|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ga je me nu uit laten praten?"
Hoe het kan weet niemand, maar vanuit het onderwerp trio belanden Brian en Amanda ineens bij Huub en Claire. "Echt, ze zijn zo nep. Telkens als ik een ruimte binnen kom, gaan ze elkaar ineens knuffelen", lacht Brian. Amanda is het roerend met haar vriend eens, maar ze onderbreekt Brian vervolgens en dat moet je natuurlijk niet doen. "Ga je me nu uit laten praten?", vraagt Brian bloedserieus. Voor Amanda hoeft het al niet meer. Een ijzige sfeer is het gevolg. Geen trio dus voor Brian en Amanda, voorlpig hebben ze er hun handen vol aan om het duo in stand te houden!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
nu amanda de schuld geven wat een smerkees |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ze praten over Huub en Claire, maar Brian moet en zal de baas spelen, en dus is er weer bonje in de tent lekkere relatie.. Ik ben helemaal niet voor Huub en Claire maar beter zo'n relatie dan een baas, slavinnetje relatie. Dit wordt buiten DGK tussen Brian en Amanda helemaal niks. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nou zo`n vent zou ik ook niet willen hoor,maar Huub is geen haar beter.Geef mij Jaap maar.hahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nou, wie weet heeft Amanda ook een dubbele agenda. You never know. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
amanda gaaf gewoon haar mening tegen brian mag dat niet als je met me kaar gaan juist dat is zo belang reik als je een met me kaar verder wil doen ze heel goed |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 18:52 schreef Jaapfan het volgende:Ze praten over Huub en Claire, maar Brian moet en zal de baas spelen, en dus is er weer bonje in de tent lekkere relatie.. Ik ben helemaal niet voor Huub en Claire maar beter zo'n relatie dan een baas, slavinnetje relatie. Dit wordt buiten DGK tussen Brian en Amanda helemaal niks. Je zou toch een svaker naar Claire en Huub luisteren dan weet je waar je over spreekt, als je Huub weer eens verdedigd, logisch dat de huub fans niets van Huub weten ze luisteren te veel naar de tegenpartij! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Dat weet ik wel zeker, wat een grote mond had ze tegen Brian toen ze dacht boven Brian te staan? je denkt toch niet dat ik jou met al dat geld laat schuiven zei ze toen. dus men speelt met elkaar, en liegen als de beste/ ls ze slim zijn verdelen ze de poet en opzouten beide naar een andere kant van de wereld. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Amanda heeft duidelijk een vaderfiguur gemist in haar jeugd. en ze geeft Brian nu het voordeel van de twijfel, ergens geniet ze wel een beetje van dat dominante gedrag. Vergeet niet dat ze net twintig jaar is. Over een aantal jaren, zou ze dit niet meer pikken, dat opvoedkundige gedoe. Overigens is ze een behoorlijk baldadig type en of een relatie buiten de kooi stand zal houden waag ik ook te betwijfelen. Als Amanda weer los gaat, dan is ze bij Brian aan het verkeerde adres. En wees eerlijk, daar is ze nog veel te jong voor, om een serieus leven te gaan leiden? Huisje, boompje, beestje? Dat zie ik bij die twee nog lang niet. Dat zou voortdurend wapenstilstand worden. Dan maar goede vrienden. En ja, ik ben er zeker van, dat Amanda een dubbele agenda heeft. Net als Brian ook. Ze hebben elkaar nu nog nodig. Maar één van twee gaat voor de eindfinale! Ik vind het niet verkeerd, dit is het spel van de gouden kooi! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
zodra de kooi ten einde is word amanda gedumpt als een oud stuk vuil,dit is geen echte liefde tussen deze twee,wel van haar kant ,maar niet van hem,zij heeft totaal niets in te brengen ,wie is hij om constant te zeggen laat mij uitpraten gebeurt dat niet is het hommeles,maar ja ze valt nu eenmaal op verkeerde mannen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
1 ding is zeker.. mocht amanda een dubbele agenda hebben, en besluit om brian er uit stemmen,, dan gaat amanda eerst uit de villa..
