|
|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Miljonairs bij Jensen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Inderdaad, die Huub rampetampt er op los, ongeacht waar die 'm in heeft zitten. En dan durft hij nog te zeggen dat goede sex uit aandacht voor de vrouw bestaat. Hehe, klaarkom-gericht kikkertje(waardoor het 'm niet lukt). |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 01:35 schreef stevi0 het volgende:Inderdaad, die Huub rampetampt er op los, ongeacht waar die 'm in heeft zitten. En dan durft hij nog te zeggen dat goede sex uit aandacht voor de vrouw bestaat. Hehe, klaarkom-gericht kikkertje(waardoor het 'm niet lukt). Vertel! Dat heb ik dan blijkbaar gemist. Lukt het hem niet? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Uiteindelijk wel, maar Claire was al in slaap gevallen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote: Nee, maar heb gezien dat Huub er bij Claire erg lang over doet. Zie filmpjes youtube bijv. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 01:42 schreef stevi0 het volgende:[..] Nee, maar heb gezien dat Huub er bij Claire erg lang over doet. Zie filmpjes youtube bijv. ja, zijn paaltje vult geen gaatje.... hahahah |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Echt pompen om het pompen i.p.v. liefdevolle sex. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
ik vond het een hele mooie uitspraak van Jaap : Huub vergeet dat het Jenssen zijn show is... NIET de zijne !!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Zou het nu zo zijn dat huub verplicht is om een discussie te voeren met amanda en brian? Want ik weet zeker dat huub in zijn normale leven nooit met hun in debat zou gaan. Er valt niet met brian en amanda te praten, ze tetteren maar door, gaan van de hak op de tak, geven op geen enkele vraag antwoord, stellen huub een vraag maar laten hem die niet geven, ze begrijpen veel dingen gewoon niet. De grofste uitspraak bij jensen was er 1 van jaap.. over de borsten van natasia. maar dat soort opmerkingen gaan er bij amanda en brian niet in. quote jaap: zonde dat er zulke tieten aan zo'n vrouw zitten!!! Jensen zijn woorden waren ook dat natasia idd het spel niet begrijpt, en daar horen haar medespelers van toen bij! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 07:38 schreef pauline@nowlive het volgende:Zou het nu zo zijn dat huub verplicht is om een discussie te voeren met amanda en brian? Want ik weet zeker dat huub in zijn normale leven nooit met hun in debat zou gaan. Er valt niet met brian en amanda te praten, ze tetteren maar door, gaan van de hak op de tak, geven op geen enkele vraag antwoord, stellen huub een vraag maar laten hem die niet geven, ze begrijpen veel dingen gewoon niet. De grofste uitspraak bij jensen was er 1 van jaap.. over de borsten van natasia. maar dat soort opmerkingen gaan er bij amanda en brian niet in. quote jaap: zonde dat er zulke tieten aan zo'n vrouw zitten!!! Jensen zijn woorden waren ook dat natasia idd het spel niet begrijpt, en daar horen haar medespelers van toen bij! Jij kan het weten, je zit in de tweede en de elfde kamer. en kamer 100. en je hebt Bij Huub in de klas gezeten en met jou voerde hij ellenlange discussies toch?>>>>>>>>>>>>>>>>> Dit veulen voert zelfs discussies met Tanner en Fries, je hebt echt geen idee wie Huub is he? Dombo! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 08:45 schreef Joseba het volgende:[..] Jij kan het weten, je zit in de tweede en de elfde kamer. en kamer 100. en je hebt Bij Huub in de klas gezeten en met jou voerde hij ellenlange discussies toch?>>>>>>>>>>>>>>>>> Dit veulen voert zelfs discussies met Tanner en Fries, je hebt echt geen idee wie Huub is he? Dombo! Joseba, reageer toch niet op die pauline, het is een van de 'grote' mensen van now-live (denkt ze) en komt alleen hier de boel verzieken. Het is een zeer betweterig, naar mens. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
