BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Post Brian en Amanda 2008-05-02 - deel 1

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 02:22   quote  deeplink  
Post Brian en Amanda 2008-05-02 - deel 1

deel 1

lees daarna:
deel 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door Boudewijn --
Kim
 Kim - zaterdag 03 mei 2008 - 04:44   quote  deeplink  
Boudewijn bedankt voor al je moeite, deze was vooral belangrijk voor pamela, deze bijzondere vrouw heeft een kaart gestuurd na tijden, door nare omstandigheden kon dat niet meer. En nu heeft ze zelf de post niet kunnen zien, ik vind het zo top dat je dit voor alle maatje wil doen en daar ook zo veel tijd in steekt. Je bent voor ons allemaal een topper, ik zal je tip echt gaan gebruiken en als er post is het melden in een speciale topic over de post van Brian en Amanda. thanks xx Kim
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 03 mei 2008 - 07:26   quote  deeplink  
boudewijn thnxx mop
pauline
 pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 07:58   quote  deeplink  
misselijk makend gedrag van brian. iemand die iets heel ergs meemaakt, omdat gelijk te gebruiken als een middel om huub weer te demoniseren..het enigste wat brian en amanda doen is niet zorgen dat ze zelf beter in een goed daglicht komen te staan, maar een hele andere tactiek, ,, proberen je tegenstanders doormiddel van negatieve berichtgeving in een kwaad daglicht proberen te stellen.. bah brian, weet je hoe dat heet.. loverboy tactiek. : een meisje proberen doormiddel van indoctrinatie en vervreemding dmv. negatieve berichtgeving van familie en vriende te scheiden.
Let wel.. ik ken pamela niet, en het zal vreselijk nieuws zijn, maar om daar nu zo misbruik van te maken, dat maakt je een naar persoon
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 07:58 schreef pauline@nowlive het volgende:
doormiddel van indoctrinatie en vervreemding dmv. negatieve berichtgeving van familie en vriende te scheiden.
Goh, waar hebben we dat eerder gehoord...

Huub is een meester in het vertellen van leugens en deze keer op keer te herhalen zodat fans het nog gaan geloven ook nog!
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 03 mei 2008 - 10:05   quote  deeplink  
boudewijn top die filmpjes van de post van brian.eindelijk een site die ze voor ons post.
Pauline als je wist wat degene kortgeleden heeft meegemaakt dan zou je wel anders reageren.
en demoniseren van huub ja die wenst deze dingen naar brian en andere mensen toe,en als het je dan overkomt zou je zelf niet zo blij zijn. en ik vind het knap dat deze fan na maanden strijd de moed heeft gevonden dit naar brian en amanda te schrijven. Jij maakt overal zo.n punt van blijf dan lekker weg hier en ga naar je eigen favo site.de gezelligste en grootste familie site van nederland.laat me niet lachen daar is niet veel meer van over hoor.Daar kunnen mensen zich niet in leven in gevoelens van anderen.alleen de gevoelens van huub tellen daar.Brian en amanda zijn gevoelsmensen en leven met hun fan mee,niets gespeeld en alles oprecht.zelfs met een sleutelhanger zijn ze al blij.ja moeilijk he te moeten accepteren dat brian amanda en jaap eigenlijk veel meer fans hebben dan jullie verwachten.wacht met spanning de finale af.als een van deze drie maar wint,dan is het voor mij oke.
en die andere opsluiten in een tbs die wordt helemaal gek en kan de buitenwereld niet eens meer in.zo gaat hij op zijn b*k dan.
tino
 tino - zaterdag 03 mei 2008 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 09:58 schreef pauline@nowlive het volgende:
maakt mij niet uit voor wie boudewijn is..
Je kan wel voor iemand zijn, maar doe het dan objectief.
Ik ben ook een jaapfan. maar ook huub.. en stuur voor beide 1 sms.
En ik kan nergens lezen bij mijn reactie, dat ik beweer dat boudewijn een brianfan is..ik weet niet hoe jij een bepaalde zin intrepeteert.
terug van een heerlijke vakantie, even een achterstand inhalen en wat lees ik, nog steeds dat opruiend gezeur van ene pauline, die denkt alles te weten en de grootste fan van ons kikkerkopje is.
Lijkt wel alsof zij met hem getrouwd is !!
pauline
 pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 10:09   quote  deeplink  
hallo tino,, alles goed, heb je me gemist??
Ik jou wel. kunnen we prima bekvechten. ik beschouw jou als een waardige tegenstander
ilse
 ilse - zaterdag 03 mei 2008 - 11:09   quote  deeplink  
welkom terug tino,leuke vakantie gehad??;-)
tino
 tino - zaterdag 03 mei 2008 - 11:23   quote  deeplink  
Ja. Ilse, was in Andalusie, prachtige cultuur en heel mooi weer.
ilse
 ilse - zaterdag 03 mei 2008 - 11:57   quote  deeplink  
owwkee andalusie ....ff denken is dat niet in portugal??
wel mooi portugal op zich al;-)
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 03 mei 2008 - 13:12   quote  deeplink  
pauline jij maakt pamelas post gelachelijk om er nu weer over te beginnen gister deed je het nog iets erger.
want brian en pamela schrijven al meer als een jaar met elkaar dus hij begrijpt haar beter als je denkt..

