|
|
Boudewijn
|
|
|
Zielige Huub kan niet tegen tv momenten van Jaap
Er wordt door Jaap en Rachel (Ricardo) een toneelstukje opgehouden over hun huwelijksproblemen maar Huubs ego kan het niet hebben dat er zonder hem tv gemaakt wordt en begint erg triest te doen terwijl Jaap hem juist wil betrekken in z'n plannen:
De complete Jaap/Rachel huwelijkscrisis komt later... er is erg veel knip en plakwerk nodig :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Zielig hoor Huub dat je dit moet verpesten! Als het niet om Huub draait dan maakt hij het kapot...triest :(
Ik heb mij dood geergerd aan dit stukje zeg :@
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door Milou -- |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Nou zeg ... daar ben je dan mooi klaar mee !!! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: En niets zielige Huub, laat die zieligheid maar aan anderen over, Jaap heeft Huub juist nodig om tv momenten te maken, dus datte !!! Of zou Jaap tv momentjes kunnen maken met zielige Amanda en zielige Brian ... ik dacht het toch van niet !!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 02:24 schreef Praatpaal het volgende:[..] En niets zielige Huub, laat die zieligheid maar aan anderen over, Jaap heeft Huub juist nodig om tv momenten te maken, dus datte !!! Of zou Jaap tv momentjes kunnen maken met zielige Amanda en zielige Brian ... ik dacht het toch van niet !!! niet liegen he... dat laten we wel aan Huub over!
Jaap heeft de afgelopen maand ook echt Huubs hulp nodig gehad om tv momenten te scoren!
helemaal niet dus!
Over een uurtje of anderhalf is de complete Jaap/Rachel huwelijkscrisis klaar met renderen waar Huub helemaal niet in voorkomt en dat kan hij niet hebben... |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Word ik hier voor leugenaar uitgemaakt .. . tsjongejonge ... het is dat ik me niet wil verlagen tot een bepaald soort, dus denk vooral wat je wil. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
nee je wordt alleen met je neus op de feiten gedrukt, er is maar een persoon die tv maakt in de kooi en dat is jaap en de rest speeld daar op in. dus huub en brain hebben jaap nodig om tv te maken |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 02:33 schreef Praatpaal het volgende:Word ik hier voor leugenaar uitgemaakt .. . tsjongejonge ... het is dat ik me niet wil verlagen tot een bepaald soort, dus denk vooral wat je wil. noem me 5 acties in de laatste maand waar Jaap Huub nodig had en ik neem het terug!
In mijn optiek is het juist zo dat Huub Jaap nodig heeft om tv te maken want behalve het huwelijk met Claire heeft hij geen 1, zero, noppus, nul acties ondernomen de laatste maand. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Klopt johan, maar er is 1 verschil, Brian geeft dat ook toe, dat hij de aangever is van Jaap. Zolas Frans van Duschoten altijd voor André van Duin was. Brian is daar eerlijk over, Huub doet net alsof hij alles maakt en Jaap hem nodig heeft. Nou Jaap kan het ook alleen en Huub niet, dat is het verschil, wat heeft Huub nog gedaan de laatste tijd. Als er wat was dan liep het uit op streamlocks en beveiliging die Huub weer rustig moesten krijgen. Jaap is "the bomb" om televisie te maken en Brian ziet dat duidelijk wel in en Huubje niet. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
het hele Jaap/Rachel huwelijkscrisis gedoe is bezig met renderen maar mocht je het gevolgd hebben vandaag, het was weer SUPER met Jaap en Rachel. Zelfs Claire deed even mee en nu is het leuke dat Jaap 's avonds in bad gaat zitten en dan zegt hij het volgende:
"we zijn best creatief zo met z'n vijven he??"
WEER EEN LEUGEN VAN HUUB! Huub kwam in het hele verhaal niet voor, dus dan tel ik Jaap, Ricardo, Brian, Amanda en Claire... |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
ja en Huub moest zo nodig gaan bellen, terwijl het iedee van Amanda af kwam, Huub denkt dan gelijk oké tv moment laat mij maar bellen. Terwijl hij met nul ideeen komt. Hij is creatief met Claire bespelen meer is er niet meer. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 02:57 schreef Kim het volgende:ja en Huub moest zo nodig gaan bellen, terwijl het iedee van Amanda af kwam, Huub denkt dan gelijk oké tv moment laat mij maar bellen. Terwijl hij met nul ideeen komt. Hij is creatief met Claire bespelen meer is er niet meer. oja, da's waar...
