BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ga je me nu uit laten praten?"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
pluto
 pluto - zaterdag 03 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
brian heeft zeker aan de drugs gezeten in de kooi. toen brian en huub hun eerste optreden hadden, kwam huub van achter en liep naar de slaapkamer waar brian was, huub zij tegen brian, ik heb een fles cola met whiskey klaar staan en heb wat geregeld en met dat huub dat zij zat hij met zijn duim bij de neus en hiel de neus op, met andere woorden ik heb wat te snuiven geregeld.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:45 schreef frans-06 het volgende:
mrs.b heb jij mevrouw balk ontmoet in de gouden kooi? nee dus en de vraag waarom niet?zal ik ff duidelijk wezen bekende van politie en justitie,een vrouw met een smerig verleden en heden
Nee Frans, ik niet IN DGK.
Een ding is zeker, je hebt geen idee waar je het over hebt.
Iemand kan fanatiek zijn maar er zijn grenzen. Het zijn nogal wat beschuldigingen richting mensen die je niet kent.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:53 schreef pluto het volgende:
brian heeft zeker aan de drugs gezeten in de kooi. toen brian en huub hun eerste optreden hadden, kwam huub van achter en liep naar de slaapkamer waar brian was, huub zij tegen brian, ik heb een fles cola met whiskey klaar staan en heb wat geregeld en met dat huub dat zij zat hij met zijn duim bij de neus en hiel de neus op, met andere woorden ik heb wat te snuiven geregeld.
Zou best kunnen en dan? Is hij dus crimineel en een onderwereldfiguur en zijn familie ook en en en...
Maar dat buiten Jaap om, iedereen vet aan de drank verslaafd is, inclusief lieve Clairtje daar hebben we het maar niet over...alcohol is ook een hard-drug...Wat een criminelen toch in die Gouden Kooi!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 22:56   quote  deeplink  
seya ik heb niets op ,en ben bij mijn volle verstand,maar jij schijnbaar niet ,of kom jij uit een of ander gehucht? de anti lianen hebben wel terdege buiten vrouwen,ga je maar verdiepen in hun cultuur,dan weet je waar ik het over heb
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:56 schreef frans-06 het volgende:
seya ik heb niets op ,en ben bij mijn volle verstand,maar jij schijnbaar niet ,of kom jij uit een of ander gehucht? de anti lianen hebben wel terdege buiten vrouwen,ga je maar verdiepen in hun cultuur,dan weet je waar ik het over heb
Je bent duidelijk in de war. Suriname kende dat verschijnsel en soms nog wel, al is dat voor een groot deel verbetert. Laster maar door. Uberhaupt, wat heeft het met brian te maken? Als er ééntje buiten de gouden Kooi aan 'buitenvrouwen'gaat doen is dat zeker diegene, die op elke vrouw 'verliefd'wordt. Pologamie zou hem zeker wel het summum van genot lijken.
pluto
 pluto - zaterdag 03 mei 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:56 schreef seya het volgende:

[..]

Zou best kunnen en dan? Is hij dus crimineel en een onderwereldfiguur en zijn familie ook en en en...
Maar dat buiten Jaap om, iedereen vet aan de drank verslaafd is, inclusief lieve Clairtje daar hebben we het maar niet over...alcohol is ook een hard-drug...Wat een criminelen toch in die Gouden Kooi!
jaap is verslaafd aan eten haha maar we weten allemaal niet wat brian heeft gedaan en ook al was tie een crimineel als tie maar geen mensen vermoord heeft en over de moeder van amanda weten we ook niks, wel weten we van amanda zelf, dat als haar moeder in beeld kwam dan wist ze zeker dan er kamervragen kwamen en wat ze daar mee bedoel weet ik ook niet.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:02 schreef pluto het volgende:

[..]