pauline is een heel lieve vrouw alleen ze moet wat doen aan die stemmen in haar hoofd |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dank jullie voor jullie enorme spontane en liefdevolle reactie's. Het is alleen jammer dat men hier niet tegen mij is opgewassen in een volwaardige discussie. Ik snap dat we niet allemaal gelijk kunnen zijn, maar probeer eens te reageren op waardevolle informatie, waar jullie allemaal wat aan hebben: oftewel: het kunnen herkennen van van gedrag waar eventueel je kinderen het slachtoffer van kunnen worden.. Heb hier onderwerpen gelezen over hoe sociaal brian wel niet is ( alleenstaande moeders,,,,zwerverhulp,,,huub demoniseren over uitspraken,( waar brian zichzelf ook schuldig aan heeft gemaakt))..ja hoor,, het komt allemaal uit brian zelf..2 dagen voordat mike de kooi binnenkwam kwam "plotseling" brian met het plan een zwerver uit te nodigen. Hij had dat ALTIJD al willen doen!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha niet tegen jou is opgewassen??of denken we gewoon,ach die is niet wijzer??ga maar van het tweede uit,wat heeft het voor zin om een discussie met iemand aan te gaan,die niet eens 1 zin de waarheid spreekt! dus ook ik ga niet meer op jou reageren,succes met je vele verzinsels!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 11:16 schreef ilse het volgende:hahahaha niet tegen jou is opgewassen??of denken we gewoon,ach die is niet wijzer??ga maar van het tweede uit,wat heeft het voor zin om een discussie met iemand aan te gaan,die niet eens 1 zin de waarheid spreekt! dus ook ik ga niet meer op jou reageren,succes met je vele verzinsels! heel goed Ilse, niet op reageren, ze denkt dat ze zo goed is en dat blijkt wel want ze is fan van Huub, dan moet je over heel veel eigendunk beschikken. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha precies tino;-)we waren er al achter dat ze uhm net zo min spoorde,maar wie mag van jou winnen?van mij mag jaap of amanda wel winnen,amanda meer omdat ik het gun ze is nog zo jong en kan het goed gebruiken,en jaap omdat hij het meeste tv heeft gemaakt;-) |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 09:55 schreef pauline@nowlive het volgende:dank jullie voor jullie enorme spontane en liefdevolle reactie's. Het is alleen jammer dat men hier niet tegen mij is opgewassen in een volwaardige discussie. Ik snap dat we niet allemaal gelijk kunnen zijn, maar probeer eens te reageren op waardevolle informatie, waar jullie allemaal wat aan hebben: oftewel: het kunnen herkennen van van gedrag waar eventueel je kinderen het slachtoffer van kunnen worden.. Heb hier onderwerpen gelezen over hoe sociaal brian wel niet is ( alleenstaande moeders,,,,zwerverhulp,,,huub demoniseren over uitspraken,( waar brian zichzelf ook schuldig aan heeft gemaakt))..ja hoor,, het komt allemaal uit brian zelf..2 dagen voordat mike de kooi binnenkwam kwam "plotseling" brian met het plan een zwerver uit te nodigen. Hij had dat ALTIJD al willen doen!! JIJ MOET NET ALS HUUBJEE IN EEN VOLWAARDIG NEPPE POLITIEKE PARTIJ IN FRIESLAND ZOALS HUUBJE deze mensen zijn geen mensen met gevoel maar met vocabulaire die tot waanzin lijdt ga maar nieuwelingen brainwassen want je praat alleen maar diaree |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 09:55 schreef pauline@nowlive het volgende:dank jullie voor jullie enorme spontane en liefdevolle reactie's. Het is alleen jammer dat men hier niet tegen mij is opgewassen in een volwaardige discussie. Ik snap dat we niet allemaal gelijk kunnen