|
|
janeke
|
|
|
luister nu naar huubje en zijn verhaal over geloof en BV MENSEN ide zijn huwelijk hebben ingezegend deze zondaar ik weet wie zonder zonde is werpe de eerste steen maar ik weet ook belijd eerst je zonde voordat je gezegend wil worden hij zegt gewoon m a w dat die mensen die zijn huwelijk hebben ingezegend ´tv mensen zijn |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
hoe duidelijk zegt hij dat? want gepraat over zonden en zegenen zegt mij niet veel dus kan er niets concreets van maken. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik heb al eens eerder gezegd dat dit huwelijk nep is. Het is niets anders dan een ceremonieel huwelijk. Op weddingpastors.nl staan de mensen en daar staat ook heel duidelijk "Dus naast het contracthuwelijk dat plaats vindt op het gemeentehuis (de wettelijke formaliteit van de burgerlijkestand) is er nu ook het Ceremoniële huwelijk op een bijzondere trouwlocatie die het paar zelf uitkiest, en die zich inhoudelijk meer richt op de huwelijksrelatie waarin de liefde centraal staat."
Ze zijn niet naar het gemeentehuis geweest voor het huwelijk zelf, wel voor de ondertrouw. Dit huwelijk is zo nep als het maar kan! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
nee ik had het eerde moeten melden want hij was de zwarte amerikanen belachelijk aan het maken hoie ze doen als ze in de kerk zijn en dat ze nep zijn hij zat in geuren en kleuren te vertellen hoe hij niet gelooft en priesters dominee s belachelijk te maken dat sommige gewoon tv dominees zijn . na de mosslims enz enz enz enz zijn nu de zwarte amerikanen aan de beurt jammer ik had het eerde moeten melden nex time . |
|
|
|