|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tijd voor Jensen!
Eindelijk is het tijd voor de Miljonairs om Jensen! te kijken. Iedereen verzamelt zich op de bank en al snel zitten Huub en Claire te kijken naar beelden van hun eigen trouwerij. Zwijmelend kijkt het stel toe. Amanda krijgt wat beelden van haar paaldansles te zien inclusief het moment waarop de paal losvliegt als Sabrina een draai wil maken. De Amsterdamse slaakt een gil als ze de flater terugziet. Zal presentator Jensen het getrouwde stel een beetje besparen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Jensen mag Huub niet zo...en Huub vindt het niet leuk dat hij voor schut gezet wordt ghehehe |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:11 schreef Anne het volgende:Jensen mag Huub niet zo...en Huub vindt het niet leuk dat hij voor schut gezet wordt ghehehe Hij zweette peentjes voor Natasia, en nu hij weet dat juist Natasia de enigste is die hem niet de botjes wil breken. er zijn genoeg Nederlanders die wel meer als je botjes willen breken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Prachtig zoals Natasia langs hem heen keek. En langs zijn maatpak van 4000 euro. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
het wordt weer knokken, let maar op !! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:36 schreef draakje het volgende:Prachtig zoals Natasia langs hem heen keek. En langs zijn maatpak van 4000 euro. zijn aangepaste confectie pakje van C&A bedoeld hij |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hij durft niet meer MRS B |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
volgens mij Zeeman of bij de Wibra hahahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: is ook zo, C & A iets te duur Voor Huub |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maar dat zei Huub toch, dat hij een maatpak van 4000 euro droeg? Zo zielig als je met dat soort opmerkingen moet scoren. Dat lukte dan ook niet. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jongens, dit hele discussie gaat echt helemaal nergens over. Als Claire nou werk van zou maken, allee maar dus niet. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik geloof wel dat het een duur pak is. Maar ja; al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Je ziet die radartjes van haar draaien maar helaas komt niets uit dat strotje |
|
|
|
|
devil
|
|
|
clair is weer duidelijk nadrukkelijk aanwezig |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Mrs B. zijn eigen pakjes maker vertelde dat dit pakken zijn die al bestaan maar vermaakt worden voor de maat van Huub, dat zijn maat gewoon niet te vinden is. on stream, zelfs zijn trouwpak! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:46 schreef Mrs.B het volgende:Jongens, dit hele discussie gaat echt helemaal nergens over. Als Claire nou werk van zou maken, allee maar dus niet. Ze is dom, dat wist je toch al. Vanaf het begin niks uitgevreten, zal ook nooit wat uitvreten. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
en huub is weer de inteligentste bewoner en de rest is dom |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
inteligentste verhaal omdraaien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maar vonden jullie het nou een overtuigend optreden? Ik was er net van overtuigd dat er toch wel wat tussen die twee was, maar nu geloof ik daar weer niets meer van. Huub zat alleen maar te egotrippen. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
huub zou weer een concentratie kamp willen bouwen de 2e al ,zo lekker mannetje en clair lijkt me toch de domste |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik heb het vermoeden dat Amanda een gevoelige snaar heeft geraakt bij Huub. Auch, die body van Brian, wie valt er niet voor. whaaaaaaa |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:50 schreef Mrs.B het volgende:Ik heb het vermoeden dat Amanda een gevoelige snaar heeft geraakt bij Huub. Auch, die body van Brian, wie valt er niet voor. whaaaaaaa Zei ze dat tegen Huub? Lachuh! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:48 schreef Dragon het volgende:[..] Ze is dom, dat wist je toch al. Vanaf het begin niks uitgevreten, zal ook nooit wat uitvreten. Maar opvreten doet ze wel het beste |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
@ Draakje; ja ja, ze heeft Huub met zijn eigen uitspraak geconfronteerd. Huub staat nu mooi voor jan met een orte achternaam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Volgens mij is Amanda teut. oh,oh |
|
|
|
|
devil
|
|
|
huub en laire waren helemaal tevreden over hun optreden bij jensen ik had in diezelfde situatie onder of achter de bank gekropen van narigheid bij die beelden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:53 schreef Mrs.B het volgende:@ Draakje; ja ja, ze heeft Huub met zijn eigen uitspraak geconfronteerd. Huub staat nu mooi voor jan met een orte achternaam. Wat had Huub dan over Brians lichaam gezegd? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 23:59 schreef devil het volgende:huub en laire waren helemaal tevreden over hun optreden bij jensen ik had in diezelfde situatie onder of achter de bank gekropen van narigheid bij die beelden Ja, ik vond het ook nogal genant. Claire die alleen maar dom zit te lachen en Huubje die zich gedraagt als een verwend kind op het verjaardagsfeestje van iemand anders. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote: wanneer niet. altijd is kootjakje ziek, maar als de klok 16.00 tik dan krijg ze ineens pit |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:01 schreef pluto het volgende:[..] wanneer niet. altijd is kootjakje ziek, maar als de klok 16.00 tik dan krijg ze ineens pit Nou ja, Amanda mag tenminste nog drinken. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Komt op neer dat Huub ooit Amanda en Nadia vertelt heeft dat Brian een hunk is en voor hij in DGK kwam wel eens naar Brian zijn body keek en “ik en ik” speelde.