of hardlopend met brian in haar kielzog, of liggend ( brancard). dat risico zal ze nooit lopen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
seya vergeet dat maar met je huisje, boopje, beestje,ze weet niet eens wat het inhoud,amanda is niets anders gewend dan een losbandig leven |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
of de relatie gaat werken buiten de kooi .dat kan niemand voorspellen zelfs de diehards brian fans niet.wat we wel weten is dat amanda gek is op brian en brian op amanda en dat ze welkom is in de familie vanbrian.of het als setje is of niet.brianen amanda zullen altijd hele sterke en goede vrienden blijven.amanda is 20 die begint straks misschien wel een heel ander leven.ij heeft nu gezien dat het ook anders kan.En ik hoop dat ze de dingen die ze geerd hebben profijt van zullen hebben na de kooi.Brian is het laatste jaar aleen maar gegroeid en groeit nog steeds.Heeft gelukkig de controlle over zijn woedeuitbarstingen onder controlle.en dat terwijl het juist daar zo moeilijk is .kijk maar naar die andere die nu om het minste of geringste para word.Dus Brian ik gun je de overwinning voor alles wat je voor jezelf hebt overwonnen.Zon niet dan ga jij het straks gewoon maken.jij hoeft niet zonodig in the picture te staan na de kooi.jij kan ook gewoon jouw ding ding gaan doen.Jammer voor de andere dat ze jouw niet meer para zien worden of slaan toppie hoor.daarom blijven ze oude koeien van maanden geleden uit de sloot halen.Fouten heb je genoeg gemaakt maar ja daar leert men van. ik zou zeggen brian amanda en jaap zet alles op alles om eerst die kikker eruit te krijgen en dan op naar de grote finale jullie kunnen het |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
frans wat ken jij amanda goed heb jij haar dat losbandig leven geshonken liever brian en amanda met huubje weet je niet eens als je je moeder levend aantreft als hij gezopen heeft dat gelieg en bedrieg van huubje ooooooo wat een geweldige relatie dus niet als je zegt amanda is een prinsesen levne gewend ja in de kooi moets ze aan al die goedkope treop wennen niemand vind de stijl van amanda wat maar ze lopen in haar kleren en sieraden rond dus dat SMS AMANDA NAAR 3040 DE ENIGE ECHTE VROU IN DE KOOI EN BRIAN DE ENIGE MAN . |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
brian is zeker gegroeid in de kooi, maar een normaal gesprek kan tie nog steeds niet voeren, maar misschien kom dat nog. gister zij ie tegen amanda ook een paar keer, hou je smoel, hou je smoel. brian je gaat de goeie kant op. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
brian is idd gegroeid, toen hij in de kooi kwam, kon hij nog niet kickboxen, maar daar komt ons prinsesje vanzelf achter. oja brian gaat ook alleenstaande moedertjes helpen,, hij gaat ze een baan verstrekken, en hij word dan hun pooier. en ook de zwervertjes daar gaat hij wat aan doen. die kunnen mooi drugs voor hem verkopen, op de antillen. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
pauline wat ben jij vrede liecvend wahhhhhhhhhh met je ik hou van je ghezicht waaaaaaaaaah je bent gewoon jaloers geeft het nu maar toe weet je wat ik ga doen en ik roep ieder op DIE PAULIENE HIER WEG WIL REAGEER NIET MEER OP HAAR EN ANDERS GEOON WOEF WOEF OF IS HET BALF BLAF |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
helaas voor jou janeke zijn er ook hier fatsoenlijke mensen die wel normaal kunnen praten |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Boudewijn,kan je die onruststoker er niet afgooien hier.Ik heb het helemaal gehad met die pauline.Kijk we zeggen allemaal wel eens wat over een ander van DGK,maar zij gaat wel heel erg ver.En dat noemt zich inteligent,laat me niet lachen.Tis net een klein kind die haar zin niet krijgt. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
