|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian en Amanda naïef
Nadat Brian en Amanda weer zijn vertrokken, praat Jaap verder met Huub en Claire. "Ik vind het wel naïef van Brian en Amanda dat ze denken dat Lieke echt komt op dat feestje", grinnikt Jaap. "Ik kan Lieke zo nog wel even bellen om te zeggen dat ik het jammer vind dat ze niet om mijn uitnodiging is ingegaan en dat ik haar maandag wel op dat feestje zie", lacht Huub. "We kunnen wel die Quintin gewoon boeken in De Gouden Kooi", oppert Jaap. Ondertussen zien we Brian op zijn tenen richting het kantoor lopen. Hij wil natuurlijk het gesprek tussen Huub en Jaap afluisteren. Op dit moment zijn de heren echter stil. Jammer Brian.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Gek he, waarschijnlijk komt Lieke wel voor Amanda en niet voor Huub zijn plezier. Misschien wil Lieke helemaal geen ja en neestrijd met Huub aangaan. Ze heeft immers al gezegd hoe ze over hem denkt. En ja, dat kan Lieke hem heel duidelijk maken, mocht ze op het feestje komen! En quintin heeft even net wat andere zaken aan zijn hoofd, zoals werk....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 20:04 schreef seya het volgende:Gek he, waarschijnlijk komt Lieke wel voor Amanda en niet voor Huub zijn plezier. Misschien wil Lieke helemaal geen ja en neestrijd met Huub aangaan. Ze heeft immers al gezegd hoe ze over hem denkt. En ja, dat kan Lieke hem heel duidelijk maken, mocht ze op het feestje komen! En quintin heeft even net wat andere zaken aan zijn hoofd, zoals werk.... LIeke hoeft ook niet zo heel lang meer tewachten en Lieke heeft gewoon meer geduld dan Huub, 23 mei komt boontje om zijn loontje ( LIJNTJE) |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
ja en lieke is gewoon een stinkdier.ze heeft sinds ze uit de kooi is al zoveel vriendjes gehad,maaarrrrrr als ze er niet beter van wordt krijgen ze een holtetter.wie is hier nu een viespeuk.nou ja stomme vraag he,dat weet iedereen toch. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
lijntje, blijf nou van die lijntjes af. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 20:33 schreef lijntje het volgende:ja en lieke is gewoon een stinkdier.ze heeft sinds ze uit de kooi is al zoveel vriendjes gehad,maaarrrrrr als ze er niet beter van wordt krijgen ze een holtetter.wie is hier nu een viespeuk.nou ja stomme vraag he,dat weet iedereen toch. hoe weet jij dat? was je er zelf een van of zo? |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
lieke is de sterkste speelster in de kooi geweest ,kijk wat er nu in zit een luie wijf dat de heledag op de reet zit en de heledaag maar wat in de mond duw. ik hoop egt dat hobbit snel naar huis gaat hij is gewoon een klootzak en dat die tieneke takke trol alles goed keur,nou ik hoop dat ze maandag weer op der bek gaat. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
lieke is gewoon een powerchick ...naar mijn mening zijn lieke en amanda de 2 sterkste vrouwelijke miljonairs die dgk heeft gehad ...ze pikken geen bullshit ...komen voor zichzelf op en gaan geen confrontaties uit de weg en dat is wat je een winnaar maakt in dit programma ....laat claire maar lekker onschuldig ..lief ..naief.. en laf thuis gaan doen ...........want hier wordt je er niet voor waardeert |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
denk dat huub dan het stink dier is heeft zoveel meiden groupies gebangt kan niemand ooit meer in halen vd andere spelers!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
ja maar wel een lekker stinkdier en MIJN stinkdier. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Bij welke opticien loop jij? |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
gaat toch niet om de buitenkant,ben jij er een die alleen maar naar de buitenkant kijkt.oh nee tuurlijk niet anders ben je niet voor sliko |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 21:12 schreef lijntje het volgende:gaat toch niet om de buitenkant,ben jij er een die alleen maar naar de buitenkant kijkt.oh nee tuurlijk niet anders ben je niet voor sliko ohh het gaat om huubs innerlijk ....nee dat maakt sense nou dan zal je ook niet veel beter dan hhub zijn |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