pauline pas je op dat je nooit valt!!!!!!!!!!!!!
tino
 tino - zaterdag 03 mei 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 11:57 schreef ilse het volgende:
owwkee andalusie ....ff denken is dat niet in portugal??
wel mooi portugal op zich al;-)
zuid-oost spanje, prachtig !!!
ilse
 ilse - zaterdag 03 mei 2008 - 13:28   quote  deeplink  
okeee stoer;-)
Kim
 Kim - zaterdag 03 mei 2008 - 13:52   quote  deeplink  
Pauline op een andere topic ben je hier ook al over begonnen en dan reageer ik op je en laat je niks weten. Nu begin je weer gelijk aan te vallen, ik snap niet waarom. En ik snap al helemaal niet waarom je niet op mijn vorige reactie in gaat. Het enige wat je kan doen is kritiek leveren, zonder te beseffen dat je daar ook deze vrouw gigantishc mee raakt. Want ook al wil jij dat niet geloven of begrijpen zij heeft wel respect voor Brian. En jij hebt al verschillende keren laten hoe jij over Brian fans denk. Denk toch eens na voordat je wat typt en helemaal met dit gevoelige onderwerp. Ik denk dat je bij de vorige reacties al kon merken dat het niet zo maar iets is. of het kan ook zo zijn dat je die reacties helemaal niet gelezen hebt. dat zou helemaal erg zijn, laat dit verhaal rusten, toon respect, is een kleine moeite.
pamela10
 pamela10 - zaterdag 03 mei 2008 - 14:56   quote  deeplink  
hallo lieve mensen

allereerst wil ik boudewijn heel hartelijk danken voor het filmpje van de post heb daar echt bewondering voor ook al omdat ik het zelf niet kon zien maar denk dat er mensen zijn die denken dat er in mijn post info stond nou echt niet maar wel verteld wat me is overkomen en dat ik daarom al een poos niet meer geschreven heb
mensen laat je niet verlagen hier door op die ene pauline@nowlive te reageren daar voel ik me zelf nog te hoog voor ga er ook verder niet over uitwijden maar wel jammer dat er toch mensen van nowlive er zo mee spotten wat je mee moet maken mensen ik blijf vechten en heb een goede steun aan mijn man en mijn maatjes

groetjes pamela
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 03 mei 2008 - 15:02   quote  deeplink  
zo is het hoor pam sta boven die pauline.en weet jouw maatjes zijn er altijd voor je.hoop dat zij als haar wat gebeurt kan rekenen op haar maatjes.
pauline en jij moest je schamen.niet wij maar jij moet terug onder de steen waar je vandaan komt.
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 03 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
omdat huub die dame met zijn smerige verwensingen op haar hart getrapt heb.
en ik ben gelukkig geen huub die dat soort verwensingen doe maar soms wilde ik het wel eens dat hij dat kreeg .kijken wat hij dan zegt.daarom huub huub huub na die post
pamela10
 pamela10 - zaterdag 03 mei 2008 - 15:12   quote  deeplink  
pauline@nowlive