jaap is verslaafd aan eten haha maar we weten allemaal niet wat brian heeft gedaan en ook al was tie een crimineel als tie maar geen mensen vermoord heeft en over de moeder van amanda weten we ook niks, wel weten we van amanda zelf, dat als haar moeder in beeld kwam dan wist ze zeker dan er kamervragen kwamen en wat ze daar mee bedoel weet ik ook niet.
En die opstelling moet iedereen hebben! We weten niets en laten we dan ook niet dingen gaan bedenken en googelen. Wat heeft het te maken met het spel?
Belaster mensen niet en idd, dat heeft Amande gezegd. Maar speculeren heeft geen zin.
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
Wat gebeurt er eigenlijk op de streams?
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:05 schreef draakje het volgende:
Ik ga ze aanzetten, ben net thuis eigenlijk, maar kon weereens niet op mijn vingers zitten...
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:06   quote  deeplink  
trapper o ja is dat zo, klaag mij maar aan,span maar een kort geding tegen mij aan, zullen we ff zien wat laster is ,ik wacht er op, ik zou zeggen wat let jou ga jou gang
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:06 schreef frans-06 het volgende:
trapper o ja is dat zo, klaag mij maar aan,span maar een kort geding tegen mij aan, zullen we ff zien wat laster is ,ik wacht er op, ik zou zeggen wat let jou ga jou gang
Overdrijf niet zo!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:05 schreef draakje het volgende:
snode plannen tegen Jaap. Maar wel leuke plannen.
En geloof het of niet, Brian, Amanda, Huub en Claire werken samen. De nieuwe plannen, met name uit Amanda d'r koker, weten Huub en Claire niet.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:06 schreef frans-06 het volgende:
Denk aan je hart man!
pluto
 pluto - zaterdag 03 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:04 schreef seya het volgende:

[..]

En die opstelling moet iedereen hebben! We weten niets en laten we dan ook niet dingen gaan bedenken en googelen. Wat heeft het te maken met het spel?
Belaster mensen niet en idd, dat heeft Amande gezegd. Maar speculeren heeft geen zin.
aan speculeren heb je zeker niks, maar had amanda beter die uitspraak niet kunnen doen, want er zijn mensen die dan meer willen weten.
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:08 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

snode plannen tegen Jaap. Maar wel leuke plannen.
En geloof het of niet, Brian, Amanda, Huub en Claire werken samen. De nieuwe plannen, met name uit Amanda d'r koker, weten Huub en Claire niet.
Wat zijn die nieuwe plannen dan? Ben wel lastig hè?
trapper
 trapper - zaterdag 03 mei 2008 - 23:09   quote  deeplink  
oke frans ik heb op google gekeken en je ziet alleen maar de geruchten van vol en fok, nou lekker betrouwbaar (not)
En daar komt bij als je wat verder leest dan kun je op haar hyves lezen (de vermeende moeder) dat de zus van huub haar ingelicht heeft over de geruchten die de ronde gaat. Bij de zus van huub staat een foto van haar en amanda, kun je zien dat het dus alleen bij de fans zit dat amanda zo slecht is.
Op de hyves van de vermeende moeder kun je dus lezen dat het werkelijk onzin is.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:07 schreef draakje het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo!
Het is makkelijk als je anoniem achter je pc zit. Dan is het grootspraak en overdrijven geblazen.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:11   quote  deeplink  
draakje als je a zegt moet je ook b zeggen,het zijn tevens ook haar eigen uitspraken, dus zit dan niet stom te lullen dat het niet zo is
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:14   quote  deeplink  
ja hoor mrs.b ik ben wel zo sportief om onder mijn eigen naam te schrijven, en aangezien jij zo intilligent bent ben ik zo te traseren en je weet waar ik woon dus dat is toch niet zo moeilijk of wel
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:09 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat zijn die nieuwe plannen dan? Ben wel lastig hè?
Bijvoorbeeld; computer saboteren, eten bestellen die Jaap niet lust, sauna saboteren, jeukpoeder in zijn bed.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:11 schreef frans-06 het volgende:
draakje als je a zegt moet je ook b zeggen,het zijn tevens ook haar eigen uitspraken, dus zit dan niet stom te lullen dat het niet zo is
Nou nog één keer (soms moet je mensen dingen 100 keer iets uitleggen)
Je zit pas stom te kletsen, als je laster de wereld inhelpt, terwijl je niets weet en alleen af gaat op woorden of losse opmerkingen en daar een verhaal omheen verzint.
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:11 schreef frans-06 het volgende:
Ik wil het hele alfabet wel opzeggen als je daarop kickt, maar misschien kun je je gedachten eerst even ordenen en dan pas een vraag stellen. Wat al eerder is gezegd, geldt nog steeds. Je kunt er alleen maar over speculeren, en ik kan nog een heleboel andere redenen bedenken waarom Amanda dat heeft gezegd.
trapper
 trapper - zaterdag 03 mei 2008 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:16 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik wil het hele alfabet wel opzeggen als je daarop kickt, maar misschien kun je je gedachten eerst even ordenen en dan pas een vraag stellen. Wat al eerder is gezegd, geldt nog steeds. Je kunt er alleen maar over speculeren, en ik kan nog een heleboel andere redenen bedenken waarom Amanda dat heeft gezegd.
draakje, laat ze maar, komt goed. Op de hyves van de vermeende moeder kunnen ze lezen dat de zus van huub haar al ingelicht heeft over de geruchten. De vraag van deze vrouw was gelijk of ze dit al in de kooi weten. Laat ze lekker door gaan met hun roddels, je weet wat ze zeggen:
al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel!
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:15 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld; computer saboteren, eten bestellen die Jaap niet lust, sauna saboteren, jeukpoeder in zijn bed.
Ik ga voor de jeukpoeder.
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:19 schreef trapper het volgende:

[..]

draakje, laat ze maar, komt goed. Op de hyves van de vermeende moeder kunnen ze lezen dat de zus van huub haar al ingelicht heeft over de geruchten. De vraag van deze vrouw was gelijk of ze dit al in de kooi weten. Laat ze lekker door gaan met hun roddels, je weet wat ze zeggen:
al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel!
Je hebt gelijk.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 23:21   quote  deeplink  
hahaha, Amanda en haar make=up hihihi, go go go roept Brian!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:14 schreef frans-06 het volgende:
ja hoor mrs.b ik ben wel zo sportief om onder mijn eigen naam te schrijven, en aangezien jij zo intilligent bent ben ik zo te traseren en je weet waar ik woon dus dat is toch niet zo moeilijk of wel
Ik heb absoluut geen behoefte aan om te weten wie jij bent of waar je woont.
Dit heb je vaker gedaan, mensen uitnodigen om bij je langs te komen. Toen heb ik je geschreven dat het niet slim is om te doen zeker niet als je een gezin hebt. Er zou een gek tussen zitten die jou echt wil pakken dan heb je echt een probleem en je zadelt je gezin op met een probleem. Maar goed, jou keus.

Hou het sportief, discussier over DGK.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:24   quote  deeplink  
o ja trapper is dat zo ik dacht het niet,het zijn gewoon ordinaire onderwereld figuren daar is alles mee gezegd
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:26   quote  deeplink  
wacht het maar af na de kooi worden de beerputten open getrokken wat zal het stinken,de bladen doen dan zeer goede zaken
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:26 schreef frans-06 het volgende:
wacht het maar af na de kooi worden de beerputten open getrokken wat zal het stinken,de bladen doen dan zeer goede zaken
Dat denk ik ook.
pluto
 pluto - zaterdag 03 mei 2008 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:24 schreef frans-06 het volgende:
o ja trapper is dat zo ik dacht het niet,het zijn gewoon ordinaire onderwereld figuren daar is alles mee gezegd
kijk maar ff op youtube http://youtube.com/watch?v=yRFmjN2fTig misschien heb je nog wel gelijk ook
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:28   quote  deeplink  
mrs .b ik zit te schudden op mijn stoel hou het daar maar op,en laat die gek maar komen
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:32   quote  deeplink  
pluto zeg maar dat ik ongelijk heb,haar eigen vader is uit het raam gegooid, en haar stief vader is dood geschoten, dus kom maar met jullie commentaar
blog
 blog - zaterdag 03 mei 2008 - 23:35   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van Huub en ook niet van Brian, ik heb voor veel eigenschappen van Brian wel respect. Brian houdt van sporten, Brian heeft zijn school afgemaakt en al op jonge leeftijd was hij aan het werk. Brian heeft dus echt zijn goede kant.

De reden waarom ik geen fan van Brian zou kunnen zijn, zijn de mensen die hij om zich heen verzamelt. Natasia - elk commentaar overbodig- en dan nu Amanda.
Iedereen, met maar een beetje mensenkennis weet natuurlijk dat een doorzetter als Brian, - die maar één doel heeft in de Gouden Kooi en dat is winnen- Amanda gebruikt voor invulling van de Gouden Kooi en zijn kans op de winst. Brian is vanaf de komst van Amanda volledig afhankelijk geweest van Amanda voor zijn plek in het huis. Amanda is er letterlijk en figuurlijk door de produktie ingezet voor de behoefte van Brian. Dit is gezegd op stream, door Amanda.

Niemand kan toch ook serieus beweren dat een jongen als Brian, wat ziet in het oerdomme, luie, gemakzuchtige, lelijke smurf als Amanda.

Brian heeft heel vaak vertelt - nogmaals voor de goede verstaander - dat een liefde in de Gouden Kooi noodzakeljk is geweest voor een verblijf van anderhalf jaar, anders had het gewoon niet gekund.

Het is jammer dat een jongen als Brian nu toch een bepaalde hoek in wordt gedreven.