dat komt op nl moet ze zich anders voordoen hier denk ze mag ik eindelijk mezelf zijn blaf blaf woef woef |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ongelovelijk die rare reakties over Brian en Amanda, puur gebrainwashed, die mensen. Ik schreef in eerlijke bewoordingen, wat ik zou kunnen bedenken wat er ná de Kooi zich zou ontwikkelen tussen hen. Maar één ding staat voor mij zo vast als een huis. De twee geven heel veel om elkaar. Amanda adoreert Brian en Brian liet op koninginnedag toch ook duidelijk merken, hoeveel hij om Amanda geeft. Ik ben er van overtuigd, dat niet alleen de familie van Brian haar opneemt in de familie, maar zelfs dat Brian een fijne schoonfamilie zal leren kennen. Niets is wat het lijkt! Ook al is het nu beroerd voor Amanda, haar moeder heeft een keuze gemaakt en zeg nu zelf..Betere keuze had ze niet kunnen maken, als je ziet hoe het de andere moeders allemaal vergaat. Iedereen denkt het zo goed te weten en suggereert van alles, maar men wéét niets. Amanda en Brian zullen eeuwig dikke maatjes blijven en eigenlijk hoop ik van ganser harte, dat ze een stel mogen blijven! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 12:25 schreef grissom het volgende:Boudewijn,kan je die onruststoker er niet afgooien hier.Ik heb het helemaal gehad met die pauline.Kijk we zeggen allemaal wel eens wat over een ander van DGK,maar zij gaat wel heel erg ver.En dat noemt zich inteligent,laat me niet lachen.Tis net een klein kind die haar zin niet krijgt. iedereen weet dat ze veel fabeltjes verkoopt, je kan haar het beste gewoon negeren... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 12:05 schreef pauline@nowlive het volgende:brian is idd gegroeid, toen hij in de kooi kwam, kon hij nog niet kickboxen, maar daar komt ons prinsesje vanzelf achter. oja brian gaat ook alleenstaande moedertjes helpen,, hij gaat ze een baan verstrekken, en hij word dan hun pooier. en ook de zwervertjes daar gaat hij wat aan doen. die kunnen mooi drugs voor hem verkopen, op de antillen. Nou Paulientje weer weet je het beter he want jij KENT Brain toch ????? En wat zal Kikker doen dan weer coke of wat dan gebruiken ook tot dat hij weer in de schulden komt te zitten en datjij hem mag opvangen kan bieden als hij geen huis heeft vergeet niet he Paulientje alleen Postbank moet hij nu nog aflossen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Seya hoe naif kan iemand zijn. Figuren zoals Brian houden alleen maar van zichzelf en van niemand anders, ze doen alleen alsof. Hij is alleen maar bezig om het spel proberen te winnen. Dat is ok maar de manier waarop hij dit doet is heel erg onsympathiek, hetzelfde geldt voor de methode Huub die maakt wel TV maar slaat dikwijls veel te ver door. Claire doet niet veel en Amanda ook niet, alleen luistert ze naar de verkeerde persoon. Dus blijft alleen Jaap over die het verdient om te winnen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
janeke,dit zijn haar eigen woorden moeder liefde heeft zij nooit ge kend ,dus waar heb jij het over,niet met haar verjaardag, niet met haar jaardag noch geen telefoontje dus noem jij dat moeder liefde? wel de lusten niet de lasten, moeder heeft het te druk met cocaine te verhandelen,dus kubatz en balk zijn uit het zelfde hout gesneden,soort zoekt soort |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 10:05 schreef frans-06 het volgende:zodra de kooi ten einde is word amanda gedumpt als een oud stuk vuil,dit is geen echte liefde tussen deze twee,wel van haar kant ,maar niet van hem,zij heeft totaal niets in te brengen ,wie is hij om constant te zeggen laat mij uitpraten gebeurt dat niet is het hommeles,maar ja ze valt nu eenmaal op verkeerde mannen hahahahaha je bedoelt claire, o nou snap ik je reaktie, ben het met je eens, tussen claire en huub is het vette nep!