BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Zielige Huub kan niet tegen tv momenten van Jaap

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
lisbeth
 lisbeth - zondag 04 mei 2008 - 19:48   quote  deeplink  
Pauline die figuren van nowlive openen geeneens de e=mail.
pauline
 pauline - zondag 04 mei 2008 - 19:49   quote  deeplink  
als je een email hebt gestuurd ben je binnen 48 uur uitgeschreven.. ik zal morgenmiddag voor je kijken of je verwijdert bent
pauline
 pauline - zondag 04 mei 2008 - 19:50   quote  deeplink  
ben je L.H te R????
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 04 mei 2008 - 20:19   quote  deeplink  
En zodadelijk,gaat Huub heel het Sumo worstelen weer op zich eisen,en zeggen dat ''ze'' het weer goed verzonnen hebben.....hij zal zich wel weer behoorlijk aanstellen tijdens het worstelen,en ik hoop op ruzie en een EXIT voor Huub nu!!!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 19:40 schreef pauline@nowlive het volgende:
ja de uitspraak van de dag!!!!!!!!!!!!!!!
top sly,, zo moet het
Hahahaha dat schrijven al die sekte-leden ,als hun leider gesproken heeft...Ik wil geen vergelijking trekken maar...
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 20:19 schreef Nikos het volgende:
En zodadelijk,gaat Huub heel het Sumo worstelen weer op zich eisen,en zeggen dat ''ze'' het weer goed verzonnen hebben.....hij zal zich wel weer behoorlijk aanstellen tijdens het worstelen,en ik hoop op ruzie en een EXIT voor Huub nu!!!
Niet "ze", maar "hij", Nikos. Weet je trouwens waarom Huub niet meedoet? Ze waren bang dat ze hem na afloop niet meer terug zouden kunnen vinden in die Sumo-luier.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 04 mei 2008 - 20:27   quote  deeplink  
Huub doet niet mee,1 omdat hij niet durft,2 omdat hij zeker verliest,en 3 omdat hij veel te bang is dat hij die nichterige flikkervingers van hem breekt!!!
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 20:27 schreef Nikos het volgende:
Huub doet niet mee,1 omdat hij niet durft,2 omdat hij zeker verliest,en 3 omdat hij veel te bang is dat hij die nichterige flikkervingers van hem breekt!!!
En dan kan hij Chopin niet meer verkrachten.
stacy1974
 stacy1974 - zondag 04 mei 2008 - 20:34   quote  deeplink  
ik zit net de radiozender van nl te luisteren. ik moet zelfs zakdoeken erbij halen wat de nl streamer daar verteld niet te geloven . hartkloppingen van wat die jongen toch wordt aangedaan. kooi moet stoppen. nou ja kijk je toch geen streams meer als je net kan slapen. door wat huubje mee moet maken daar. door brian en amanda en het hokje snik snik snik.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 19:40 schreef pauline@nowlive het volgende:
ja de uitspraak van de dag!!!!!!!!!!!!!!!
top sly,, zo moet het
Hey Paulientje ,

Geweldig dat Boudewijn jullie bezig houdt hahahha lol
johan13
 johan13 - zondag 04 mei 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 20:34 schreef stacy1974 het volgende:
ik zit net de radiozender van nl te luisteren. ik moet zelfs zakdoeken erbij halen wat de nl streamer daar verteld niet te geloven . hartkloppingen van wat die jongen toch wordt aangedaan. kooi moet stoppen. nou ja kijk je toch geen streams meer als je net kan slapen. door wat huubje mee moet maken daar. door brian en amanda en het hokje snik snik snik.
ze hebben daar last van het calimero-syndroom
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 20:38   quote  deeplink  
Hahahaha Clairtje wil graag naar de H & M, snik...Daar ging mijn moeder ook altijd graag naar toe!
lisbeth
 lisbeth - zondag 04 mei 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 19:50 schreef pauline@nowlive het volgende:
ben je L.H te R????
Ik had je al antwoord gegeven Pauline. Ja dus.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 04 mei 2008 - 20:49   quote  deeplink  
Huub durft niet mee te doen. Hij is alleen maar goed met zijn uitspraken.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 19:39 schreef pauline@nowlive het volgende:
hé boudewijn, wanneer komt jou radio uitzending??
radio uitzendingen is niet mijn ding, dat heeft toch geen nut en die 25 luisteraars al helemaal niet.

en daarbij, degene die luisteren zijn al helemaal voor Huub en willen de waarheid niet weten dus die hebben echt niet nog een keer een steuntje in de rug nodig om Huub fan te blijven...

