BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: TV uitzending van zaterdag 03 mei 2008

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 03:34   quote  deeplink  
TV uitzending van zaterdag 03 mei 2008

meer filmpjes te zien op:
CHRONOLOGISCHE VOLGORDE VAN DE HUWELIJKS CRISIS
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
Het allerleukste van dit filmpje is dat verbeten gezicht waarmee papa Claire dat bruidspaar van de taart van Jaap haalt en weer terugzet. Als hij gedurfd had, had hij Jaap graag een klap gegeven. Je ziet hem trillen van woede.
En volgens mij heeft papa Claire een toupet. Zijn eigen haar is natuurlijk uitgevallen door die goedkope shampoo van hem.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 04 mei 2008 - 12:39   quote  deeplink  
Ach jaaaa....beide familie's sporen niet.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:33 schreef draakje het volgende:
Het allerleukste van dit filmpje is dat verbeten gezicht waarmee papa Claire dat bruidspaar van de taart van Jaap haalt en weer terugzet. Als hij gedurfd had, had hij Jaap graag een klap gegeven. Je ziet hem trillen van woede.
En volgens mij heeft papa Claire een toupet. Zijn eigen haar is natuurlijk uitgevallen door die goedkope shampoo van hem.
ahahaha, dat dacht ik ook al! Dit is nooit PaRon's eigen haar! Ik moet trouwens vreslijk lachen om die man, hij is voor mij de gadget van het hele Gouden Kooi verhaal. Hij heeft er totaal niets van begrepen.
De blikken die hij Amanda, Brian en Jaap toewierp en telkens verdwaasd zijn hoofd schudde, tijdens de plechtigheid. Zoveel disrespect moet hij gedacht hebben!
Tja dan hadden ze maar niet moeten trouwen in DGK..
Maar het mooiste vond ik nog wel, dat hij begon te snotteren (dronkemanstranen)....
Als nou iemand zich voor joker heeft gezet is het die man wel...
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 13:27 schreef seya het volgende:

[..]

ahahaha, dat dacht ik ook al! Dit is nooit PaRon's eigen haar! Ik moet trouwens vreslijk lachen om die man, hij is voor mij de gadget van het hele Gouden Kooi verhaal. Hij heeft er totaal niets van begrepen.
De blikken die hij Amanda, Brian en Jaap toewierp en telkens verdwaasd zijn hoofd schudde, tijdens de plechtigheid. Zoveel disrespect moet hij gedacht hebben!
Tja dan hadden ze maar niet moeten trouwen in DGK..
Maar het mooiste vond ik nog wel, dat hij begon te snotteren (dronkemanstranen)....
Als nou iemand zich voor joker heeft gezet is het die man wel...
En ondanks alle beschuldigingen van de tegenpartij aan het adres van Brian en Amanda de enige die een enigszins criminele indruk heeft gemaakt. Want dat Claires plaatsje in de kooi gekocht is, staat wel vast.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: TV uitzending van zaterdag 03 mei 2008

0.0042209