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:11 schreef frans-06 het volgende:janeke,dit zijn haar eigen woorden moeder liefde heeft zij nooit ge kend ,dus waar heb jij het over,niet met haar verjaardag, niet met haar jaardag noch geen telefoontje dus noem jij dat moeder liefde? wel de lusten niet de lasten, moeder heeft het te druk met cocaine te verhandelen,dus kubatz en balk zijn uit het zelfde hout gesneden,soort zoekt soort zo dat weet jij goed wat de moeder van amanda doet? hoe weet je dat? Ervaring??????? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 10:21 schreef frans-06 het volgende:seya vergeet dat maar met je huisje, boopje, beestje,ze weet niet eens wat het inhoud,amanda is niets anders gewend dan een losbandig leven En hoelang heb jij verkering gehad met Amanda? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 18:57 schreef Jaapfan het volgende:Seya hoe naif kan iemand zijn. Figuren zoals Brian houden alleen maar van zichzelf en van niemand anders, ze doen alleen alsof. Hij is alleen maar bezig om het spel proberen te winnen. Dat is ok maar de manier waarop hij dit doet is heel erg onsympathiek, hetzelfde geldt voor de methode Huub die maakt wel TV maar slaat dikwijls veel te ver door. Claire doet niet veel en Amanda ook niet, alleen luistert ze naar de verkeerde persoon. Dus blijft alleen Jaap over die het verdient om te winnen. Helemaal mee eens, Jaap zit er voor de koekjes en Huub omdat hij alleen van Mannen en vrouwen houd, Claire voor de sier, en de anderen waren figuranten. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 12:05 schreef pauline@nowlive het volgende:brian is idd gegroeid, toen hij in de kooi kwam, kon hij nog niet kickboxen, maar daar komt ons prinsesje vanzelf achter. oja brian gaat ook alleenstaande moedertjes helpen,, hij gaat ze een baan verstrekken, en hij word dan hun pooier. en ook de zwervertjes daar gaat hij wat aan doen. die kunnen mooi drugs voor hem verkopen, op de antillen. Het is weer zo ver Pauline weet weer mensen te raken op persoonlijk vlak, wat een minachtende opmerking alleenstaande moedertjes, daar hoor ik ook bij en je maakt me steeds bozer met die gigantisch domme en uitdagende opmerkingen. Ik ga steeds meer snappen dat je fan bent van Huub. Jij doet ook uitspraken zonder na te denken. Ik ben steeds heel erg netjes tegen je gebleven, maar ik wordt steeds misselijker van je, met je denegerende opmerkingen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:19 schreef Kim het volgende:[..] Het is weer zo ver Pauline weet weer mensen te raken op persoonlijk vlak, wat een minachtende opmerking alleenstaande moedertjes, daar hoor ik ook bij en je maakt me steeds bozer met die gigantisch domme en uitdagende opmerkingen. Ik ga steeds meer snappen dat je fan bent van Huub. Jij doet ook uitspraken zonder na te denken. Ik ben steeds heel erg netjes tegen je gebleven, maar ik wordt steeds misselijker van je, met je denegerende opmerkingen. Kut vergeet 1 ding. namelijk dat er ook alleenstaande moeders zijn wiens partner is overleden. wat een misbaksel is dat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:11 schreef frans-06 het volgende:janeke,dit zijn haar eigen woorden moeder liefde heeft zij nooit ge kend ,dus waar heb jij het over,niet met haar verjaardag, niet met haar jaardag noch geen telefoontje dus noem jij dat moeder liefde? wel de lusten niet de lasten, moeder heeft het te druk met cocaine te verhandelen,dus kubatz en balk zijn uit het zelfde hout gesneden,soort zoekt soort Ten eerste is dat cocainegeklets laster, ten tweede maakt het feit dat Amanda geen moederliefde heeft gekend haar geen slecht mens hoor. Je zou medelijden met haar moeten hebben als het waar is. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 12:05 schreef pauline@nowlive het volgende:brian is idd gegroeid, toen hij in de kooi kwam, kon hij nog niet kickboxen, maar daar komt ons prinsesje vanzelf achter. oja brian gaat ook alleenstaande moedertjes helpen,, hij gaat ze een baan verstrekken, en hij word dan hun pooier. en ook de zwervertjes daar gaat hij wat aan doen. die kunnen mooi drugs voor hem verkopen, op de antillen. Wat heb jij een moeilijk en eenzijdig inzicht. flutje. Je moet wel een bijzonder kutleven hebben gehad met een callgirl mamma. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ter info; Amanda’s moeder was aanwezig bij de modeshow van Janice. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
