|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 23:52 schreef frans-06 het volgende:nou draakje ik word hier ook afgeschilderd als een crimineel bij ons komen ze nl met 300 man me-ers,dus crimineler kan jij niet wezen,die geer en goor zijn bij ons geweest dus dan weet jij waar ik zit Aha ik weet het, Frans is circus artiest. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Frans, nogmaals er zijn grenzen. Ik doe niet mee aan ordinair gedoe. Als je niet fatsoenlijk naar mij toe kan reageren doe het dan niet. Ik waardeer het absoluut niet en je zet jezelf enorm voor schut. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 00:08 schreef frans-06 het volgende:mrs.b ik dacht ik geef jou een hint ,word niet gewaardeerd helaas hahahaha wat is de kast weer hoog vanavond Niet iedereen is er van gediend om vunzig aangesproken te worden. Misschien moet je eens op je manieren letten en je mond houden over andere mensen. Je kent het gezegde toch wel? Haal eerst de balk uit je eigen oog en dan de splinter bij een ander.. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mrs.b had jij het niet over een trio ik dacht van wel maar einde discussie met jou ,ik ga lekker naar bed welterusten slaap lekker en morgen gezond weer op |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
draakje je mag het alfabet opzeggen, maar dan wel op de manier waarop amanda het opzegt |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 00:29 schreef frans-06 het volgende:mrs.b had jij het niet over een trio ik dacht van wel maar einde discussie met jou ,ik ga lekker naar bed welterusten slaap lekker en morgen gezond weer op Je bent simpelweg dirty minded. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote: Ik zie het niet als bedreiging maar een waarschuwing die Natasia uit door het gedrag en uitlatingen die Huub zelf doet! Er lopen zo veel gekken in Nederland die hier toe in staat zijn, en dat zegt Amanda ook eigelijk over haar vader en stiefvader. Als jij denkt dat je hier in Nederland alles kan zeggen en er geen gek zal zijn die een bommetje onder je auto kan plaatsen dan ben je echt dom, of die je gewoon even op straat door je lijf schiet dan ben je dom, kijk naar Theo van Gogh.
Ik zeg niet dat dit zal gebeuren, maar er zijn gekken genoeg die er voor in staat zijn om het te doen en door het verleden en nog waar Natasia waarschijnlijk in zit kan ze dat ook beamen en weet zij als de beste hoe die gekken zijn, zo kan je het ook bekijken, denk daar maar eens over na?! mar dat zegt nog niet dat Natasia hier wat mee gaat doen. En Amanda weet ik wel zeker van niet want zij zit niet in de criminele sfeer en als haar familie dat wel zou zijn kan je Amanda niet aanrekenen, en Brian al helemaal niet. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
iedereen heeft een verleden,en iedereeen heeft dingen gedaan die niet correct waren,en ga nou niet zeggen ik niet,wij allemaal..Maar omdat amanda in de kooi zit en de ene helft zo denkt en de andere helft weer anders,tja ik zeg maar zo niemand is een schijnheilig boontje,en kijk idd eerst eens bij jezelf! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik kan het hier wel met je eens zijn milou. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ilse dat zou ik maar eens doen, om naar jou zelf te kijken heb je meer dan genoeg aan ,ik ben het met jou eens deze keer |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hahaha draakje je kunt het zo mooi schrijven,ga jij maar googlen leuk bedacht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 10:26 schreef frans-06 het volgende:hahaha draakje je kunt het zo mooi schrijven,ga jij maar googlen leuk bedacht Je moet ff quoten, Frans. Anders weet ik niet waar je het over hebt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
draakje slecht geheugen misschien? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, ik heb een verdraaid goed geheugen. Maar ik onthoud natuurlijk niet alles van die geflipte NowLivers. Bovendien zit die quote-knop er niet voor niets. |
|
|
|