|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Bedankje voor Carlos!
Jaap staat voor de spiegel met zijn bril en zijn hoed op. "Carlos, soms komt er terror, soms ook niet. De ene dag hebben we gezeik, maar vandaag ga ik je bedanken voor het snode plan van gisteren", zegt hij tegen de spiegel. Dan is het tijd om echt naar Carlos te gaan en de tekst te herhalen. Carlos negeert hem echter totaal, dus Jaap besluit terug te komen met een megafoon. "Er is geen terror vandaag. Ik wil je bedanken voor het snode plan van gisteren. Mag ik je de hand schudden, mag ik dankjewel zeggen?", smeekt Jaap. Helaas worden zijn pogingen niet gewaardeerd en Carlos kijkt de Briellenaar niet eens aan!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik vind die Carlos ook wel een droogkloot af en toe. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Waarom speelt Carlos het spel niet mee dan? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als ik carlos was geweest had ik hem een keer goed aangepakt ,dit is niet de eerste keer dat hij de boel komt vergallen,een keer is leuk maar niet bezig blijven |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 10:14 schreef frans-06 het volgende:als ik carlos was geweest had ik hem een keer goed aangepakt ,dit is niet de eerste keer dat hij de boel komt vergallen,een keer is leuk maar niet bezig blijven Als Carlos gewoon 1 keertje meespeelt dan is het over. Nu is blijven proberen leuk omdat Carlos nooit toegeeft. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Als Carlos gewoon 1 keertje meespeelt dan is het over. Nu is blijven proberen leuk omdat Carlos nooit toegeeft. En dat is nu juist weer Carlos zijn spel, ik zie af en toe best wel die kleine trekjes rondom zijn mond, zo heeft iedereen zijn rol in de Gouden Kooi! Zou toch niet leuk meer zijn, als Jaap en Carlos elkaar de hand schudden? Dan is dat stukje terror voorbij! |
|
|
|