|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Jullie zijn verknipt!"
"Moet je nou kijken! Wat de f*ck ben je nou aan het doen?", vraagt Huub zich boos af. "Die relatie is nep!", vervolgt hij terwijl hij Jaap achtervolgt. Rachel hijgt uit en doet haar verhaal bij Claire. "Pak de spaghetti en smeer het in zijn bed. Pak alles op en smeer het onder", raadt de Tilburgse hem aan. "Waarom maak je er zo'n bende van?", vraagt Huub als hij aan komt lopen. "Weet je met wie hij het gedaan heeft?", piept Rachel. "Dat is allemaal nep! Een toneelstuk en kijk hoe mijn huis eruit ziet!", roept de Oldenzaler uit. "Ik snap dit niet", verzucht hij. "Ik snap het ook niet...", laat Rachel weten. "Jullie zijn helemaal verknipt!", raast Huub door. Tja Huub, wij weten het ook niet...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
net zo verknipt als jij toch huub? jou huwlijk is net zo nep,daar ging het toneel spel over |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Hij heeft het nog steeds niet door die sukkel |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hij staat niet in the picture, natuurlijk zijn ze dan verknipt. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
Inderdaad net zo nep als huub zijn huwelijk (lees de party van deze week maar)
Huub is jaloers omdat hij nu geen tv gemaakt heeft, hij ziet zijn eigen toekomst voor zich, hahahahahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2008 - 21:40 schreef trapper het volgende:Inderdaad net zo nep als huub zijn huwelijk (lees de party van deze week maar) Huub is jaloers omdat hij nu geen tv gemaakt heeft, hij ziet zijn eigen toekomst voor zich, hahahahahahaha Wat staat er in de Party, trapper? |
|
|
|