Praatpaal: die kun je bij het lijstje van 5 alvast opschrijven... bespelen van Claire!
nu nog 4 te gaan... |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Oeps, ik kan niet verder tellen dan tot drie, sorry !!!. Misschien zijn er nog intelligente mensen wakker en kan je het aan één van hen vragen. Je kunt natuurlijk ook even naar Huub bellen, hij kan je ongewijfeld verder helpen, echt hoor die jongen heeft zijn verstand op de juiste plaats zitten en dat kan niet van iedereen in de villa gezegd worden. Oh en even voor alle duidelijkheid, dat Huub heel erg verstandig is, geloof me dat is geen leugen. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ach jeetje, wat jammer nu Klaas Vaak komt eraan, weer zo iemand die me zand in mijn ogen gaat lopen strooien, maar ja ... dat is voor het goede doel zullen we maar zeggen :-) |
|
|
|
|
MrD
|
|
|
Ow ow ow dat zal nolive wel weer tot een actie oproepen pro-huub, waar sly zijn zakken mee kan vullen |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 04:18 schreef MrD het volgende:Ow ow ow dat zal nolive wel weer tot een actie oproepen pro-huub, waar sly zijn zakken mee kan vullen Héééé, mrD is nu ook op dit forum, ik weet niet of je al vaker gepost hebt, maar leuk dat je hier nu ook bent. Daar zal NL ook héél blij mee zijn. hihihihi |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 04:18 schreef MrD het volgende:Ow ow ow dat zal nolive wel weer tot een actie oproepen pro-huub, waar sly zijn zakken mee kan vullen Inderdaad. Ben deze week ff bij Nowlive geweest. Want je moet toch weten waar je over praat. Nou, werd dezelfde dag nog geband, vanwege reageren op anderen. Echter na 1 objectief kritiekje over Huub had ik meteen 2 pagina's met tegenreacties. D'r zal daar wel een hoop geband worden of zouden Huub-fans daar een streepje voor hebben. Een echte Huub-sekte vol met recalcitrante vmbo-meisjes. En o ja, fatsoenlijk Nederlands kennen ze daar geen van alle. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Huub-fans: in mijn ogen dezelfde mensen die ook ontvankelijk zijn voor loverboys. Mooipratertjes zonder inhoud ten gunste van hun eigen ego of buidel. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
stevi0 Het zijn geen vmbo-meisje die zo fanatiek zijn, maar vrouwen die al op leeftijd zijn. Er wordt wel gezegd: hoe ouder, hoe wijzer. Maar dat geloof ik niet meer |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Goed geschreven SteviO, maar johan er zitten hier ook vrouwen op leeftijd hoor. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
zie je nou,Huub wil alleen maar achter Jaap aanhobbelen,omdat hij weet dat Jaap succes aan het boeken is,en hij niet....hij is bang geworden op koniginnedag,hij will alleen maar meevaren op Jaap's succes,of Jaap's tv momentjes,dat hij er ook maar in voorkomt,maar dit en vele voor dit waren leuker als Huub er niet bij zat!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 07:59 schreef lisbeth het volgende:Goed geschreven SteviO, maar johan er zitten hier ook vrouwen op leeftijd hoor. gelukkig bevestigen uitzonderingen de regel ,lisbeth |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 03:02 schreef Praatpaal het volgende:Oeps, ik kan niet verder tellen dan tot drie, sorry !!!. Misschien zijn er nog intelligente mensen wakker en kan je het aan één van hen vragen. Je kunt natuurlijk ook even naar Huub bellen, hij kan je ongewijfeld verder helpen, echt hoor die jongen heeft zijn verstand op de juiste plaats zitten en dat kan niet van iedereen in de villa gezegd worden. Oh en even voor alle duidelijkheid, dat Huub heel erg verstandig is, geloof me dat is geen leugen. nou praatpaal, als huubfan moet je toch wel objectief gezien hebben dat al die tijd Jaap gebruikt werd door die tuinkabouter om de kooltjes uit het vuur te slepen, zelf durft die lafbek alleen maar te schelden en allerlei verwensingen te uiten. Wees enorm blij dat je van zo'n smurf houdt !! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Over smurfen gesproken. Ik las op het forum van Tien dat Huub na de kooi alleen nog kan vlammen als klungelsmurf in "Smurfs, The Movie". |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
hij weet dat jaap hem en claire nadoen dus doet hij alsof hij het niet snap en zgn is huubke bezorgd over palma wahahah heb je ooit ,hij kan het niet hebben dat jaap zonder hem toch tv maakt en het is om te lachen niet van die gevoelloze actie svan huubje |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Oh ... en kijk vooral even naar de beelden van degenen waar je fan van bent. Dan zie je een loverboy met zijn minnares in beeld. Een schattig blond nep gevalletje die op een varkentje lijkt en die hij na DGK niet meer nodig heeft om te gebruiken. Ja ... net zoals Huub en Claire dus, maar die weten dat van elkaar ... komt omdat zij andere dingen in hun hersenpan hebben zitten dan alleen maar zaagsel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:49 schreef Praatpaal het volgende:Oh ... en kijk vooral even naar de beelden van degenen waar je fan van bent. Dan zie je een loverboy met zijn minnares in beeld. Een schattig blond nep gevalletje die op een varkentje lijk en die hij na DGK niet meer nodig heeft om te gebruiken. Ja ... net zoals Huub en Claire dus, maar die weten dat van elkaar ... komt omdat zij andere dingen in hun hersenpan hebben zitten dan alleen maar zaagsel. Het verschil is alleen dat Brians laatste foute actie al van heel lang geleden is, die van Amanda nog langer geleden en Jaap heeft eigenlijk nog nooit een echt foute actie gehad.