Fok! heeft het lange tijd geprobeerd en dat is ook mislukt dus dat nowlive het nu doet moeten ze zelf weten maar dat zal vanzelf een stille dood sterven.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 20:37 schreef Merty het volgende:

[..]

Hey Paulientje ,

Geweldig dat Boudewijn jullie bezig houdt hahahha lol
wat was er gezegd over mij dan?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 19:14 schreef draakje het volgende:

[..]

Eh .... wat is OMG?
OMG = Oh My God!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 04 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
Huub mocht zeker niet neuken onder de douche....dan maar piano spelen,want meer vrienden heeft hij niet,hier in de kooi niet,en ook niet in de buitenwereld!!!
Zijn enige vrienden zijn zijn lul,een fles wodka,en wikipedia!!!
En maar trekken baasje!!!
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 21:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

OMG = Oh My God!
Bedankt. Ik moet nog veel leren.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 04 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 20:44 schreef lisbeth het volgende:

[..]

Ik had je al antwoord gegeven Pauline. Ja dus.
Lisbeth Laat je niet zo in de zeik nemen door Pauline. aub. ze heeft niets maar dan 0ok niks te vertellen op NL. ZIJ / HIJ kan alleen in je profiel kijken. net als elk lid van NL. dan kan zij/ hij alles lezen wat jij in je profiel heby gezet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door Joseba@headliner --
lisbeth
 lisbeth - zondag 04 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
Mag hij/zij er staat in dat ik fan van Fries ben. Zou dat ook als stem tellen voor Huub. hahahahahahahaha
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:15 schreef lisbeth het volgende:
Mag hij/zij er staat in dat ik fan van Fries ben. Zou dat ook als stem tellen voor Huub. hahahahahahahaha
Owww bén jij dat!! hahahaha (grapje hoor)
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 23:46   quote  deeplink  
Diep triest. Volgens mij is Huubje niet zo optimistisch meer als een tijdje geleden.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:51 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Tsjongejonge ... wat een taalgebruik zeg. Kun je het beestje niet gewoon bij de naam noemen, die vieze flikker waar je het over hebt heet Huub en het juiste woord voor flikker is homo. Tsjongejonge, ik gebruik toch ook niet het woord rat wanneer ik het over Brian heb.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Noem gewoon namen (alleen kabouter, kikker en meerdere vriendelijkere benamingen)
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 04 mei 2008 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:53 schreef seya het volgende:

[..]