sorry vind jou een naar persoon en dat vind ik niet gauw ik kan niet over de brief van mij uitwijden omdat ik helemaal niet wil dat je weet wat me is overkomen en ja dat heb ik in de brief gezet dat ik vaak aan huub terug denk de laatste weken omdat hij het meerdere malen op de streams heeft verkondigd en mag brain dan huub zijn naam uitspreken als ik dat naat hem schijf maar je bent nog lager dan laag en mensen reageer hier niet meer op is die hele pauline niet waard haalt er alleen maar voer uit hoop alleen ook dat zij dit nooit krijgt wat ik nu heb

groetjes pamela
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:09 schreef pauline@nowlive het volgende:
lul niet zo dom stacy..
als deze dame zich aangevallen voelt door uitspraken in een tv programma, is het beter dat je maar niet kijkt, dat geld ook voor alle homofielen,, toch??
wij zijn toch vieze homo's volgens brian??
Wat heb jij een grote duim zeg, alles trek je uit zijn verband.
Brian is notabene opgevoedt door twee homofiele mannen, waar hij heel dol op is.
Hij ziet ze als zijn vaders.
Ik heb een homofiele zoon, maar ik ril ook weleens van type's als Eric en niet vanwege het homofielzijn, maar vanwege zijn theemutsengedrag (zo heet dat in homokringen)
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 10:09 schreef pauline@nowlive het volgende:
hallo tino,, alles goed, heb je me gemist??
Ik jou wel. kunnen we prima bekvechten. ik beschouw jou als een waardige tegenstander
Hallo Tino,

Leuke vakantie gehad fijn dat je er weer bent gezellig :-)

Paulientje je hebt het er over dat mensen je hier uitschelden en dat je daar niet van gediend bent en dat heel erg vind maar zoals ik nu weer lees dan daag je toch dit allemaal zelf uit vind je niet?
Ik bedoel zo als je quote geef je aan dat je dat vervelend vind en dan doe je het toch weer zelf
pauline
 pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 15:20   quote  deeplink  
pamela,, je kent mij totaal niet, en ik jou niet.
Ik ben er niet het persoon naar om mensen die een moeilijke tijd doormaken op hun hart te trappen.
Je naam ben ik ook niet tegengekomen op nowlive.
Ik zal de laatste zijn die ontkent dat huub vaak totaal verkeerde woorden en uitdrukkingen gebruikt. Dat geldt bij mij voor alle bewoners, maar jij handelt ernaar of huub jou persoonlijk hier mee heeft aangevallen, dat vind ik tever gaan.
denk eraan liefde heelt alle wonden. je kan het woord liefde ook vervangen door tolerantie.
Ook al vind jij mij een naar persoon, mijn wens is toch dat wat je overkomen is, snel is verdwenen.
pauline
 pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
ja merty.. ik ben mij van geen kwaad bewust, het enigste waar ik mij over irriteerde was het feit dat brian na het lezen van die brief gelijk huub er weer bij haalde. Normaal laat hij ook nooit wat los uit zijn post,, maar de opmerking over huub wel. dat is alles.
Ik vind het verschrikkelijk als iemand met zijn/ haar gezondheid kampt, dus dat ik daar iets naars mee bedoel is onzin
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:20 schreef pauline@nowlive het volgende:
Ik ben er niet het persoon naar om mensen die een moeilijke tijd doormaken op hun hart te trappen.
Je naam ben ik ook niet tegengekomen op nowlive.
Ik zal de laatste zijn die ontkent dat huub vaak totaal verkeerde woorden en uitdrukkingen gebruikt. Dat geldt bij mij voor alle bewoners, maar jij handelt ernaar of huub jou persoonlijk hier mee heeft aangevallen, dat vind ik tever gaan.
denk eraan liefde heelt alle wonden. je kan het woord liefde ook vervangen door tolerantie.
Ook al vind jij mij een naar persoon, mijn wens is toch dat wat je overkomen is, snel is verdwenen.
Nou dat verdwijnt niet hoor! sukkel!
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:23 schreef pauline@nowlive het volgende:
ja merty.. ik ben mij van geen kwaad bewust, het enigste waar ik mij over irriteerde was het feit dat brian na het lezen van die brief gelijk huub er weer bij haalde. Normaal laat hij ook nooit wat los uit zijn post,, maar de opmerking over huub wel. dat is alles.
Ik vind het verschrikkelijk als iemand met zijn/ haar gezondheid kampt, dus dat ik daar iets naars mee bedoel is onzin
Het glazuur springt spontaan van mijn tanden.
tino
 tino - zaterdag 03 mei 2008 - 15:24   quote  deeplink  
Hallo Merty,
ik heb eeb fijne en mooie vakantie gehad maar val meteen weer in discussies hier met ene pauline, dat valt wel even tegen dat ze nog steeds zit op te ruien, maar laat maar gaan.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:23 schreef pauline@nowlive het volgende:
Paulientje lezen graag ik bedoel welke topic het ook is jij lokt zelf die reactie s op daar heb ik het over niet over Brain
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:24 schreef pauline@nowlive het volgende:
dank je wel seya voor je zeer slimme opmerking
Ben blij, dat ik niet zo enorm slim ben, als jij......
tino
 tino - zaterdag 03 mei 2008 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:03 schreef pauline@nowlive het volgende:
ik zou toch willen weten voor welke uitspraak ik zou moeten schamen.
diegene die mij dat laat zien, die krijgt oprecht excuses van mij.
Je moet je voor zoveel uitspraken schamen pauline, die zijn niet te tellen, maar het domste is : Je bent apert voor die kikkerkop Huubje, het gnoompje !!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:24 schreef tino het volgende:
Hallo Merty,
ik heb eeb fijne en mooie vakantie gehad maar val meteen weer in discussies hier met ene pauline, dat valt wel even tegen dat ze nog steeds zit op te ruien, maar laat maar gaan.
Hey Tino ,