Huub heeft vast en zeker spijt als haren op z’n kop dat hij dit ooit gezegd heeft. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ik snap niet dat er niets uit claire komt ....is ze niet gewoon zwakbegaafd..moet iemand haar een doekje geven om dr mond te vegen ...want ze zat als een puppie te kijken naar huub bij jensen |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat een betweter en show off is huub ....exacte woorden van jaap |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote: daar heb je gelijk in, maar zij had ook allang een drankverbod moeten hebben, maar die krijg ze wel van brian hahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:07 schreef pluto het volgende:[..] daar heb je gelijk in, maar zij had ook allang een drankverbod moeten hebben, maar die krijg ze wel van brian hahahaha Zwaktebod, Pluto! |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:06 schreef tg3 het volgende:ik snap niet dat er niets uit claire komt ....is ze niet gewoon zwakbegaafd..moet iemand haar een doekje geven om dr mond te vegen ...want ze zat als een puppie te kijken naar huub bij jensen ze heeft niet zo`n verrot karakter als de rest van de bewooners en ja daar hoor huub ook bij. maar zou ze dat ook nog hebben als ze er een jaar in zit????? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:00 schreef draakje het volgende:[..] Ja, ik vond het ook nogal genant. Claire die alleen maar dom zit te lachen en Huubje die zich gedraagt als een verwend kind op het verjaardagsfeestje van iemand anders. deze mening deel ik volledig, Huub deed veel te overdreven waardoor het irritant werd. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote: Ik vind Jaap erg sterk in hoe hij vind dat Huub zich in de show opstelde, precies zoals ik het gezien heb en ook voelde hoe de kijker dan denkt en er naar kijkt, hoe Huub doet bij Jensen en wat het publiek en kijker dan gaat denken. En Jaap is zeker gedoseerder aanwezig, en dat vind nu prettiger van Jaap en zelf ziet hij dat nu ook, en dat vind ik goed, want dan groeit Jaap in zijn optredens en dat zal hem alleen maar beter maken straks buiten :) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nou ik weet niet hoe vaak je op je bek moet gaan en hoeveel advies moet je krijgen om door te hebben dat je voor jezelf moet opkomen ...geen enkele vrouwelijke miljonair is zo onderdanig geweest als claire ... ze is gewoon geen dgk materiaal |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 00:12 schreef Boudewijn het volgende:[..] deze mening deel ik volledig, Huub deed veel te overdreven waardoor het irritant werd. Het was genieten, hé? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja, hoe zet je jezelf nog verder voor lul! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hij had nu namelijk een kans want een platform om te laten zien dat hij eigenlijk best een aardige jongen is. Maar vervolgens verkloot hij dat dan weer zo volkomen dat ik erover denk om mezelf als spindoctor aan te bieden. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Huub ziet wel wat ze gaan doen NA de Kooi. lekker opbeurend toch Claire???? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote: inderdaad heb met mijn mond open zitten kijken ,wat kwam daar voor rotzooi uit zeg bij huub en die denkt dat de niet streamers op zoiets gaan stemmen hahhaahaa met zijn mijn huis jongen je hebt helemaal nog niets en ik hoop dat je ook helemaal niets krijgt..oja wel je hebt een schaap ..respect voor natas |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
als je respect hebt voor iemand, die geweld niet schuwt, bedreigt, liegt, waarom heb je dan respect voor natasia?? Ik weet het al djen,, je bent in het geheim een huub Fan, maar je bent bang voor de reactie's hier, zodat je denkt dat je bij een clubje zit.., zal voortaan rekening met je houden, en ben blij met een medestander hier |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 10:05 schreef pauline@nowlive het volgende:als je respect hebt voor iemand, die geweld niet schuwt, bedreigt, liegt, waarom heb je dan respect voor natasia?? Ik weet het al djen,, je bent in het geheim een huub Fan, maar je bent bang voor de reactie's hier, zodat je denkt dat je bij een clubje zit.., zal voortaan rekening met je houden, en ben blij met een medestander hier woef woef woef natasia is als een diva bij jensen wegegaan integestellingtot de fabels van huubje wat we al wisten zo geod kennen we huubje de kabouter om te wten dat hij zat te liegen met die KOE van een claire naast zich maar paulikne blaf ,blaf tegen je baasje |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 10:05 schreef pauline@nowlive het volgende:als je respect hebt voor iemand, die geweld niet schuwt, bedreigt, liegt, waarom heb je dan respect voor natasia?? Ik weet het al djen,, je bent in het geheim een huub Fan, maar je bent bang voor de reactie's hier, zodat je denkt dat je bij een clubje zit.., zal voortaan rekening met je houden, en ben blij met een medestander hier respect voor Natasia hebben we denk ik heel lang geleden al verloren... |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Wat een triest geval die natasia, geen woorden meer aan vuil maken en negeren die handel. Het uitnodigen van dat mens was een grote fout van jensen. ik heb medelijden met iedereen die het gedrag goedkeurd van haar. |
|
|
|