|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik heb roddels gehoord!"
Jaap heeft het daadwerkelijk voor elkaar gekregen om wat happen van zijn voorgerecht naar binnen te krijgen. Rachel zit met een vies gezicht toe te kijken hoe de helft op Jaaps shirt terecht komt. Als de grote Miljonair ook nog wat bier, cola en sterke drank drinkt kan hij het bijna niet binnenhouden. Rachel vertrekt snel om haar mooie, witte jurkje te vervangen voor een zwarte. Als ze terugkomt wil Jaap wat serieuze zaken met haar bespreken. "Ik vind het belangrijk dat alle Japen hier aanwezig moeten zijn, om dit gesprek te voeren. We hebben de hoed, de buik, terror-Jaap, emo-Jaap, clown Jaap en de pissebed", zegt hij. Hij uit zijn onvrede over de sleur waar hun relatie in terecht is gekomen. "Jij bent de enige voor mij, echt de enige. De eerste dag was ik hopeloos verliefd op je, de tweede dag hield ik zielsveel van je", probeert Rachel het goed te maken. "Ik heb roddels gehoord. Ik heb gehoord dat toen jij doorb*tch was op Koninginnedag, je met een heel peloton bouwvakkers de bouwput in bent gedoken. En die bouwvakkers hebben ook in jouw bouwput gezeten, en daar baal ik van", moppert Jaap. "Jij vindt dat we in een sleur zitten. Ik voel dat wel een beetje, maar we moeten elkaar geen verwijten gaan maken. We moeten er keihard aan gaan werken", is Rachels mening. Jaap vindt dat ze mooi heeft gesproken en besluit het hoofdgerecht te gaan bereiden.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
Jaap je bent grandioos ...waar haal je het toch allemaal vandaan. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
en ricardo is ook top, super gespeeld, geweldig om te zien |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Dit ken alleen maar jaap,prachtig |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
de tranen lopen over mijn wangen hij is echt goed geweldig van allebei |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
IK HOOP op een filmpje van Boudweijn ik heb het weer eens gemist/ |
|
|
|
|
djen
|
|
|
heerlijke vent die jaap
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat een kommediant. Heeeeerlijk! |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Ik heb ook vreselijk gelachen om Jaap en Rachel. Alleen jammer dat Huub het weer de grond in moest trappen voor het simpele tv momentje voor zichzelf, om het maar te blijven herhalen in de hoop dat het in de uitzending komt. Top Jaap, Huub heeft nog niks verzonnen gisteren! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 02:02 schreef Milou het volgende:Ik heb ook vreselijk gelachen om Jaap en Rachel. Alleen jammer dat Huub het weer de grond in moest trappen voor het simpele tv momentje voor zichzelf, om het maar te blijven herhalen in de hoop dat het in de uitzending komt. Top Jaap, Huub heeft nog niks verzonnen gisteren! inderdaad heel erg jammer van Huub, z'n ego kon het niet aan:
Zielige Huub kan niet tegen tv momenten van Jaap |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Het is toch een reallife soap?? Ik zie jaap alleen maar acteren. jaap maakt nooit spontane actie's,, alles is geregiseerd. alles wordt van te voren uitgebreid besproken.. Let wel.. ik vind het ook grappig, maar het is jammer dat jaap nog nooit zichzelf is geweest |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hij komt wel met de ideeën en na toestemming werkt hij het zelf uit. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dat ben ik met je eens, maar nooit spontaan.. alles is onder een bepaalde regie. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Het is wel de enige die initiatief neemt. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
het gaat er ook om wat wel en niet mag lisbeth. je weet zelf ook dat er niet veel tegen amanda en brian ondernomen mag worden. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
je bedoelt bij nowlive..?? je kan een mailtje sturen naar info@nowlive.eu dan een verzoek doen tot verwijdering profiel. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ben je al lang lid bij nowlive?? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Goedemorgen!
Pauline, je kunt je lidmaatschap wel opzeggen, maar ze blijven je tellen als lid hoor..anders komt hij niet aan de 19.000.
Ik was daar als een van de eerste leden, maar alle eerste leden (en dat waren nog degeen die niet Huub als fan hadden) die zijn daar al weg...en btw ik ook |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja Pauline en ik heb niet eens gereageerd op iemand ik heb alleen geschreven : Incognito??? en daar ben ik 999 dagen voor gebant. Na mijn reactie werd bekent gemaakt dat je inhoudelijk moest reageren en niet op da man/vrouw. Het was een van de eerste keren dat ik daar kwam dus wist dat allemaal niet. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Pauline je vergeet het belangrijkste ik ben fan van...........................................Fries!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
als je op zoek bent naar de mensen die hier schrijven. en gewoon hun nicknamen vermeld van een andere site/wees dan zo sportief en maak je bekend met welke nickname jij daar zit. als je het lef hebt tenminste. of ben je de zoveelste spion van sly? en wat levert het jouw op? gadver je moet je schamen ga terug naar de site geen leven.wat dat hebben ze daar geen van allen |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ze kunnen zich daar(nowlive) beter "listig en bedrog" noemen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou ja zeg...Dus er wordt daar in het ledenbestand gespit, om te zien wie er tegen Huub zou zijn? Het lijkt de AIVD wel. Mag ik er even op wijzen, dat elke burger van Nederland vrijheid van meningsuiting heeft en alleen voor de rechter gedaagd kan worden, wegens het ontnemen van dat voorrecht? En niet te vergeten voor alle smaad en laster die verspreidt wordt? Ik mag echt maar één ding hopen: dat Diane en Nettie zich ná DGK gaan laten gelden en mensen ter verantwoording gaan roepen. Misshien wel een heel forum, in ieder geval de hoofdverantwoordelijke, want dat is de eigenaar. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
lisbeth,gewoon typen dat huub een triest persoon is en je krijgt een ban |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ja maar dan hebben ze nog steeds hetzelfde aantal leden op hun teller, ik snap Liesbeth wel |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 10:24 schreef lisbeth het volgende:Ja Pauline en ik heb niet eens gereageerd op iemand ik heb alleen geschreven : Incognito??? en daar ben ik 999 dagen voor gebant. Na mijn reactie werd bekent gemaakt dat je inhoudelijk moest reageren en niet op da man/vrouw. Het was een van de eerste keren dat ik daar kwam dus wist dat allemaal niet. Lieve Devil deze heb ik al gekregenzonder de naam Huub te schrijven. |
|
|
|