Fijn joh dat je een leuke en mooi vakantie hebt gehad waar ben je geweest als ik vragen mag?
En over Paulientje ach pffff tja ik heb haar al gezegd dat ze vaak de scheld partijen die ze over haar heen krijg door haar zelf komt omdat ze dit ook uitlokt maar ja ik kan allleen maar me mening geven
pauline
 pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 15:33   quote  deeplink  
denk dat het andersom is merty.
je hebt altijd inhoudelijk op mij gereageerd, en nooit een raar woord verder meer van me gehad.
maar zodra ik ook maar iets negatiefs over brian of amanda schrijf, dan ben ik achterlijk, een pot,, een man.. een nowlife hoer,, sly's pijpertje etc..
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:33 schreef pauline@nowlive het volgende:
je hebt altijd inhoudelijk op mij gereageerd, en nooit een raar woord verder meer van me gehad.
maar zodra ik ook maar iets negatiefs over brian of amanda schrijf, dan ben ik achterlijk, een pot,, een man.. een nowlife hoer,, sly's pijpertje etc..
Lekker toch?
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Pardon, dat is dan voor mijn tijd, want zulke dingen heb ik nooit gelezen, kun je me daar de linken van geven? Want als dat zo is, ben ik hier ook weg..
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Natuurlijk vind dat ook niet normaal die scheldwoorden maar ja ik ga nu niet alle topics opzoeken om je voorbeelden te geven hoe en wat ik neem aan dat je volwassen genoeg ben toch?
En weet je als ze schelden want nogmaals heb ik je ook al een keer eerder uitgelegd kijk wat ik met Frans 06 doe ik reageer niet meer op hem als hij wat schrijft dan schrijf ik HOE IK DAAR EEN MUIS PIEPEN .
Ja ik bedoel je zoekt het wel steeeds zelf op Pauline
Kim
 Kim - zaterdag 03 mei 2008 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:20 schreef pauline@nowlive het volgende:
Pauline, alleen deze zin zegt al genoeg, luister eens naar je favo Huub. Jij doet nu net of je Brian kent, nou dus niet. Zoals huub altijd zegt niks is wat het lijkt toch, jullie kennen mij niet omdat jullie streams kijken. Nou als dat zo is geld hetzelfde voor Brian. jij denkt Brian te kennen, nee want je kijkt te zwart naar hem, omdat je hem niet mag. Dat is jou probleem. Als je alle dingen naast elkaar neer zet van Huub en Brian dan weet ik zeker dat Huub het wint met walgelijkheden. Brian heeft ook grote fouten gemaakt, zal ik nooit ontkennen. Maar hij werkt er aan en doet er wat mee. Klopt Brian heeft in het begin ook heel erg gescholden, doet hij bijna niet meer. Brian flipte hem regelmatig, gebeurd bijna niet meer. Brian liet zich opfokken door Huub, doet hij bijna niet meer. Brian kon erg fel reageren naar Amanda, doet hij bijna niet meer. Brian kon soms wat minder respect hebben voor Amanda, doet hij bijna niet meer.
Probeer deze dingen ook eens bij Huub te doen, nou hij doet bijna alles nog. En nog kunnen we zeggen we weten niet hoe ze echt zijn, als we Huub moeten geloven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door Boudewijn --
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 03 mei 2008 - 16:36   quote  deeplink  
nooit zal dit meer overgaan .haar hele leven zit ze hier aan vast.en brian mag van mij dit elke dag herhalen tot vervelends toe net zolang tot die kikker het is tot zich door laat dringen dat de verwenisingen die hij uitroep anderen keihard kan kwetsen.en dat de huub fans op nl zelfs die woorden van hem goedkeuren mogen van mij dit zelfs van dichbij meemaken.en dan hopen hoe zij erop reageren.nu gewoon zeggen ach dat bedoelde hij niet.of ach huubje ik heb het ook gehad of heb het nog.geef niet hoor jij mag het zeggen.
lager als laag kun je niet gaan.ga terug naar je domme maatjes en voed die daar eens op als je durft.
dan krijg je ook gelijk een ban. want dat mag je daar niet zeggen.dat de huub fans ongelijk hebben.
of als je ze een beetje opvoeding of vraagt de uitsprekane
tino
 tino - zaterdag 03 mei 2008 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 15:28 schreef Merty het volgende:

[..]

Hey Tino ,

Fijn joh dat je een leuke en mooi vakantie hebt gehad waar ben je geweest als ik vragen mag?
En over Paulientje ach pffff tja ik heb haar al gezegd dat ze vaak de scheld partijen die ze over haar heen krijg door haar zelf komt omdat ze dit ook uitlokt maar ja ik kan allleen maar me mening geven
was in Ronda, Andalusie, prachtige bergstreek met mooie oude dorpjes en heerlijke tapa's
fleur82
 fleur82 - zaterdag 03 mei 2008 - 20:34   quote  deeplink  
ahhaah die rat en cavia hebben voor niemand respect zeker die rat niet wat riep hij gisteren tegen del HOUD JE SMOEL ahahah RESPECT zoek even op in het woordenboek
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 20:34 schreef fleur82 het volgende:
ahhaah die rat en cavia hebben voor niemand respect zeker die rat niet wat riep hij gisteren tegen del HOUD JE SMOEL ahahah RESPECT zoek even op in het woordenboek
Fleur, er is er gelukkig maar EEN in de kooi die respectvol tegenover vrouwen is, jouw Huubje, dat kleine k'tkereltje met zijn enorme grote bek.
Als jij dit gnoompje respectvol vindt, dan zou ik maar eens snel naar een psych.......nog wat gaan om jezelf te laten vertellen wat respect is.
fleur82
 fleur82 - zondag 04 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
ja ik bedoel hollands respect he kijk het respect van een antiliaan is ver te zoeken!!hjebben ze niet!
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 14:30 schreef fleur82 het volgende:
ja ik bedoel hollands respect he kijk het respect van een antiliaan is ver te zoeken!!hjebben ze niet!
ook discrimineren mag je gaan doen zoals iedereen bij nowleven, verder een heel erg zwak antwoord van je, dit bewijst dat je net zo discussieren kunt als de smurf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door tino --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Post Brian en Amanda 2008-05-02 - deel 1

0.0065238