zijn, maar probeer eens te reageren op waardevolle informatie, waar jullie allemaal wat aan hebben: oftewel: het kunnen herkennen van van gedrag waar eventueel je kinderen het slachtoffer van kunnen worden.. Heb hier onderwerpen gelezen over hoe sociaal brian wel niet is ( alleenstaande moeders,,,,zwerverhulp,,,huub demoniseren over uitspraken,( waar brian zichzelf ook schuldig aan heeft gemaakt))..ja hoor,, het komt allemaal uit brian zelf..2 dagen voordat mike de kooi binnenkwam kwam "plotseling" brian met het plan een zwerver uit te nodigen. Hij had dat ALTIJD al willen doen!! Een ieder hier is in staat tot een volwaardige discussie Pauline, maar op het moment dat jij dreigt een discussie te "verliezen" (iets wat in een discussie niet mogelijk is, want daar is een discussie niet voor bedoeld), op dat moment ga jij mensen aanvallen op taal- en tikfouten, je gaat leugens verzinnen zoals "ik weet wel wie je bent" omdat je er dan op uit bent mensen gewoonweg op te naaien. Wat volgens mij ook de enige reden is dat jij hier zit! zo...einde discussie! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 11:54 schreef ilse het volgende:haha precies tino;-)we waren er al achter dat ze uhm net zo min spoorde,maar wie mag van jou winnen?van mij mag jaap of amanda wel winnen,amanda meer omdat ik het gun ze is nog zo jong en kan het goed gebruiken,en jaap omdat hij het meeste tv heeft gemaakt;-) Iedereen mag van mij winnen, BEHALVE HUUBKE EN CLAIRKE. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
a is pauline een man is niet bekend bij nowlive ik heb gister een boekje opengedaan over hem haar en dat ze niet spoort weten we nu ook wel ze zit hier niet onder de eigen naam maar ik weet wie het is en daar had ik sly dus mee monje dicht pauline en wat jij denkt of doet intresseert niemand hier een meetje doortrapt meer niet jij weet een helebooel mensen op stang te jagen maar ach jouw beurt komt ook hoor niemand blijft verschoon van zijn of haar fouten he paul |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Wahahaha,altijd al geweten dat het een paul was,daarom is hij zo gek van Huub.Bedankt ciska |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
haha pauline niet tegen je opgewassen???????? of denken velen met mij dat je te laag bent voor normale mensen . ga aub terug onder je steen waar je vandaan gekropen ben |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 09:55 schreef pauline@nowlive het volgende:dank jullie voor jullie enorme spontane en liefdevolle reactie's. Het is alleen jammer dat men hier niet tegen mij is opgewassen in een volwaardige discussie. Ik snap dat we niet allemaal gelijk kunnen zijn, maar probeer eens te reageren op waardevolle informatie, waar jullie allemaal wat aan hebben: oftewel: het kunnen herkennen van van gedrag waar eventueel je kinderen het slachtoffer van kunnen worden.. Heb hier onderwerpen gelezen over hoe sociaal brian wel niet is ( alleenstaande moeders,,,,zwerverhulp,,,huub demoniseren over uitspraken,( waar brian zichzelf ook schuldig aan heeft gemaakt))..ja hoor,, het komt allemaal uit brian zelf..2 dagen voordat mike de kooi binnenkwam kwam "plotseling" brian met het plan een zwerver uit te nodigen. Hij had dat ALTIJD al willen doen!! Als je iets beweerd moet je wel met goede info komen, het laat wel zien dat je uitspraken doet die niet kloppen. Over je eertse deel ga ik geen eens op in, want ik voel me niet aangesproken. maar over het zwerver verhaal wel, 2 dagen voordat Mikey kwam toch??? Wat gek dus Brian lag half december bij het zwembad met Natasia en Amanda!!!!!! Want daat zijn deze uitspraken als eerste gedaan Pauline, dat was in de zomer, dus wel met de juiste feiten komen als je een dicussie aan wil gaan. