dagen heeft gedaan blijkt alleen maar weer hoe weinig respect hij heeft voor vrouwen laat staan zijn exen .....je sexleven op straat gooien voor 900.000 kijkers ...ja hoor huub is echt een lot uit de lotterij .... heeft lieke niet het sexleven over haar en huub tegenover jaap verteld terwijl de streams aan stonden. je gooi het op punten die lieke ook heef gedaan. toen op de camping heeft amanda toch ook verteld dat ze in de kont is gen*ukt door brian. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:56 schreef pluto het volgende:[..] je kan er wel opdoor gaan maar je krijg geen gelijk van mij. als je iemand zwart loop te maken, 2 dagen geleden 10 dagen geledn of 10 maanden, je maak iemand zwart.PUNT en daar gaat het gesprek over. ik hoef jou gelijk niet hoor pluto want het is duidelijk dat je er inhoudelijk niet op in kan gaan ..je praat steeds in rondjes ...dit gaat niet over algemeen zwart maken dit gaat over huub en lieke en het gesprek dat hij met quinten heeft gevoerd ....maar als jij algemeen wilt kletsen ga vooral je gang |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:55 schreef janeke het volgende:huubke zal lieke nooit vergeten over hedda maar niet gesproken dank zij lieke zit hij nog in de kooi maar lieke was slim genoeg om de eer aan zichzelf te houden claire heeft haar ziel en haar hele famielie te kijk gezet om nooit meer te vergeten de lachertjes van de gouden kooi claire en soepsooi familie en vrienden Wat nou ... soepzooi familie ... moet je haar familie er nu zo nodig bijslepen. Zo ja, dan ben je geen haar beter dan degene die je veroordeelt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:56 schreef Kim het volgende:djen dat is een hele goeie, dat zou Boudewijn zeker moeten doen, misschien dat sommige mensen dan in kunnen zien hie hij in elkaar zit. hey guys jullie moeten het tijdstip want het gesprek aan boudewijn doorgeven dan kan hij het makkelijk terug vinden in zijn archief |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:00 schreef pluto het volgende:[..] heeft lieke niet het sexleven over haar en huub tegenover jaap verteld terwijl de streams aan stonden. je gooi het op punten die lieke ook heef gedaan. toen op de camping heeft amanda toch ook verteld dat ze in de kont is gen*ukt door brian. en daar komen de ouwe koeien ....geef me maar het filmpje waar lieke in detail vertelt over haar sexleven aan jaap ..want die is er niet
en leuk dat je amanda erin betrekt en als je goed nadenkt had ze dat niet openlijk verteld want ze was boos toen er een item van werd gemaakt omdat ze dat prive aan eric had verteld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:02 schreef tg3 het volgende:[..] hey guys jullie moeten het tijdstip want het gesprek aan boudewijn doorgeven dan kan hij het makkelijk terug vinden in zijn archief ow schips even kijken ik reageerde dat tijdstip op een andere log ga zoeken |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:09 schreef tg3 het volgende:[..] en daar komen de ouwe koeien ....geef me maar het filmpje waar lieke in detail vertelt over haar sexleven aan jaap ..want die is er niet ik weet dat je het niet wil horen dat lieke slecht is, maar dat filpje is er zeker. ze heeft toen toch ook tegen jaap gezeg dat huub maar 1 keer sex kan hebben, nou ik heb toch ook iets anders gezien met claire, misschien lag het dan toch aan lieke |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:00 schreef tg3 het volgende:[..] ik hoef jou gelijk niet hoor pluto want het is duidelijk dat je er inhoudelijk niet op in kan gaan ..je praat steeds in rondjes ...dit gaat niet over algemeen zwart maken dit gaat over huub en lieke en het gesprek dat hij met quinten heeft gevoerd ....maar als jij algemeen wilt kletsen ga vooral je gang ik praat rondjes, jij praat alleen wat je wil zien. is psies het zelfde, maar sommige willen het gewoonweg niet zien. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