Ik vind dat niemand Amanda erop aan kan kijken, wat haar familie en in het bijzonder haar moeder doet voor geld. Daar kan je Amanda niet voor aankijken en dat zal ik dan ook niet doen. Net als vele vind ik de zoektocht naar de moeder van Amanda een kwalijke zaak, maar dat neemt niet weg dat Amanda in ieder geval uit een bepaald mileu komt, en dat kun je ook wel aan haar merken.

Ik vind dat Amanda, Brian daar ook geen goed mee doet. Met een Natasia en een Amanda is hij toch een bepaalde richting op geduwd, van wazige verledens en geldstromen en ik denk dat dat niet terecht is voor een jongen als Brian.

Amanda heeft nog nooit wat in haar leven gepresteerd en ze probeert nu op de prestaties van andere mee te liften. Net als ze bij haar zogenaamde vriendin Nena deed, bij haar ex vrienden - waar ze er niks op tegen had om lekker te leven van drugsgeld - en nu weer door zogenaamd gegroeid te zijn in de Gouden Kooi. Het kind heeft echt niks geleerd. Waar zou ze nou haar geld mee verdienen als ze straks uit de Gouden Kooi komt. Zou Amanda hard werken voor haar geld, en daarmee belasting betalen. Het kind is zo lui als wat, voert niks uit, kan niks.

Maar het geeft niet, het is nog een kind en daarom hoop ik dat Amanda nog een jaar naar een opvoedingsgesticht kan gaan.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:28 schreef frans-06 het volgende:
mrs .b ik zit te schudden op mijn stoel hou het daar maar op,en laat die gek maar komen
Jouw keus Frans.
trapper
 trapper - zaterdag 03 mei 2008 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:26 schreef frans-06 het volgende:
over huub ja, en leuk zo'n filmpje op youtube maar dat gaat er bij mij ook niet in. Natasia doet de bedreiging maar ja voor het gemak wordt amanda daar van beschuldigt, bullshit. Geloof wat je wilt, gelukkig is de achterban (van huub) al bezig om het gerucht de wereld uit te halen. Neem een voorbeeld aan hun.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:40   quote  deeplink  
ik reageer op het schrijven hier boven het gaat mij om het volgende ,dan moet amanda niet afgeven op andere bewoners, en eens in haar eigen stront roeren, dan heeft zij meer dan genoeg
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:41   quote  deeplink  
Frans dat doen ze allemaal. HET IS EEN SPEL.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:42   quote  deeplink  
mrs.b ik zou wel kennis met jou willen maken mijn adres is bekend dus wat let je
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:42 schreef frans-06 het volgende:
mrs.b ik zou wel kennis met jou willen maken mijn adres is bekend dus wat let je
Nou, daar ben je mooi klaar mee, Mrs. B!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:43   quote  deeplink  
Whaaaaa, dream on Frans.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:42 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou, daar ben je mooi klaar mee, Mrs. B!
zie je het voor je ? whaaaaa
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:45 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

zie je het voor je ? whaaaaa
Nee, maar dat komt natuurlijk omdat we hier allemaal onder een nickname zitten. Misschien is frans-06 Pauline wel, dat zou pas erg zijn.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:47   quote  deeplink  
draakje bij deze ben jij ook uitgenodigd,kom je gezellig samen hoe meer zielen hoe meer vreugde
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:47 schreef frans-06 het volgende:
draakje bij deze ben jij ook uitgenodigd,kom je gezellig samen hoe meer zielen hoe meer vreugde
Nee Frans, laat ik dat maar niet doen. Wie weet kom ik ook wel uit een crimineel milieu.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:47 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt natuurlijk omdat we hier allemaal onder een nickname zitten. Misschien is frans-06 Pauline wel, dat zou pas erg zijn.
Ik heb ergens in een kast nog een dwangbuis liggen, zal wel nodig zijn.
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:51 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Ik heb ergens in een kast nog een dwangbuis liggen, zal wel nodig zijn.
Hou jij van kinky spelletjes, Mrs. B?
frans-06
 frans-06 - zaterdag 03 mei 2008 - 23:52   quote  deeplink  
nou draakje ik word hier ook afgeschilderd als een crimineel bij ons komen ze nl met 300 man me-ers,dus crimineler kan jij niet wezen,die geer en goor zijn bij ons geweest dus dan weet jij waar ik zit
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:47 schreef frans-06 het volgende:
Neeee Frans, geen trio. Solliciteren doe je elders.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 03 mei 2008 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:52 schreef draakje het volgende:

[..]

Hou jij van kinky spelletjes, Mrs. B?
Sssssst, mag Frans niet weten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ga je me nu uit laten praten?"

0.0072841