|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Je ziet er niet uit"
Huub en Claire zijn terug van hun rondje door de tuin. "Ik loop al de hele dag ongeschoren rond!", klaagt Huub, die eraan toevoegt zich snel te moeten scheren. "Inderdaad, je ziet er niet uit", roept Claire hem na; hetgeen haar uiteraard op een woeste blik komt te staan. "Nee, je kan het best hebben, hoor", zegt ze daarom snel. Om het goed te maken besluit het tweetal maar een potje te gaan schaken...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
is een vies mannejte, dag dat ze gingen trouwen, had hij niet eens gedouched, alleen deodorant gespoten, en klaar is die bah bah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 20:35 schreef Dragon het volgende:is een vies mannejte, dag dat ze gingen trouwen, had hij niet eens gedouched, alleen deodorant gespoten, en klaar is die bah bah Amanda moest in het begin door Natasia onder de douche gezet worden. dus ook niet 1 van de friste |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
even een ander vraagje, heeft Huub eigenlijk wel gedoucht na trainen en tussen tijd naar de zonnebank. Want dat heb ik even gemist. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
weet ik niet, denk het niet. hahaha misschien weet Xanne het wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
waarom worden alle berichten steeds weggehaald |
|
|
|