|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Eén grote stinkboel!"
Brian is niet erg blij met de troep in de Chill Room en besluit Jaap er op aan te spreken. "Als het Jaap niet opruimt wordt het één grote stinkboel. Ik vraag me of op Jaap bereid is om het te gaan schoonmaken", zegt Brian terwijl hij naast Jaap staat die in bad zit. "Nee, Palma komt maandag", antwoordt Jaap kortaf. Brian zet een föhn aan en slingert ermee in de richting van het gevulde bad. "Alleen omdat je te beroerd bent om het op te ruimen?", vraagt Amanda. "Ik heb er gewoon geen zin in. Hoe krijgen we Ricardo zo ver om het op te ruimen?", vraagt Jaap af. "Je wil Ricardo toch ook niet als slaaf behandelen?", merkt Brian op. "Ik heb niet voor niets huishouding. Ik ga vragen of Palma op haar vrije dag komt schoonmaken, op zondag. Ik zal proberen of ik het zondag geregeld kan hebben, maar uiterlijk maandag", belooft Jaap. "Maar we hebben ook een feestje op maandag", moppert Amanda. "We kunnen er ook om sumoworstelen. Als ik win moet jij opruimen", bedenkt Brian. Dit vindt Jaap dan weer wel een goed idee...
bron: tien.tv |
|
|