BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Lieke belt! Oud zeer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 02 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Het is niet gek dat Huub het met name de laatste dagen vaak over Lieke heeft.
Huub voelt zich terecht flink genaaid door Lieke.
Ik denk dat Lieke een dubbele agenda had. Haar fout was te zeggen dat ze Huub eruit zou stemmen. Had ze dat niet gedaan was de kans groot dat ze nu nog in het spel had gezeten en Huub vroeg of laat zonder pardon gebonjourd.
Gênant voor Huub was dat Lieke hem vandaag belde. Hij werd als het ware op zijn nummer gezet. Huub heeft Lieke heel slecht behandeld maar Huub was op dat moment in kat in het nauw, neem het hem kwalijk. Dat zijn de ongeschreven regels van het spel.
Ik ben geen Huubfan en gun hem de winst absoluut niet maar waar hij gelijk heeft moet je het hem geven.
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 17:18 schreef Xanne het volgende:

[..]

Haar familie heeft zichzelf in het spel gezet op het moment dat zij Jaap dwongen tot een publiekelijk excuus en alles bleven pikken van Huub. niet te vergeten wat huub over elke miljonairs familie wel niet gezegd heeft. en zker nu Claire zich er mee gaat bemoeien waar het Liek betreft, Lieke heeft geen ongetogen woord over Claire of tegen Claire over Huub gezegd.
Ja inderdaad. Waarom moest Japio zijn excuus aanbieden en mocht Huub zijn schoonmoeder - veel erger - uitschelden en hoefde hij niet zijn ecuus aan te bieden? Over twee maten gesproken.
evert
 evert - vrijdag 02 mei 2008 - 18:27   quote  deeplink  
En die zielige brian staat weer te luisteren wat een zielepoot zeg
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:26 schreef Mrs.B het volgende:
Het is niet gek dat Huub het met name de laatste dagen vaak over Lieke heeft.
Huub voelt zich terecht flink genaaid door Lieke.
Ik denk dat Lieke een dubbele agenda had. Haar fout was te zeggen dat ze Huub eruit zou stemmen. Had ze dat niet gedaan was de kans groot dat ze nu nog in het spel had gezeten en Huub vroeg of laat zonder pardon gebonjourd.
Gênant voor Huub was dat Lieke hem vandaag belde. Hij werd als het ware op zijn nummer gezet. Huub heeft Lieke heel slecht behandeld maar Huub was op dat moment in kat in het nauw, neem het hem kwalijk. Dat zijn de ongeschreven regels van het spel.
Ik ben geen Huubfan en gun hem de winst absoluut niet maar waar hij gelijk heeft moet je het hem geven.
Tuurlijk had Lieke een dubbele agenda. Je gaat toch niet voor je lol met zo´n kikker naar bed? Lieke was slim genoeg om te weten dat hij toch nooit een prins zou worden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 02 mei 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:27 schreef evert het volgende:
En die zielige brian staat weer te luisteren wat een zielepoot zeg
Zielig is het niet. Hoe moet hij anders achter info komen ? Brian is master in het afluisteren maar de anderen doen het ook. Allemaal zielig dan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Mrs.B@headline --
evert
 evert - vrijdag 02 mei 2008 - 18:39   quote  deeplink  
9 van de 10x is het brian
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 02 mei 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Whaaa,de actie om te sturen naar de webmaster van Lieke over het laster verhaal werpt zijn vruchten af.....
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 02 mei 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:30 schreef draakje het volgende:

[..]

Tuurlijk had Lieke een dubbele agenda. Je gaat toch niet voor je lol met zo´n kikker naar bed? Lieke was slim genoeg om te weten dat hij toch nooit een prins zou worden.
Whaaaaaahahahaha
Zo hoop ik dat Claire ook een dubbele agenda heeft. Hopen kan geen kwaad.
Dat zou pas show maken zijn.
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:45 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Whaaaaaahahahaha
Zo hoop ik dat Claire ook een dubbele agenda heeft. Hopen kan geen kwaad.
Dat zou pas show maken zijn.
Ja, dan kunnen ze me opvegen.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 18:48   quote  deeplink  
ik hoop dat claire een dubbel rol speeld en zorgt dat huub naar huis gaat dan maak ze een hoop goed
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 18:49   quote  deeplink  
Als dat zo is, ben ik zelfs bereid papa Claire een hug te geven, en dat wil wat zeggen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 02 mei 2008 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:49 schreef draakje het volgende:
Als dat zo is, ben ik zelfs bereid papa Claire een hug te geven, en dat wil wat zeggen.
En van mij krijgen ze gratis consult.
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:51 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

En van mij krijgen ze gratis consult.
Psychiatrisch zeker?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 02 mei 2008 - 18:53   quote  deeplink  
dan heb ik nog wel wat in de aan bieding voor fam media gek een mooie camera voor bij hun in huis kunnen we ze volgen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 02 mei 2008 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:52 schreef draakje het volgende:

[..]

Psychiatrisch zeker?
Bingo
draakje
 draakje - vrijdag 02 mei 2008 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:53 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Bingo
Het kon ook moeilijk anders. Hoewel, ik heb ook nog even aan belasting-technisch gedacht. Want fiscaal zit het volgens mij ook niet helemaal jofel daar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Lieke belt! Oud zeer

0.0062370