waar kan ik boudewijn vinden het moet rond 14:50 het gesprek, huub na het sporten met clair |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:13 schreef pluto het volgende:[..] ik weet dat je het niet wil horen dat lieke slecht is, maar dat filpje is er zeker. ze heeft toen toch ook tegen jaap gezeg dat huub maar 1 keer sex kan hebben, nou ik heb toch ook iets anders gezien met claire, misschien lag het dan toch aan lieke weet je pluto wat je nu herhaalt is wat je jaap hebt horen zeggen ..want dat heb ik ook gezien ....maar er is geen filmpje waar je het lieke hoort zeggen .....en ik ben en was geen lieke fan ... maar ik ben het volkomen met haar eens dat zichzelf verdedigt en dat toont karakter ....en dat jij naar claire en huub hun bedpraktijken wilt kijken en probeert uit te zoeken hoevaak ze achter elkaar doen ....whatever turns u on......mij niet gezien |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:19 schreef djen het volgende:waar kan ik boudewijn vinden het moet rond 14:50 het gesprek, huub na het sporten met clair volgensmij is ie er niet ...als hij later weer on leest hij het misschien terug ...maar dat wordt wel een lache filumpje .....echt het is leugen op leugen bij huub he |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 15:04 schreef frans-06 het volgende:huubje zielig?ik denk eerder dat lieke zielig is om verhaal te halen bij huub, nu ik dit lees de reacties van personen, die zelfde personen hebben lieke of zitten zeiken,en de grond ingeboort allemaal vergeten natuurlijk Nee hoor, maar Huub blijft een nog erger persoontje. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:20 schreef tg3 het volgende:[..] weet je pluto wat je nu herhaalt is wat je jaap hebt horen zeggen ..want dat heb ik ook gezien ....maar er is geen filmpje waar je het lieke hoort zeggen .....en ik ben en was geen lieke fan ... maar ik ben het volkomen met haar eens dat zichzelf verdedigt en dat toont karakter ....en dat jij naar claire en huub hun bedpraktijken wilt kijken en probeert uit te zoeken hoevaak ze achter elkaar doen ....whatever turns u on......mij niet gezien daar is wel een filpje van, maar daar maak lieke huub toch ook zwart of niet... je kan wel zeggen dat je niet kijk, misschien krijg je er nog wel een stijve of een natte van |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ten eerste er is geen filmpje van want anders werd het wel zo uitvergroot door nowlive .....en als het niet inhoudelijk kan dan maar vulgair he pluto....duidellijk te zien wies fan jij bent |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:41 schreef tg3 het volgende:ten eerste er is geen filmpje van want anders werd het wel zo uitvergroot door nowlive .....en als het niet inhoudelijk kan dan maar vulgair he pluto....duidellijk te zien wies fan jij bent wiens fan ik ben doe er hier niet toe, maar als je het zo graag wil weten ben fan van jaap en huub. je hebt het lieke zelf horen zeggen en zeker te weten is daar een filmpje van, maar als jij geen gelijk krijg gooi je het maar op iets anders he, |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:05 schreef pluto het volgende:[..] wiens fan ik ben doe er hier niet toe, maar als je het zo graag wil weten ben fan van jaap en huub. je hebt het lieke zelf horen zeggen en zeker te weten is daar een filmpje van, maar als jij geen gelijk krijg gooi je het maar op iets anders he, maak geen eigen verhaaltjes ...ik heb het jaap horen zeggen niet lieke en als er een filmpje is geef mij dan die link ...en jij bent degene die niet op mijn comments antwoord en ouwe koeien uit de sloot haalt om huub goed te praten |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
