|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Brief van Huub en Claire aan fans (Nowlive.eu)
|
|
|
pamela10
|
|
|
hallo mensen
gosie lijkt de overtoom wel zo snel heb ik nog nooit post gehad ha ha maar ja in de gouden kooi kan alles zo zie je maar weer en maar zieltjes winnen en mensen vergeet niet te smsen voor brain en amanda gewoon hun naam en naar 3040 dank jullie allemaal
groetjes pamela |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik kan dit filmpje niet zien omdat ik niet geregistreerd sta bij NowLive en dat uit principe ook niet ga doen. Je weet maar nooit of Slaai geen misbruik gaat maken van e-mailadressen. Waar gaat het over? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:26 schreef draakje het volgende:Ik kan dit filmpje niet zien omdat ik niet geregistreerd sta bij NowLive en dat uit principe ook niet ga doen. Je weet maar nooit of Slaai geen misbruik gaat maken van e-mailadressen. Waar gaat het over? het plaatje dus... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ja, had het al gezien, Boudewijn. Hoe kun je hier trouwens een bericht weghalen als dat nergens op slaat? Zoals mijn post hierboven dus. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:28 schreef draakje het volgende:Ja, had het al gezien, Boudewijn. Hoe kun je hier trouwens een bericht weghalen als dat nergens op slaat? Zoals mijn post hierboven dus. niet, gewoon editten en er de tekst - overbodig - oid inzetten |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
sommige huub fans krijgen tranen in hun ogen hahaha die huub lacht zich helemaal gek t'is teveel werk om zijn fans die cadeaus gestuurd hebben om die met een brief persoonlijk te bedanken dus lekker makkelijk ff advertentie plaatsen |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
volgende maand marktplaat in de gaten houden. want huub moet natuurlijk wel spullen hebben die miljonair eigen zijn.anders is het trash voor hem. hahahahah tranen bij het zien van dat?ja vandaar dat de uiien in de supermarts uitverkocht waren |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:41 schreef stacy1974 het volgende:volgende maand marktplaat in de gaten houden. want huub moet natuurlijk wel spullen hebben die miljonair eigen zijn.anders is het trash voor hem. hahahahah tranen bij het zien van dat?ja vandaar dat de uiien in de supermarts uitverkocht waren en de via via niet te vergeten he |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ja ach, waarom zou je mensen persoonlijk bedanken? Dan moet je later ook weer een persoonlijke excuusbrief sturen, als blijkt hoe fake het allemaal was... |
|
|
|