pauline je bent een nare stookster met een dom inzicht en je uitspraken lijken nergens op maar let op je bent echt een kansloze streamer poster |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Even ter info: Brian heft niks met drugs te maken en ook nooit gehad!!! Grote vezinsels van NL en alle mensen die het willen geloven, daar in tegen Huub wel die gebruikt zelf en zelfs veel gedaan en ook behoorlijke drugs en Brian niet! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
natuurlijk gaat die brian alleenstaande moeders helpen ,kindertjes verwekken bij andere vrouwen, dat noemen ze in hun cultuur buiten vrouwen hahahaha,en cocaine laster nou ik dacht van niet ,het zijn gewoon onderwereld figuren meer niet |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Heel toevallig ken ik de persoon, die steeds geassocieerd wordt met Amanda. Ik wil hier melden, dat zij niets te maken heeft met Amanda of haar familie. De verhalen die in de omloop zijn gebracht, als zou Amanda's moeder iets met drugshandel te maken hebben, is volkomen uit de lucht gegrepen. Amanda heeft wel degelijk kontakt met haar familie, maar op een andere manier, omdat de familie niets met de media van doen wil hebben. Niet alleen de moeder van Amanda, maar ook andere familie/gezinsleden. Amanda lijdt daar ernstig onder, echter heeft zij zich er nu bij neergelegd, omdat ze toch op ander wijze kontakten onderhoudt. De manier waarop gespeculeerd is en wordt, is pure laster en smaad en zal ook niet onbesproken blijven als DGK beeindigd is. Waar men ook nog de euvele moed vandaan haalt, om ook nog de familie Kubatz van hetzelfde te beschuldigen, zal menig lasteraar nog weleens zuur komen te staan, vrees ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:41 schreef frans-06 het volgende:natuurlijk gaat die brian alleenstaande moeders helpen ,kindertjes verwekken bij andere vrouwen, dat noemen ze in hun cultuur buiten vrouwen hahahaha,en cocaine laster nou ik dacht van niet ,het zijn gewoon onderwereld figuren meer niet dus ik neem aan dat jij bekend bent in de onderwereld vandaar alle geweldige info |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:41 schreef frans-06 het volgende:natuurlijk gaat die brian alleenstaande moeders helpen ,kindertjes verwekken bij andere vrouwen, dat noemen ze in hun cultuur buiten vrouwen hahahaha,en cocaine laster nou ik dacht van niet ,het zijn gewoon onderwereld figuren meer niet Dit is pure laster en smaad, strafbaar dus. Zegt meer over jou dan over wie dan ook, walgelijk. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mrs.b heb jij mevrouw balk ontmoet in de gouden kooi? nee dus en de vraag waarom niet?zal ik ff duidelijk wezen bekende van politie en justitie,een vrouw met een smerig verleden en heden |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:41 schreef frans-06 het volgende:natuurlijk gaat die brian alleenstaande moeders helpen ,kindertjes verwekken bij andere vrouwen, dat noemen ze in hun cultuur buiten vrouwen hahahaha,en cocaine laster nou ik dacht van niet ,het zijn gewoon onderwereld figuren meer niet Je bent volkomen op de hoogte (not) In de Antiliaanse cultuur kent men geen 'buitenvrouwen' en Brian komt uit een gezin, waar de moeder keihard gewerkt heeft, om haar kinderen het beste te geven. Het is een gezin, waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:42 