er valt niets goed te praten tg3.. lieke en huub waren tegenstanders ( lieke's keus), en ik ben van mening dat dat eigenlijk alles is toegestaan toch??. brian en amanda vallen huub toch ook aan op zijn uitspraken en daden richting de streamerts en de tv kijkers??,, wat is dan het verschil?? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:10 schreef pauline@nowlive het volgende:er valt niets goed te praten tg3.. lieke en huub waren tegenstanders ( lieke's keus), en ik ben van mening dat dat eigenlijk alles is toegestaan toch??. brian en amanda vallen huub toch ook aan op zijn uitspraken en daden richting de streamerts en de tv kijkers??,, wat is dan het verschil?? hey pauline ..hoe is het ...ik heb in mijn vorige berichten al aangegeven wat het verschil aan pluto zou je het willen terug lezen ..wil niet weer in herhaling vallen |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:08 schreef tg3 het volgende:[..] maak geen eigen verhaaltjes ...ik heb het jaap horen zeggen niet lieke en als er een filmpje is geef mij dan die link ...en jij bent degene die niet op mijn comments antwoord en ouwe koeien uit de sloot haalt om huub goed te praten ik praat niemand goed, dat hoor je mijn niet zeggen, maar dat geprek tussen jaap en lieke is op 2filmpjes gezet omdat het een lang gesprek was, maar ik zoek voor jou niks op omdat ik het zeker weet. het heeft niks met ouwekoeien te maken iemand zwart maken 2 dagen geleden of 10 maanden is voor mij het zelfde, ik kan er niks aan doen dat jij daar het verschil niet inzie, moet je het toch bij je zelf gaan zoeken. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 16:01 schreef Praatpaal het volgende:[..] Wat nou ... soepzooi familie ... moet je haar familie er nu zo nodig bijslepen. Zo ja, dan ben je geen haar beter dan degene die je veroordeelt. Haar familie heeft zichzelf in het spel gezet op het moment dat zij Jaap dwongen tot een publiekelijk excuus en alles bleven pikken van Huub. niet te vergeten wat huub over elke miljonairs familie wel niet gezegd heeft. en zker nu Claire zich er mee gaat bemoeien waar het Liek betreft, Lieke heeft geen ongetogen woord over Claire of tegen Claire over Huub gezegd. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:15 schreef pluto het volgende:[..] ik praat niemand goed, dat hoor je mijn niet zeggen, maar dat geprek tussen jaap en lieke is op 2filmpjes gezet omdat het een lang gesprek was, maar ik zoek voor jou niks op omdat ik het zeker weet. het heeft niks met ouwekoeien te maken iemand zwart maken 2 dagen geleden of 10 maanden is voor mij het zelfde, ik kan er niks aan doen dat jij daar het verschil niet inzie, moet je het toch bij je zelf gaan zoeken. nou dan kan je me niet overtuigen ...en wat je nu doet vind ik ouwe koeien en algemeen geklets ....hou het over de topic waar het over gaat ...nals je met goeie argumenten kwam zou ik je nog serieus kunnen nemen ...in dit geval zal ik niet te hard trekken aan jou mening |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:18 schreef Xanne het volgende:[..] Haar familie heeft zichzelf in het spel gezet op het moment dat zij Jaap dwongen tot een publiekelijk excuus en alles bleven pikken van Huub. niet te vergeten wat huub over elke miljonairs familie wel niet gezegd heeft. en zker nu Claire zich er mee gaat bemoeien waar het Liek betreft, Lieke heeft geen ongetogen woord over Claire of tegen Claire over Huub gezegd. Of ik begrijp jouw bericht verkeerd, of jij begrijpt mijn bericht verkeerd. Maar dat is helemaal niet erg, want het is vandaag jouw dag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:19 schreef tg3 het volgende:[..] nou dan kan je me niet overtuigen ...en wat je nu doet vind ik ouwe koeien en algemeen geklets ....hou het over de topic waar het over gaat ...nals je met goeie argumenten kwam zou ik je nog serieus kunnen nemen ...in dit geval zal ik niet te hard trekken aan jou mening wat je vind moet je naar de politie brengen. je hoef me niet serieus te nemen dat doe ik zelf wel. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:25 schreef pluto het volgende:[..] wat je vind moet je naar de politie brengen. je hoef me niet serieus te nemen dat doe ik zelf wel. kinderachtig maar had ook niet anders verwacht |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en weer dreigt meneer met elke dag een half uur on stream. te spreken over Lieke, wat een laffaard, maar ja hij heeft zichzelf ermee. Hij kan het gewoon niet hebben dat Lieke terwijl zij al weg was. nog bijna van hem won, ( de popu pol) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:28 schreef Xanne het volgende:en weer dreigt meneer met elke dag een half uur on stream. te spreken over Lieke, wat een laffaard, maar ja hij heeft zichzelf ermee. Hij kan het gewoon niet hebben dat Lieke terwijl zij al weg was. nog bijna van hem won, ( de popu pol) laat hem dat maar doen ..hij maakt zichzelf alleen belachelijk en het word des te moeilijker voor izjn fans om hem te verdedigen ..ze komen er nu al niet meer uit |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:19 schreef tg3 het volgende:[..] nou dan kan je me niet overtuigen ...en wat je nu doet vind ik ouwe koeien en algemeen geklets ....hou het over de topic waar het over gaat ...nals je met goeie argumenten kwam zou ik je nog serieus kunnen nemen ...in dit geval zal ik niet te hard trekken aan jou mening http://clipser.com/search.php?search=Jaap%20en%20Lieke
Alsjeblieft gesprekken tussen Jaap en Lieke! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Lieke mis ik als geen ander. Een supersterke meid, die even de weg kwijt is geweest. Dat Huub een vieze smaak eraan over gehouden heeft, komt omdat ze hem ver ontsteeg en de Gouden Kooi voor haar het niet meer waard was. Jammer, want ik had haar toch nog mooie tijden gegund en misschien zelfs de winst. Als iemand daartoe in staat kon worden geacht, was zij het wel. Dat zij een een golddigger wordt genoemd, zegt meer over degenen die dat zeggen. Daar staat Lieke niet eens bij stil, ze wil graag leven en genieten. Huub kan totaal niet tegen verlies en wil kosten wat kost met iedereen ook nog maatjes blijven, want dan voelt hij zich toch de overwinnaar. Zoals met Hedda, zoals met Eric, zoals met de ouders van Claire. Maar ooit....valt hij ongenadig op zijn snuit en krijgt hij terug, wat hij heeft aangedaan, want ongestraft kan iemand niet zo met mensen blijven spelen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
allemaal Jaap en Lieke gesprekken, dus kijk maar wat jij wilt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:37 schreef seya het volgende:Lieke mis ik als geen ander. Een supersterke meid, die even de weg kwijt is geweest. Dat Huub een vieze smaak eraan over gehouden heeft, komt omdat ze hem ver ontsteeg en de Gouden Kooi voor haar het niet meer waard was. Jammer, want ik had haar toch nog mooie tijden gegund en misschien zelfs de winst. Als iemand daartoe in staat kon worden geacht, was zij het wel. Dat zij een een golddigger wordt genoemd, zegt meer over degenen die dat zeggen. Daar staat Lieke niet eens bij stil, ze wil graag leven en genieten. Huub kan totaal niet tegen verlies en wil kosten wat kost met iedereen ook nog maatjes blijven, want dan voelt hij zich toch de overwinnaar. Zoals met Hedda, zoals met Eric, zoals met de ouders van Claire. Maar ooit....valt hij ongenadig op zijn snuit en krijgt hij terug, wat hij heeft aangedaan, want ongestraft kan iemand niet zo met mensen blijven spelen. en als ze zo een golddigger was was ze gewoon gebleven ondanks de leugens en manipulatie van huub ..en had ze alles geslikt ...voor de winst ... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: dat zijn er veel ...weet jij of lieke in details vertelt over haar avonturen met huub |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:40 schreef tg3 het volgende:[..] dat zijn er veel ...weet jij of lieke in details vertelt over haar avonturen met huub Lieke is altijd heel discreet geweest. Brian en Amanda vielen over het gebrek aan sex van huub naar lieke toe, zelfs nu met Claire krijgt Claire niet wat zij nodig heeft. alleen on stream, blijft Huub gillen over de geweldige seks die hij heeft met Claire. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Lieke wilde allang naar huis trouwens maar mocht niet van de regie. in ieder geval uit deze filmpjes blijkt, tg3. dat jij gelijk hebt. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:38 schreef tg3 het volgende:[..] en als ze zo een golddigger was was ze gewoon gebleven ondanks de leugens en manipulatie van huub ..en had ze alles geslikt ...voor de winst ... als lieke had geweten dat het op 22 mei het einde van de gouden kooi is dan had ze er nu nog gezeten,maar dan wel met huub. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:43 schreef pluto het volgende:[..] als lieke had geweten dat het op 22 mei het einde van de gouden kooi is dan had ze er nu nog gezeten,maar dan wel met huub. Nu kom je met dit! Fijn zo'n Char op het forum. een gedachtenlezer, een cold-reading van een expert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:43 schreef pluto het volgende:[..] als lieke had geweten dat het op 22 mei het einde van de gouden kooi is dan had ze er nu nog gezeten,maar dan wel met huub. waar, lieke deed alles voor geld |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub kan niet tegen de realiteit,daarom hangt hij op,hij is goed bang na koniginnedag!!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:43 schreef pluto het volgende:[..] als lieke had geweten dat het op 22 mei het einde van de gouden kooi is dan had ze er nu nog gezeten,maar dan wel met huub. mooi gezegd xanne ...nu kan pluto ook al gedachten lezen toen ze er nog in villa zat wilde ze niet meer met hem samenwerken en had zich al teruggetrokken uit het spel maar goed dat jij de toekomst kan voorspellen |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:46 schreef Xanne het volgende:[..] Nu kom je met dit! Fijn zo'n Char op het forum. een gedachtenlezer, een cold-reading van een expert ja zou er bijna geld voor gaan vragen. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:53 schreef tg3 het volgende:[..] mooi gezegd xanne ...nu kan pluto ook al gedachten lezen toen ze er nog in villa zat wilde ze niet meer met hem samenwerken en had zich al teruggetrokken uit het spel maar goed dat jij de toekomst kan voorspellen lieke hoop te dat ze jaap achter haar kreeg, maar toen ze zag dat dat niet lukte omdat huub er niet uit mag heeft ze de strijdbijl er bij neer gegooid. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote: huub sprak het uit, dat hij ze`n moeder zou verkopen voor 2 miljoen, maar lieke zou het doen. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:16 schreef pluto het volgende:[..] lieke hoop te dat ze jaap achter haar kreeg, maar toen ze zag dat dat niet lukte omdat huub er niet uit mag heeft ze de strijdbijl er bij neer gegooid. wat een onzin omdat huub de 1 leugen naar de andere verkondigde en lieke daar achter kwam letterlijk en figuurlijk ,en van dat arrogante ventje kotste ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
haha huub je had eerst geen grote snater was zeer onzeker en begon te hakkelen want je wist je geen houding te geven. Pas stoer gaan doen als er anderen bij zijn whaha loser.
je bent een viese vrouwonvriendelijk manipulator bah |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:16 schreef pluto het volgende:[..] lieke hoop te dat ze jaap achter haar kreeg, maar toen ze zag dat dat niet lukte omdat huub er niet uit mag heeft ze de strijdbijl er bij neer gegooid. ach pluto klets maar in ruimte ...jou geloofwaardigheid is ook gezakt naar het vriespunt |
|
|
|