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 13:48 schreef grissom het volgende:Wahahaha,altijd al geweten dat het een paul was,daarom is hij zo gek van Huub.Bedankt ciska echt wahhhhhhhhhhhh is het geen eric die paul hahaha wahhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 13:41 schreef ciska het volgende:a is pauline een man is niet bekend bij nowlive ik heb gister een boekje opengedaan over hem haar en dat ze niet spoort weten we nu ook wel ze zit hier niet onder de eigen naam maar ik weet wie het is en daar had ik sly dus mee monje dicht pauline en wat jij denkt of doet intresseert niemand hier een meetje doortrapt meer niet jij weet een helebooel mensen op stang te jagen maar ach jouw beurt komt ook hoor niemand blijft verschoon van zijn of haar fouten he paul volgens mij is pauline het mannetje in huis, ze is volgens haar eerdere uitspraken een levensechte POT, maar of ze te geloven is ???? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: dat moet je haar zelf maar vragen, volgens mij de grootste pot. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
goh is paul weg iok ben in slaap gevallen paul is de man van tonneke die met biancathju een cadau kwam brenegen in de gouden kooi ik ken ze namelijk niet dat ik daar prat op ga maar soms ken je iemand die je niet wil kennen |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 07:38 schreef pauline@nowlive het volgende:Zou het nu zo zijn dat huub verplicht is om een discussie te voeren met amanda en brian? Want ik weet zeker dat huub in zijn normale leven nooit met hun in debat zou gaan. Er valt niet met brian en amanda te praten, ze tetteren maar door, gaan van de hak op de tak, geven op geen enkele vraag antwoord, stellen huub een vraag maar laten hem die niet geven, ze begrijpen veel dingen gewoon niet. De grofste uitspraak bij jensen was er 1 van jaap.. over de borsten van natasia. maar dat soort opmerkingen gaan er bij amanda en brian niet in. quote jaap: zonde dat er zulke tieten aan zo'n vrouw zitten!!! Jensen zijn woorden waren ook dat natasia idd het spel niet begrijpt, en daar horen haar medespelers van toen bij! Ik hoop dat je zelf je verhaal begrijpt, want wij doen het niet. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 09:55 schreef pauline@nowlive het volgende:dank jullie voor jullie enorme spontane en liefdevolle reactie's. Het is alleen jammer dat men hier niet tegen mij is opgewassen in een volwaardige discussie. Ik snap dat we niet allemaal gelijk kunnen zijn, maar probeer eens te reageren op waardevolle informatie, waar jullie allemaal wat aan hebben: oftewel: het kunnen herkennen van van gedrag waar eventueel je kinderen het slachtoffer van kunnen worden.. Heb hier onderwerpen gelezen over hoe sociaal brian wel niet is ( alleenstaande moeders,,,,zwerverhulp,,,huub demoniseren over uitspraken,( waar brian zichzelf ook schuldig aan heeft gemaakt))..ja hoor,, het komt allemaal uit brian zelf..2 dagen voordat mike de kooi binnenkwam kwam "plotseling" brian met het plan een zwerver uit te nodigen. Hij had dat ALTIJD al willen doen!! Gedrag, waar je kinderen slachtoffer van kunnen worden. Hmmm, dan moet je eens met de ouders van Claire gaan praten! En praat jij nou niet over''volwaardige discussie''. Jij reageert hier ook alleen maar inhoudsloos op bezoekers van deze site. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 01:15 schreef stevi0 het volgende:[..] Gedrag, waar je kinderen slachtoffer van kunnen worden. Hmmm, dan moet je eens met de ouders van Claire gaan praten! En praat jij nou niet over''volwaardige discussie''. Jij reageert hier ook alleen maar inhoudsloos op bezoekers van deze site. goed geschreven, steviO, gewoon negeren die "Troela" |
|
|
|
|
|