Daar ben ik het volkomen mee eens. Noem gewoon namen (alleen kabouter, kikker en meerdere vriendelijkere benamingen)
:-)
lisbeth
 lisbeth - zondag 04 mei 2008 - 23:55   quote  deeplink  
Het zijn Huub zijn laatste stuiptrekkingen. Het eind is in zicht, en dan naar BUITEN. Daar heeft hij nu al buikpijn van, Barry zei ook vanavond dat Huub héél wat te wachten staat als hij naar buiten komt.
lisbeth
 lisbeth - zondag 04 mei 2008 - 23:56   quote  deeplink  
Stem nog even Jaap, Brian en Amanda naar 3040
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:55 schreef lisbeth het volgende:
Het zijn Huub zijn laatste stuiptrekkingen. Het eind is in zicht, en dan naar BUITEN. Daar heeft hij nu al buikpijn van, Barry zei ook vanavond dat Huub héél wat te wachten staat als hij naar buiten komt.
O ja? Was hij nog een beetje inhoudelijk, of bleef het daarbij?
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 04 mei 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Shit dat had ik gemist!
En wat zei Huub daarna, hoe was zijn reactie???
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 04 mei 2008 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Ja joh ... zullen er dan zoveel fans zijn die hem op staan te wachten ... tsjonge zeg, dat beloofd nog wat.
lisbeth
 lisbeth - maandag 05 mei 2008 - 00:28   quote  deeplink  
Dragon ,Huub lachte als een boer met kiespijn. Het was duidelijk negatief Praatpaal.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 05 mei 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 00:28 schreef lisbeth het volgende:
Dragon ,Huub lachte als een boer met kiespijn. Het was duidelijk negatief Praatpaal.
Dat geloof ik al te best. En dat doet hij ook altijd, lachen, als hij zoiets hoort, maar in zijn achterhoofd..."oohw shit"
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:58 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Ja joh ... zullen er dan zoveel fans zijn die hem op staan te wachten ... tsjonge zeg, dat beloofd nog wat.
ach de ME, is nu al bezig met nieuwe sollicitatie procedures, en heel nowlive heeft gereageerd, op beveiliging voor Huub.
Milou
 Milou - maandag 05 mei 2008 - 01:29   quote  deeplink  
Als ik het radio stukje hoor van die vrouw dan vergeet ze even dat Huub degenen is die steeds verwenst dat Huub bepaalde mensen het daglicht niet gunt, dus de dood met andere woorden. mensen ene plekej in een concentratie kamp stoppen en vergassen, en dan heeft zij het over dodenherdenking van 4 mei...laat ze dan eens luisteren naar de uitspraken van Huub!
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:29 schreef Milou het volgende:
Als ik het radio stukje hoor van die vrouw dan vergeet ze even dat Huub degenen is die steeds verwenst dat Huub bepaalde mensen het daglicht niet gunt, dus de dood met andere woorden. mensen ene plekej in een concentratie kamp stoppen en vergassen, en dan heeft zij het over dodenherdenking van 4 mei...laat ze dan eens luisteren naar de uitspraken van Huub!
Wat voor programma is dat, Milou?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:15 schreef lisbeth het volgende:
Nou niet zo hatelijk naar Fries he? Huub hinnekt als een paard dans als een veulen, maar een paard heeft een mond en Huub alleen een grote bek!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 05 mei 2008 - 01:33   quote  deeplink  
Huub heeft geen RESPECT en geen GEWETEN!
Elske
 Elske - maandag 05 mei 2008 - 02:22   quote  deeplink  
wil ik even kwijt :
Ik ben trots op de ban die ik heb bij NL...teken dat ik een eerlijke mening heb...er vooruit durf te komen..............
Huubske , ons rakkertje ( sorry Ron, jouw woorden ) is een niets zeggend, irritant , leugenachtig manneke die 1000 woorden nodig heeft, waar een normaal mens er maar 5 voor nodig heeft, en dan met dezelfde resultaten....
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:22 schreef Elske het volgende:
wil ik even kwijt :
Ik ben trots op de ban die ik heb bij NL...teken dat ik een eerlijke mening heb...er vooruit durf te komen..............
Huubske , ons rakkertje ( sorry Ron, jouw woorden ) is een niets zeggend, irritant , leugenachtig manneke die 1000 woorden nodig heeft, waar een normaal mens er maar 5 voor nodig heeft, en dan met dezelfde resultaten....
Applaus!
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 02:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Applaus!
heb ook een ban hoor ...en zelf had ik niets over de bewoners nog gezegd ...had alleen maar aangegeven dat ik hun verslagen niet neutraal vond ..zonder scheldwoorden heel netjes en ..er gelijk afgegooit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door tg3 --
Milou
 Milou - maandag 05 mei 2008 - 03:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:32 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat voor programma is dat, Milou?
Je hebt de filmpjes denk ik nu al gezien bij de topic die ik heb aangemaakt ;) Van dat geweldige radio programma van NL (Nowlive Rising Flow) een schande is het.
lisbeth
 lisbeth - maandag 05 mei 2008 - 06:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 03:48 schreef Milou het volgende:

[..]

Je hebt de filmpjes denk ik nu al gezien bij de topic die ik heb aangemaakt ;) Van dat geweldige radio programma van NL (Nowlive Rising Flow) een schande is het.
Welke filmpjes Milou. Mag ik ze ook zien?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Zielige Huub kan niet tegen tv momenten van Jaap

0.0074660