|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap wordt gemist!
Claire en Huub hebben hun schaakspel gestaakt en zitten nu in het kantoor wat oude filmpjes te kijken op de computer. Ricardo is bezig met de afwas als een ware interne butler. Straks mogen de Miljonairs Jensen! kijken met het optreden van Huub, Claire en als verrassing ook Jaap. Amanda en Brian hebben nog steeds geen kampvuur geregeld dus zijn ze maar weer naar binnen gegaan. Iedereen lijkt zich een beetje te vervelen. Misschien ligt dit aan de afwezigheid van terror-Jaap?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Boudewijn even of topic, kan jij nog filmpjes plaatsen van de post van Amanda en Brian. Er zijn er weer vele die er op wachten. hihihihi Ik heb het zelf gezien, maar er is naar mij toe veel vraag naar. xxx Kim |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 22:16 schreef Kim het volgende:Boudewijn even of topic, kan jij nog filmpjes plaatsen van de post van Amanda en Brian. Er zijn er weer vele die er op wachten. hihihihi Ik heb het zelf gezien, maar er is naar mij toe veel vraag naar. xxx Kim hoelaat was dat ongeveer? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
dat was ongeveer 17.00 17.15. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
nee iets eerder 16.45 boudewijn hoor ik net hihihihi |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
heb ze, filmpjes komen over een uurtje tot anderhalf uur ofzo
het beste kun je elke dag na de post even een nieuw topic maken met ongeveer het tijdstip en welke streams het waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
top dat ga ik zeker doen. thanks xxx |
|
|
|