Huub daarentegen, heeft meerdere agressieve acties en meerdere grote leugens per week... |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Vogens mij zit er helemaal niks in die hersenpan van Huub,mss wel van die smurfenzooi. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:49 schreef Praatpaal het volgende:Oh ... en kijk vooral even naar de beelden van degenen waar je fan van bent. Dan zie je een loverboy met zijn minnares in beeld. Een schattig blond nep gevalletje die op een varkentje lijk en die hij na DGK niet meer nodig heeft om te gebruiken. Ja ... net zoals Huub en Claire dus, maar die weten dat van elkaar ... komt omdat zij andere dingen in hun hersenpan hebben zitten dan alleen maar zaagsel. nee, omdat zij de hele boel met talpa(de mol) en de tv-geile familie van clairke in samenwerking met de ballegooijen-clan en de dreigementen van ene sly nowlive reeds geregeld hebben, denk maar eens aan de dreiging met advocaten toen jouw huilebalkje er uit moest. En nu snel terug naar jullie NL site.... |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Boudewijn, ben jij er vaak getuige van geweest dat Brian zijn fouten heeft toegegeven en eerlijk was, zo ja ... dan heb ik heel veel gemist. Tsja sorry hoor, ik ben namelijk ook weleens bezig met andere dingen :-) |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:53 schreef grissom het volgende:Vogens mij zit er helemaal niks in die hersenpan van Huub,mss wel van die smurfenzooi. Tsja, dat zou best eens kunnen. Maar geloof me, die smurfenzooi is in ieder geval iets ... dus je spreekt jezelf tegen wanneer je zegt, volgens mij zit er helemaal niks in die hersenpan van Huub. Ach ja ... het is maar even dat je het weet. In ieder geval denk ik nu maar zo, beter iets dan niets, dus hebben zowel Huub als Brian en Amanda mazzel ... want wat er ook in zit ... leeghoofden zijn het dus blijkbaar niet. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Maar waar ben ik nou eigenlijk mee bezig ... het is heerlijk weer dus ik ga lekkr naar buiten waar de vogeltjes fluiten ... en wens iedereen hier verder een fijne dag. Niets meer ... maar zeker ook niets minder !!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:57 schreef Praatpaal het volgende:Boudewijn, ben jij er vaak getuige van geweest dat Brian zijn fouten heeft toegegeven en eerlijk was, zo ja ... dan heb ik heel veel gemist. Tsja sorry hoor, ik ben namelijk ook weleens bezig met andere dingen :-) niet heel vaak maar toch wel regelmatig. het excuus komt alleen vaak wel pas een paar dagen later. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:03 schreef Boudewijn het volgende:[..] niet heel vaak maar toch wel regelmatig. het excuus komt alleen vaak wel pas een paar dagen later. Okay dan, mooi toch, beter laat dan nooit ... en nogmaals een fijne dag verder :-) Want echt hoor, even lekker stangen op z'n tijd, ik zeg ... ik hou d'r van !!! Ik heb ik ieder geval niets kwaads in de zin, lijk op niemand uit DGK ... maar zeg wel, ook hier is het maar een spelletjuhhhhhh !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Graag alle Nowlivers terug naar hun eigen forum!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee, iedereen is hier welkom!