bij pearl ja tweede bril zeker gratis.geen wonder dat je op huub valt kan niet anders.is toch geen vent geen verschijning.zet voortaan is een andere bril op dan zie je echt hoe hij eruit ziet. en lieke is een topmeid en mag ze andere vriendjes hebben,die zijn nog altijd beter dan die huub.die vriendinnen van hem zolang hij in de kooi zit zijn niet te tellen en dan zijn holmaatjes nog.nee geef dan maar lieke die heeft klasse .en als huub thuis is snelt hij weer gauw naar bolleke homo bar in enschede .want hij is dit jaar veel tekort gekomen.zijn stekkie zijn homo vriendjes daar missen hem.want goedkoop was hij wel. maar dat mag van klier hoor.mannen wel maar geen vrouwen |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
tja jij zal het weten he.ook al een goede schrijver zie ik.misschien ook even langs pearl kun je je toetsen beter vinden.lampie. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
lampie nou huub is de grootste lampie hij ziet er niet uit en zijn innerlijke kant van huub is echt zwart gerookt en een verot karakter een vies kereltje van buiten en binnen niet te redden die gozer |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
LEKKERRRRRR .Laat m toch,ben jij misschien een ietsepietsie jaloers op huubje,ja he stiekem wel.maar sssttt ik zal het tegen niemand vertellen hoor . |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
whoeha lijntje je heb gelijk ben jarloers op huub whaha ja hoor direct |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
tjonge wat een opwinding in de tent,wordt het toch nog gezellig hier.EINDELIJK.nou fijn weekend allemaal en ga maar lekker ff aan de valium hebben jullie wel nodig.tis maar een spel en t wordt nog geregiseerd ook.of hadden jullie dat wel begrepen??ja toch.zo stom zijn jullie toch niet hoop ik.nou een fijne avond nog.groetjes en niet zo snel boos he .para para para sooi. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
we zijn allemaal zo jaloers op huub hier op dit forum ...echt ik zou zo graag gewetenloos ....manipulatief ...en egocentrisch willen zijn ..maar ach dat is pas voor een paar gezegende weggelegd |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 21:30 schreef tg3 het volgende:we zijn allemaal zo jaloers op huub hier op dit forum ...echt ik zou zo graag gewetenloos ....manipulatief ...en egocentrisch willen zijn ..maar ach dat is pas voor een paar gezegende weggelegd ja en ik baal echt dat ik er niet bij hoor kan wel huilen |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
op huubje jaloers op wat dan. je zal maar zo.n zoon hebben.gelukkig heb ik een normale grootgebracht beetje jang 1.95 maar wel een kanjer en een vent. geen watje die alleen maar kan schelden vloeken en zichzelf te goed doen aan h**ren.want voor de kooi zag geen vrouw hem staan. enstraks na de kooi heeft hij alleen schaapje hij moest zich wel verbinden met een vrouw om nog een beetje geloofwaardig over te komen nee eerlijker was hij als hij eens gewoon uit de kast zou komen dan is het tenminste nog een beetje vent |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
de onderbroeken la mischien haha |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
jaja lachen,maar dat is meer voor para,speciaal de niet gewassen dan |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nee huub die nooit geleerd heb na het plassen het ding goed te drogen met wc papier gewoon als pis vanger gebruiken das pas fijn |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nou zag net Huub bed van Amanda en Brian opmaken. Heel sportief. Dat meen ik echt. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: JIj houd wel van een smet randje onder het eikeltje lezen we hier, met je eigen stinkdier! |
|
|
|