schreef seya het volgende:Heel toevallig ken ik de persoon, die steeds geassocieerd wordt met Amanda. Ik wil hier melden, dat zij niets te maken heeft met Amanda of haar familie. De verhalen die in de omloop zijn gebracht, als zou Amanda's moeder iets met drugshandel te maken hebben, is volkomen uit de lucht gegrepen. Amanda heeft wel degelijk kontakt met haar familie, maar op een andere manier, omdat de familie niets met de media van doen wil hebben. Niet alleen de moeder van Amanda, maar ook andere familie/gezinsleden. Amanda lijdt daar ernstig onder, echter heeft zij zich er nu bij neergelegd, omdat ze toch op ander wijze kontakten onderhoudt. De manier waarop gespeculeerd is en wordt, is pure laster en smaad en zal ook niet onbesproken blijven als DGK beeindigd is. Waar men ook nog de euvele moed vandaan haalt, om ook nog de familie Kubatz van hetzelfde te beschuldigen, zal menig lasteraar nog weleens zuur komen te staan, vrees ik. Seya, de mensen met al die SF verhalen hebben geen idee waar ze het over hebben. Het zijn verzinsels. Ik heb net geschreven dat Amanda’s moeder bij de modeshow van Janice was. Waar ik benieuwd naar ben is of ze bereid zijn de beschuldigingen face to face te herhalen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:46 schreef seya het volgende:[..] Je bent volkomen op de hoogte (not) In de Antiliaanse cultuur kent men geen 'buitenvrouwen' en Brian komt uit een gezin, waar de moeder keihard gewerkt heeft, om haar kinderen het beste te geven. Het is een gezin, waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen. juist seya, helemaal mee eens. Thx |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:45 schreef frans-06 het volgende:mrs.b heb jij mevrouw balk ontmoet in de gouden kooi? nee dus en de vraag waarom niet?zal ik ff duidelijk wezen bekende van politie en justitie,een vrouw met een smerig verleden en heden Je brabbelt zo, dat ik er niets van begrijp. Heb je soms een slokje op? Kun je dat aanvoeren, als je voor de Rechter moet verschijnen. Verminderd toerekingsvatbaar. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
trapper als jij denkt dat dit laster is ga naar google gijsje balk zegt meer dan genoeg,niet gehoord zeker dat amanda regelmatig stoned was met haar vriendinnen? klaag mij maar aan dan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:49 schreef frans-06 het volgende:trapper als jij denkt dat dit laster is ga naar google gijsje balk zegt meer dan genoeg,niet gehoord zeker dat amanda regelmatig stoned was met haar vriendinnen? klaag mij maar aan dan Stoned word je niet van cocaine, sukkel, maar van wiet. En dat mag gewoon in Nederland. En volgens mij is Balk een behoorlijk veel voorkomende naam. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
oke frans nu kun je zelf terug lezen dat je verhaal van geen kant deugt. Ik schreef op een stukje over brian dat het laster en smaad is, nu begin jij over amanda. Weet je trouwens wel wat je aanricht met die walgelijke leugens en zomaar beschuldigen van mensen die je nog niet eens kent. Smeerig en ronduit schandalig. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:49 schreef frans-06 het volgende:trapper als jij denkt dat dit laster is ga naar google gijsje balk zegt meer dan genoeg,niet gehoord zeker dat amanda regelmatig stoned was met haar vriendinnen? klaag mij maar aan dan Owww hahahahaha, weleens gehoord dat er meer hondjes Fikkie heten? Dat komt er nu van, als je zoveel googled en zoveel spookverhalen in de omloop brengt. En stoned wil niet zeggen, dat je in de drugshandel zit of voor justitie op de loop bent. Laat je toch nakijken... Ga lekker complottheorieën verzinnen op NL in Duistere zaken... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
haha, Fransje-06 heeft Balk op Google opgezocht. Moet je eens kijken wat er gebeurt als je 06 intikt! |
|
|
|