ook al zijn ze voor Brian, Amanda, Huub, Claire of Jaap! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Helaas Nikos, ik leef hier in mijn eigen vrije land en ga en sta waar ik wil. Maar ... jullie kunnen me natuurlijk wel een ban geven. Tsja ... ook dat zal zou eens zo kunnen zijn. Maar zit ik daarmee ... nee !!! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:01 schreef Praatpaal het volgende:[..] Tsja, dat zou best eens kunnen. Maar geloof me, die smurfenzooi is in ieder geval iets ... dus je spreekt jezelf tegen wanneer je zegt, volgens mij zit er helemaal niks in die hersenpan van Huub. Ach ja ... het is maar even dat je het weet. In ieder geval denk ik nu maar zo, beter iets dan niets, dus hebben zowel Huub als Brian en Amanda mazzel ... want wat er ook in zit ... leeghoofden zijn het dus blijkbaar niet. Nee zeker geen leeghoofden. Maar zeer sluwe, berekende mensen. Huub is zo intelligent (boekenwijsheid) dat hij alles incalculeerd en zijn counselingcursussen steeds weer in praktijk brengt. Als verkoper krijg je opleiding in liegen en bedriegen. En de commerciële molen draait al maanden (NL) Hoveel geld denk je dat daar in omgaat? Noem het maar eerlijk. Ze draaien Huub fans continu een poot uit, om hem te promoten en de NL site te promoten. Nee dom zeker niet. En ja, Brian heeft zeker zijn fouten toegegeven en je zit momenteel te kijken naar iemand, die zijn fouten wil verbeteren. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:07 schreef Boudewijn het volgende:[..] nee, iedereen is hier welkom! ook al zijn ze voor Brian, Amanda, Huub, Claire of Jaap! Dank je wel Boudewijn, jou mag ik wel ... maar dat was al zo vanaf de eerste keer dat je op een bericht van mij antwoordde. In ieder geval wil ik hier even kwijt, ik gun iederen z'n eigen mening, sterker nog, daar hebben we recht op en op een eigen mening waar je voor 100% achter staat mag je trots zijn. Dus jullie je mening en ik de mijne. Okay dan ... en nu ga ik echt flierefluiten. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:16 schreef Praatpaal het volgende:[..] Dank je wel Boudewijn, jou mag ik wel ... maar dat was al zo vanaf de eerste keer dat je op een bericht van mij antwoordde. In ieder geval wil ik hier even kwijt, ik gun iederen z'n eigen mening, sterker nog, daar hebben we recht op en op een eigen mening waar je voor 100% achter staat mag je trots zijn. Dus jullie je mening en ik de mijne. Okay dan ... en nu ga ik echt flierefluiten. En dat waardeer ik weer in jou. Ik respecteer ook jouw mening, ook al verschillen we daarin. Dat is het leukste juist. In de politiek zijn vaak de grootste vijanden in de kamer, de beste privemaatjes... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En weer moet Huub in het plaatje bij Jaap staan tijdens het opruimen van de Chill....alles voor tv?? Hij moet en zal meevaren op het succes van koning Jaap!!! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat een dom wicht is Claire toch. Ze verheugd zich op het worstelen van Brian en Jaap. Zegt ze er gelijk achteraan dat Jaap wel moe zal zijn van het opruimen van de chil. Dus het excuus is al aanwezig. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Nou wil die smeerlap van een Huub Jaap zover zien te krijgen dat de dodenherdenking wordt verstoord. Als de regie dat goed vindt dan is het hek van de dam en kan Huub zeker lachen als hij de kooi uitkomt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 18:54 schreef lisbeth het volgende:Nou wil die smeerlap van een Huub Jaap zover zien te krijgen dat de dodenherdenking wordt verstoord. Als de regie dat goed vindt dan is het hek van de dam. Hahhaah dat gaaat het toc\h niet worden regie had zelf gezegd maandag want in eerste instantie wouden ze het zaterdag doen ik neem aan dat de regie zelf ook wel in de gaten houdt hoe en wat met de dagen toch . En wat betreft die Kabouter die heeft Jaapio nodig moet je opletten wat er morgen gebeurd als hij 1 andere vrouw ziet dan wordt hij gewoon gek en dan gaan ze bij NOWFUCKINGLIVE weer de politie bellen omdat zogenaamd kikkertje wat in zijn drinken heeft gehad door brain of amanda zijn plannen van kikker werken al zo lang niet meer |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 18:57 schreef Merty het volgende:[..] Hahhaah dat gaaat het toc\h niet worden regie had zelf gezegd maandag want in eerste instantie wouden ze het zaterdag doen ik neem aan dat de regie zelf ook wel in de gaten houdt hoe en wat met de dagen toch . En wat betreft die Kabouter die heeft Jaapio nodig moet je opletten wat er morgen gebeurd als hij 1 andere vrouw ziet dan wordt hij gewoon gek en dan gaan ze bij NOWFUCKINGLIVE weer de politie bellen omdat zogenaamd kikkertje wat in zijn drinken heeft gehad door brain of amanda zijn plannen van kikker werken al zo lang niet meer Nou nee hoor, Merty. De redactie van Tien denkt dat het vandaag de dag van de Arbeid is. (Zie topic Snoep op het Matje.) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 18:59 schreef draakje het volgende:[..] Nou nee hoor, Merty. De redactie van Tien denkt dat het vandaag de dag van de Arbeid is. (Zie topic Snoep op het Matje.) OMG! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Eh .... wat is OMG? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hé boudewijn, wanneer komt jou radio uitzending?? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
xirlrpoot , mot weer so nodig gillen dat het Jaap Rachel een nep relatie is, nou hij is net zo echt als die van jou en Claire zeikmatras. |
|
|
|